10873
Sök

S70 Orginalstereo-problem

5 Inlägg
14 juli 2007
Trådstartare
Hej
Har ett litet skumt problem med min stereo. Såfort jag stoppar i en skiva så matas den ut igen, den hinner dock känna av "tracksen" men matar sedan ut den. Har testat med många olika skivor, brända och orginal. Kan det vara någon inställning eller är det bara att köpa nytt?

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
14 juli 2007
haha testa å håll för så den inte matar ut funkade för mig när jag hadde slotinspelar

5 Inlägg
14 juli 2007
Trådstartare
testade faktiskt detta, men funkade inte, den åkte bara in och sedan ut igen.

391 Inlägg
14 juli 2007
tjena "swempa123 "

brorsan hade likadant på sin Volvo orig spelare,   de vi gjorde var att ta bort + från bateriet  ( pga andra orsaker ) sen när vi för nöjes skull tänkte li´ra en skiva så tog han emot den som inget hadde hänt.

( du kan lika gärna ta ut steron och göra den strömlös en stund )

skriv här sen hurvida det funkade eller inte då

mvh // Andreas

5 Inlägg
14 juli 2007
Trådstartare
Tänkte att jag skulle plocka ur den också, men måste man inte slå in en kod för att den ska funka sedan? har nämligen inte den koden.

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
14 juli 2007
troligen måste du ha kod om de är orginal spelare:S

5 Inlägg
14 juli 2007
Trådstartare
mm, frågan är ju bara om det är en unik kod för varje spelare eller om det finns en kod som funkar till alla. jag menar det måste ju finns något sätt att få igång sin stero om man tappat bort en liten lapp :S

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
14 juli 2007
kan hända men  vi hadde org stereo i 245an  å den slog ja i  kod 3 gånger så vart skiten värdelös  testade dra strömmen m.m  men  de kom helatiden fram streckad skärm  som att stereon var låst

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
14 juli 2007
Du kan få fram din kod, genom chassi nummret, gå bara till närmaste volvo återförsäljare, så ska dom kunna hjälpa dig.

Lev livet, det kan ta slut fort

5 Inlägg
14 juli 2007
Trådstartare
Okej, får prova detta.
tack för alla svar!

Fritidssysslande elektriker/Volvo doktor
695 Inlägg
14 juli 2007
Japp som darkwizard säger.. du kan titta på chassinummret och skriva ner det och gå till din Volvo-handlare så kan de kolla din radio-kod.. annars kan du göra som jag.. smile ladda hem en VOLVO-radiochecker.. tongue den kollar alla numren till alla stereo-apperater.. .. dock inte lagligt men men ,.. smile

Volvo-power, vad står annars V-power för?(:

391 Inlägg
23 juli 2007
hur har det gått ?

Sök