Hälsa. Orkar INGENTING idag. är så trött att jag bara mår illa. Har inte kunnat köra bil på åtta månader, orkar inte med dottern, orkar inte göra något med familjen. All energi går åt till att bara existera. Detta är inget LIV!
Så, hälsa nog att kunna klara min vardag utan att hela tiden behöva koncentrera mig för att inte falla omkull. Tänk en dag då man genomför alla vardagliga göromål utan att reflektera över dem! WOW!
DET önskar jag mig!
// Ellen
Mmmm många som önskar pengar men vad är pengar egentligen...Visst pengar är väl kul och man kan köpa prylar men har man inte hälsan så spelar det ju ingen som helst roll. Hoppas att det löser sig snart för dig! Önskar det iallafall! Kram/Fredde
Hälsa. Orkar INGENTING idag. är så trött att jag bara mår illa. Har inte kunnat köra bil på åtta månader, orkar inte med dottern, orkar inte göra något med familjen. All energi går åt till att bara existera. Detta är inget LIV!
Så, hälsa nog att kunna klara min vardag utan att hela tiden behöva koncentrera mig för att inte falla omkull. Tänk en dag då man genomför alla vardagliga göromål utan att reflektera över dem! WOW!
DET önskar jag mig!
// Ellen
Du kan få min önskning också, om den går till samma sak. Pengar kan jag jobba ihop. Tjejer och fina bilar kommer med pengarna, eller hur? Värdsfred och ingen svält lär jag inte komma i närheten av att kunna bota ändå. Det är för långt bort för mig