RichardC skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Visst, det är en bil i ganska bra skick efter det jag läst här och sett på bilden i annonsen. Men den har gått ganska långt och är 10 år gammal. Det plockar ju ner priset, tyvärr.
Spelar ingen roll om du gav 80 tusen för den, det går inte att få hur mycket som helst även om det är en gammal man som haft den innan.
Men iaf. Om du ändrar lite i annonsen och tar bort hur mycket det skulle kosta att lacka bakluckan och sänker priset ca 10000 så blir du nog av med den.
Du får tänka lite på hur du skulle reagera på an sån annons och att det står hur mycket det kostar. Det är bättre att slå av lite på priset så blir förhoppningsvis alla nöjda och glada.

Bara min åsikt, men jag kan nästan svära på att den blir mer lättsåld om du gör så. Och ett tips till: Lägg in fler bilder, t.ex på inredningen och under huven. Och kanske på lackskadan bak. Aldrig fel med bilder. Dom säger mer än 1000 ord.
MVH Thomas.
Jo visst fan blir den mer lättsåld om man sänker priset med 10 papp det är ja med på, men man vill ju gärna inte skänka bort den heller.
Ska försöka fixa bakluckan och sen prova på nytt :p med fler bilder. Beroende på hur dyrt det blir får ja se priset.
Men om man säger att ja fixar bagaget då vore de troligen inga som helst problem att sälja den för 50-60 papp eller vad tror ni??
Det är lite i överkant med 50-60 tusen för en 850 även i det skicket. Du kan ju kolla runt lite och se vad en del andra tar för sina bilar. Inte försäljare, dom är alltid för dyra..
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart
"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.