Har en baslåda, men har mina misstankar om att lådan är för liten, trots två (o)kloka huvuden slogs ihop o räknad. Undrar nu om någon här inne med hum om det där, eller med dyligt program kan hjälpa mig göra en ritning? Har alla specifikationer på basen o så, men måtten kan jag dock inte utan...
har en portad låda till 2 12or 120 liter dunkar på i kombi så duger de men i sedan får man ett rejält tryck
behöver inte lådan mer så den finns om nån vill köpa högtalargaller följer med seriöst byggd sviker ingenstans men den som bryr sig om utsidan kan ta å klä den
Nja det är för en 10" och ska passa i en Sedan... Så ingenting stämde där... =P Ville bara kolla runt om det fanns folk som hade kunskapen och/eller program för ritning...
Tack, men den informationen jag fick fram av det programmet, har jag redan i specifikationen... =/ Men tack ändå! Det är liksom ritningar o så jag behöver.
Äh, dumt o fråga kanske utan måtten hur stor lådan max får vara... =/ O så kan man inte ta bort en tråd heller...
ok men kanske du skulle kunna säga vad de e för bassare? värden?
testa med MDS´s program då.. då kan du skriva in volymen å sedan skriva ut det så har du ritningen...
Dom där programmen brukar inte säga mig ett dugg, faktiskt. Har provat dom hit o dit, men får då ingen ordning på dom. Dels så måste man regga för att få alla funktioner o så... =/
Material: 19mm MDF Max Höjd: 29cm Basen är 27cm i Diameter Och 14cm djup. Står även Cut hole diameter 252mm.