Tjo! Skulle haft tag på ett slutsteg och vill gärna ha lite tips; BILLIGT runt 2 x 150 watt rms (icke kina watt) ej mds nått tips? ska driva ett par jbl t-595
Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
rockford fosgate har mycket bra slutsteg men dom kostar ju en hel del men jag vet inte om du kanske ska satsa på jbl slutsteg då får du ett bra slutsteg för en bra prislapp
Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem www.pro-racing.se
Har man en budget på 1000kr på steg så blir det ett liknade detta. Ska du ha ett riktigt "västvärden byggt" steg så kanske du kan hitta dem från 5K uppåt.
Lite svårt att utröna vad du söker "kina steg" är ju nästan allt idag, vad jag tror att du menar är att du inte vill ha ett OEM steg från någon fabrik "så kalade no name" steg.
http://forum.lazzat.se/showthread.php?t=38849 lite dyrt kanske men prova pruta nån hundring här har du ett riktigt fett steg. Hade jag haft pengar hade jag köpt det och lagt på hyllan till framtida användning. Titta på vad jag redan har för prylar så kanske du förstår att det är nåt att satsa på mvh andreas