4769
Sök

hur många är singel på garaget ?

Audiholic
20 Inlägg
22 november 2007
Inte för att det lär göra någon skillnad precis... men jag är singel tongue

Kör: Audi A4 1,8 (2,0) TQ -95:a (Siktar på 400+hk)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
22 november 2007
*räcker upp en hand*

Sump Runk Rätt O Slätt!

Körv
3 535 Inlägg
22 november 2007
Ibland är man, ibland inte tongue

Truckdriving Man

129 Inlägg
22 november 2007
_Wallis_ skrev:
shacrutigwunderbaum skrev:
ironhead skrev:
tror det är lättare att hitta en tjej som gillar bilar här än vad man gör på sånadära dejtingsidor. finns inget roligare när tjejen är lika galen som en själv när det gäller bilar

men vissa killar blir typ tjurig på en om man kan mer om bilar än dom hmm så de e inte så lätt å hitta nån biltokig kille alltid hmm

Varför ska man bli det? då är det ju bara lyx eller? Privat hjälp 24/7 + kärlek? vad kan man mer begära?

aa exakt ;D va kan en kille mer önksa sej? smile eller?

Karossarn

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
22 november 2007

Förutom en kall öl, en bra hockeymatch och en jävligt skön avs... Soffa tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

129 Inlägg
22 november 2007
John87 skrev:

Förutom en kall öl, en bra hockeymatch och en jävligt skön avs... Soffa tongue

haha aa de vore ju de isf då ;P

Karossarn

DFFL
9 020 Inlägg
22 november 2007
_Wallis_ skrev:

men vissa killar blir typ tjurig på en om man kan mer om bilar än dom hmm så de e inte så lätt å hitta nån biltokig kille alltid hmm

Varför ska man bli det? då är det ju bara lyx eller? Privat hjälp 24/7 + kärlek? vad kan man mer begära?

Hade jag hittat någon snygg tjej som gillar att mecka så hade jag blivit överlycklig.
Tänk så mycket pengar jag hade sparat om jag inte t.ex behövt lämna in bilen vid lampbyte o.dyl tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Servicerådgivare
715 Inlägg
22 november 2007
fuck de suger fan att va singel  .. vatt de sen en vecka tebaks nu (efter 3.5år tesammans)

ni hade gillat om er tjej hade vatt bilintresserad o mektokig... de hade INTE jag!!
jag anser att man måste ha nåt eget att hitta på också fungerar inte riktigt att alltid göra allt tesammans alltid, kan va bra att ha nån hobby som man kan lägga lite timmar på ibland o slippa flick/pojkvän  .. de e bara vad jag tycker..

I förhållandet jag hade nu så var inte min tjej direkt bilintresserad, hon stod ut med att snacka om bilar o så med mig men brydde sig ente så mycke mer. tyckte de va lagom för då hade jag MITT sen hade ju hon osså eget intresse i annat.. ändån fungerade bra i över 3 år  men men  nu har jag sagt mitt tack o hej !

Chrille_

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

596 Inlägg
22 november 2007
jag kan skita i om hon kan e bil intresserad eller ej bara jag hittar en brud som inte ger mig nobben som alla dom jag har tagit modet till att säga vad jag har känt för dom.Tyvärr så orkar jag inte ta modet till mig o berätta för fler vad jag känner för jag vill inte få fler nej mer

Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER

Servicerådgivare
715 Inlägg
22 november 2007
Green_devil skrev:
jag kan skita i om hon kan e bil intresserad eller ej bara jag hittar en brud som inte ger mig nobben som alla dom jag har tagit modet till att säga vad jag har känt för dom.Tyvärr så orkar jag inte ta modet till mig o berätta för fler vad jag känner för jag vill inte få fler nej mer

damn. du låter uppgiven får väl försöka göra dig glad el nåt.
Men man ska aldrig ge upp!  men vem vet du kanske ente behöver leta de kanske kommer nån till dig!

