7178
Sök

Man skjuten till döds i Kortedala..

1 396 Inlägg
16 juli 2007
Trådstartare
http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=358008

Härligt ställe man bor på..

För en vecka sen blev en kioskägare på Hisingen knviskuren i halsen, och dog.

Vad är det som händer med vårt kära Göteborg?

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 567 Inlägg
16 juli 2007
Jag vet vad som är problemet men det blundar politiker för...

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

1 396 Inlägg
16 juli 2007
Trådstartare
940R skrev:

Det vet vi med.

1 277 Inlägg
16 juli 2007
Saken är att sånt här händer oftast inte vanligt folk...som artikeln säger så var mannen känd hos polisen sen tidigare.

Man kan vara ganska lugn alltså.... lär inte känna fel folk bara!

1 396 Inlägg
16 juli 2007
Trådstartare
BMW635_Robban skrev:
Saken är att sånt här händer oftast inte vanligt folk...som artikeln säger så var mannen känd hos polisen sen tidigare.

Man kan vara ganska lugn alltså.... lär inte känna fel folk bara!

Men är man påväg hem från en fest, lite hög i hatten, och går förbi...

?
1 038 Inlägg
16 juli 2007
BMW635_Robban skrev:
Saken är att sånt här händer oftast inte vanligt folk... lär inte känna fel folk bara!

Lär känna rätt folk skulle ja vilja säga wink

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 juli 2007
940R skrev:

Jag vet också! mad

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

1 150 Inlägg
16 juli 2007
Kunde inte sakt de bättre själv sorgligt men sant:/
940R skrev:

4 554 Inlägg
16 juli 2007
suck att folk ska ha så svårt att va vänner;)

881 Inlägg
16 juli 2007
940R skrev:

Det vet jag med neutral

Whitetrash
589 Inlägg
17 juli 2007
940R skrev:

Skulle säga att dom bara gör det värre...

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

Maizer
17 juli 2007
HAHA ja vad bra att alla vet vad det beror på.big_smile Är det konstigt att SD har högst andel outbildade väljare? Förstår ni vad det beror på i grunden eller är det att "sverige tar in alldeles för mycket jävla pack!!!!!!" som gäller?

881 Inlägg
17 juli 2007
Alla vet vad det beror på, men ingen vill medge vad de vet, för om de gör det, kan de bli kallade nåt de inte är. Så vill vi ju inte ha det. Därför medger ingen vad de egentligen tycker, eller hur? Rätta mig om jag har fel. wink

Bobo
17 juli 2007
Lovar det är inte bara i Göteborg det händer, där jag bor har de möte med Polis och annat för att försöka lugna ner alla bil bränder och skadegörelse. De behöver nattvandrare osv, gick jätte bra, idag var det ett jäkla liv med raketer och smällare och mopedåkning, några sparkade ihjäl våran grannes katt för en vecka sedan (ägaren är 70 år) sedan dess är hon instängd och har inte sätt till henne förutom när hon kom och berätta det och såg riktigt risig ut nu, trevligt det börjar bli i Sverige.
Senast redigerat av Bobo (17 juli 2007)

1 567 Inlägg
17 juli 2007
PlumCrazy skrev:
Alla vet vad det beror på, men ingen vill medge vad de vet, för om de gör det, kan de bli kallade nåt de inte är. Så vill vi ju inte ha det. Därför medger ingen vad de egentligen tycker, eller hur? Rätta mig om jag har fel. wink

Kunde inte sagt det bättre själv

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
17 juli 2007
PlumCrazy skrev:

Mycket som stämmer där!

Maizer
17 juli 2007
PlumCrazy skrev:

Ja visst gör du det va? wink Men vad beror det i grunden på då? Förklara gärna det för mig.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
17 juli 2007
Maizer skrev:
PlumCrazy skrev:

Ja visst gör du det va? wink Men vad beror det i grunden på då? Förklara gärna det för mig.

Väldigt kortfattat beror de på INVANDRINGEN!

Maizer
17 juli 2007
golfarn_nr1 skrev:
Maizer skrev:
PlumCrazy skrev:

Väldigt kortfattat beror de på INVANDRINGEN!

Väldigt kortfattat bara för att du inte ser nån annan anledning, lite smartare än så är du väl golfarn? wink Får vi höra nån riktig orsak nu då, vad kan det bero på att det blir så här?

1 396 Inlägg
17 juli 2007
Trådstartare
Maizer skrev:
PlumCrazy skrev:

Ska jag vara ärlig så är jag mer emot nazister och liknande än invandrare, finns inget värre än nazister och rasister enligt mig.

Men, jag bor i en förort och jag vet att det här, iallafall, är mest invandrare som begår brott.

I städer som Borås, Halmstad och lite mindre städer där majoriteten är svenskar, är det givetvis svenskar som begår flest brott.

Men nu är det förhoppningsvis så att de flesta som svarat "Det vet vi med" bor också i förorten/invadrartäta områden och man talar ju av egen erfarenhet, eller hur?

Sök