Singel sen 3v tbx Nu ska man nog vänta te sommaren eftersom avståndet förstörde det typ.
Avstånd är svårt, både omständigt och dyrt vilket tär både på förhållandet och ekonomin. Mitt ex och jag hade nästan 30mil emallan varandra men det hade aldrig fungerat om inte någon av oss hade flyttat. Det blev varken pengar eller fritid över för någon av oss.
Sen beror det ju på hur man löser det och så vidare och hur man är som person men det är fortfarande svårt.
Det dumma va att jag skulle flytta ner i närheten nu till höst Ska göra det ändå dock men inte lika nära nu iaf.
ok, det är trist när det blir sådär. Hoppas det kan lösa sig i framtiden kanske med henne eller någon annan jag håller tummarna
Det dumma va att jag skulle flytta ner i närheten nu till höst Ska göra det ändå dock men inte lika nära nu iaf.
ok, det är trist när det blir sådär. Hoppas det kan lösa sig i framtiden kanske med henne eller någon annan jag håller tummarna
aa de klart det gör det Jag blev inte dumpad rakt av utan fick reda på att hon börjat med en annan och då bad jag henne dra åt hel@%. Har en ny på G så är på bättringsvägen, känns lite konstigt bara när hon alltid va så rädd att jag skulle hitta ngn annan ist och så blir det så här xD Brudar är speciela ibland...
Hittade min drömgrabb på 4WD off road-träffen på high chapparral i höstas Klickade med en gång äntligen en kille som fattar att en tjej också kan va bilintresserad.
Försöker du påstå att det har ngt med saken att göra?
näää men många rynkar ju på näsan åt bilmärket hade jag haft en supa eller bmw eller nå annat dyrt. då hade man ju fått en brud vare dag typ ja ni fattar vad jag vill komma framtill folk är så märkesfixerade hehe
Försöker du påstå att det har ngt med saken att göra?
näää men många rynkar ju på näsan åt bilmärket hade jag haft en supa eller bmw eller nå annat dyrt. då hade man ju fått en brud vare dag typ ja ni fattar vad jag vill komma framtill folk är så märkesfixerade hehe
Presis. Det kan ju vara av ekonomiska skäl. Eller va fan som helst! Det är väll inte bilen de ska vara ihop med. Eller så sparar man bara till värre grejer
haha nu va jag tvungen att lägga mig i lite. Du har alldeles rätt gosse, när jag puttra runt i 200sxen så va det inte en brud som glodde. Då jag är ute med en dassrostig gammal bmw så glor varenda kjoltyg, rätt lustigt det där då bmwn är väldigt anonym jämfört med 200´an, tillåmed originalavgas