11072
Sök

måste ha nytt fram system

400 Inlägg
18 juli 2007
Trådstartare
nu är det så ja måste köpa nytt fram system och vet inte vilket jag ska välja Pioneer Acc 132C eller MDS Fanatic FCS525 eller vad rekommenderar ni?

mvh

3 722 Inlägg
18 juli 2007
jag kör med Fanatic 5,25” samma som ingår i detta kittet! Och jag är skitnöjd. Vet ej om diskanterna. rekommenderar Audiophile MT6 diskanterna på 160W. Bra ljud i dem!.

400 Inlägg
18 juli 2007
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
jag kör med Fanatic 5,25” samma som ingår i detta kittet! Och jag är skitnöjd. Vet ej om diskanterna. rekommenderar Audiophile MT6 diskanterna på 160W. Bra ljud i dem!.

okej är sugen på mds systemet tongue men vill veta va ni säger oxå tongue hehe

Proljece?
1 464 Inlägg
18 juli 2007
Personligen så tycker jag inte att det alls är nått fel på mds hur kan dom ha hållt på nästan längst i branchen och säljer hur mycket saker som helst. Tycker mds är prisvärd helst på framsystem deras basar kanske man kan snacka lite om... men framsystemen är riktigt ok smile

Beror kanske vad man ska ha det till också.. sej själv eller tävlingar big_smile
Senast redigerat av haxer (18 juli 2007)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

3 722 Inlägg
18 juli 2007
MRapollo skrev:
Digital_Kicker skrev:

Som ovanstående säger, Tävlings bruk eller privat? Vikket som så är kittet prisvärt iaf.

400 Inlägg
18 juli 2007
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
MRapollo skrev:
Digital_Kicker skrev:

Som ovanstående säger, Tävlings bruk eller privat? Vikket som så är kittet prisvärt iaf.

inget tävlings bruk bara privat spela lite högt:P mina sony explod är riktigt klena så blir nog mds systemet smile

Sök