Blir ju kalas det här den kommer garanterat bli grym Men jag är inte avundsjuk på alla timmar slip tid du har framför dig... :S det kan man bli rätt less på.. men i slutändan är det värt det.. Keep up nu
Idag har jag inte gjort så mycket pillat lite med inredningen
Stereon ligger bara löst fick fnatt så bygger om hela panelen där den ska sitta.. sen dvdn sitter ungefär som den ska sitter dock lite snett blir bättre när jag limmar den.. värme skiten sitter lsöt och snett.. de där med mätarn och knapparna sitter bra tror jag..
aja här är bilden..
Såhär såg det ut innan jag tror det kan bli bra när det blir klart..
Nån som har några tips på instrument panelen eller inte tycker det är snyggt som jag gjort eller nått skriv då bara bra om jag kan göra om det bättre ju
Nu så har lite hänt iaf.. Lagat rost har jag gjort och det tar tid för det måste bli bra som allt annat så att det har inte blivit nån uppdate på ett tag..
Provmonterat sidokjol..
Provmonterat bakrutespoilern..
Sen där bak.. såg förjäääävligt ut innan jag började med det så här såg det ut.. Där tänkte jag att jag kunde ändå ta bort det värsta och när jag lagat varför ska jag görat som det var innan när det är jävla svårt och det har ingen nytta när det går ner sådär.. aja så här vart det..
Efter.. Nu är den äckliga rosten borta YEEEEEEEEEEEEEEEEES...efter massa svetsa och slipa och tråkerier..
Sen har jag nästan slipat klart där antennen satt så har sprutspacklat där
Jag hittade en bild där breddarna sitter med tjep.. Är en jävla massa kapa och plasta innan det där sitter men har ju inte börjat med breddarna än ville bara testa att tejpa dit den och ta en bild så man ser ungefär hur det blir
Var på brl och bra ljud i bil idag och skulle köpa blå matta till baslåder men dom hade inget.. och micke på blib sa att jag absolut inte skulle ha sånt tyg så jag fick ett namn på ett företag i lindköping som jag ska ta kontakt med.. dom höll på med sånt så jag ksulle få tag på bra grejer som håller..
grymt kommer garanterat bli skr bra när allt är klart. ska bli kul att följa. Inge skoj med rost. Jag hade nästan samma scenario när jag tog bort mina bakljus och bakspoiler. Dock hade jag inte så mycket rost på sidorna.
grymt kommer garanterat bli skr bra när allt är klart. ska bli kul att följa. Inge skoj med rost. Jag hade nästan samma scenario när jag tog bort mina bakljus och bakspoiler. Dock hade jag inte så mycket rost på sidorna.
Var på brl och bra ljud i bil idag och skulle köpa blå matta till baslåder men dom hade inget.. och micke på blib sa att jag absolut inte skulle ha sånt tyg så jag fick ett namn på ett företag i lindköping som jag ska ta kontakt med.. dom höll på med sånt så jag ksulle få tag på bra grejer som håller..
Lindköping? Tror du att du äger MIN stad nu eller? *ironi* Iaf. Jag tycker inte heller att du ska satsa på dom där gångjärnen, även om dom var ganska så unika.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Lindköping? Tror du att du äger MIN stad nu eller? *ironi* Iaf. Jag tycker inte heller att du ska satsa på dom där gångjärnen, även om dom var ganska så unika.
haha japp Bil och marin eller nått hette stället
nej var ju asfult med dom gångjärnen så det kommer inte på tanken.
Om du syftar på att själva gångjärnen e fula så säljer ju tex AUTOLÖC "snyggare" modell Ska själv då jag orkar ut och montera mina gångjärn till "flip-flop"