//Chrille_

Servicerådgivare
715 Inlägg
22 november 2007
FireTraXX skrev:
_Wallis_ skrev:

Hade jag hittat någon snygg tjej som gillar att mecka så hade jag blivit överlycklig.
Tänk så mycket pengar jag hade sparat om jag inte t.ex behövt lämna in bilen vid lampbyte o.dyl tongue

jag e ingen brud men behöver du hjälp så kanske jag kan hjälpa dig ! vet att vi bor i samma kommun!

596 Inlägg
22 november 2007
chrille_ skrev:
FireTraXX skrev:

jag e ingen brud men behöver du hjälp så kanske jag kan hjälpa dig ! vet att vi bor i samma kommun!

Gör vi?

Servicerådgivare
715 Inlägg
22 november 2007
Green_devil skrev:
chrille_ skrev:
FireTraXX skrev:

Gör vi?

menade de inlägget till firetraXX

men Green_devil vi bor i samma LÄN iaf smile ! brukar du hänga på sten stensson el?

//Chrille_

596 Inlägg
22 november 2007
har inte varit där på 1 år typ där händer inget på stensson

Servicerådgivare
715 Inlägg
22 november 2007
Green_devil skrev:
har inte varit där på 1 år typ där händer inget på stensson

keke bara vatt där 1 gång..

596 Inlägg
22 november 2007
bruka åka in till Lund istället bättre med ute ställen o mer folk

Servicerådgivare
715 Inlägg
22 november 2007
Green_devil skrev:
bruka åka in till Lund istället bättre med ute ställen o mer folk

de e har du nog rätt i .. lite drygt när man bara e 19, ibland kommer man in på 20år ilband inte..

596 Inlägg
22 november 2007
Sant men många va ställena har sänkt ålders gränsen och på fredagar brukar de va typ 18 om jag inte har helt fel för mig

719 Inlägg
22 november 2007
chrille_ skrev:
fuck de suger fan att va singel  .. vatt de sen en vecka tebaks nu (efter 3.5år tesammans)

ni hade gillat om er tjej hade vatt bilintresserad o mektokig... de hade INTE jag!!
jag anser att man måste ha nåt eget att hitta på också fungerar inte riktigt att alltid göra allt tesammans alltid, kan va bra att ha nån hobby som man kan lägga lite timmar på ibland o slippa flick/pojkvän  .. de e bara vad jag tycker..

I förhållandet jag hade nu så var inte min tjej direkt bilintresserad, hon stod ut med att snacka om bilar o så med mig men brydde sig ente så mycke mer. tyckte de va lagom för då hade jag MITT sen hade ju hon osså eget intresse i annat.. ändån fungerade bra i över 3 år  men men  nu har jag sagt mitt tack o hej !

Chrille_

Känns inte som du kan uttala dig om hur singellivet ärefter en vecka.
Sen kanske du inte är singel typen alls. Inget jag vet.

Ut och ha lite kul nu och träffa nytt folk. Antingen hittar du nån ny o faller tillbaka eller så fixar du dig en fin samling i din blackbook wink

Jag är singel btw och det passar mig perfa just nu.
Senast redigerat av Scratch (22 november 2007)

live free, die young.

Servicerådgivare
715 Inlägg
22 november 2007
Scratch skrev:
chrille_ skrev:

Chrille_

Känns inte som du kan uttala dig om hur singellivet ärefter en vecka.
Sen kanske du inte är singel typen alls. Inget jag vet.

Ut och ha lite kul nu och träffa nytt folk. Antingen hittar du nån ny o faller tillbaka eller så fixar du dig en fin samling i din blackbook wink

Jag är singel btw och det passar mig perfa just nu.

De kan du ju faktiskt ha rätt i, kände bara för att skriva av mig lita granna. man har ju varit singel förr osså!   

Jepp klart man får passa på o leva lite singel nu var upp i linköping hos en polare o festa nu i helgen får se vad de blir härnäst..

jag e nog en sån person som trvis i ett förhållande.. gillar tryggheten man får med en tjej.
Thats me!

ha de gött! //chrille_

Sök