2160
Sök

Lindgren_ ´s vectra projekt.

2 644 Inlägg
7 januari 2008
Trådstartare
dudde008 skrev:
Lindgren du gör fortfarande ett mycket bra jobb, jag diggar dig smile

Tack jätte kul att höra smile Idag blir dock inget gjort ska tatuera mig imorn är så nervös att jag inte vet var jag ska ta vägen så ska åka in till gymmet för att lugna ner mig lite haha smile

Johan Lindgren

Någon Form Av Proffs
214 Inlägg
7 januari 2008
Lycka till hos tatueraren imorgon!! lägg upp en bild sen så vi får se hur det blev!

Januari 2007 Försvann 9 Meter Av Skåne!!!

2 644 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
dudde008 skrev:
Lycka till hos tatueraren imorgon!! lägg upp en bild sen så vi får se hur det blev!

hehe japp kan jag göra big_smile ska dit snart big_smile

Johan Lindgren

Skojare
22 Inlägg
8 januari 2008
nå, hur blev tattoon ? big_smile

811 Inlägg
8 januari 2008
den var schysst. så när blir nästa? lol. Brukar bli fler efter att man har gjort en. big_smile

2 644 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
Droors skrev:
den var schysst. så när blir nästa? lol. Brukar bli fler efter att man har gjort en. big_smile

haha ja alla säger det big_smile får se vad och när det blir big_smile

Johan Lindgren

Japan Quality
670 Inlägg
8 januari 2008
Lindgren_ skrev:
Här kommer 3 bilder på tatueringen jag gjorde idag big_smile

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/ … 080024.JPG
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/9055P1080025.JPG
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/ … 080026.JPG

Orkar inte förminska därför jag bara skicak länkarn smile

Häftigt cool Som en riktig sjöbjörn.

P.Sköld
Honda il potere dei sogni

2 644 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
Powerman skrev:
Lindgren_ skrev:
Här kommer 3 bilder på tatueringen jag gjorde idag big_smile

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/ … 080024.JPG
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/9055P1080025.JPG
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/ … 080026.JPG

Orkar inte förminska därför jag bara skicak länkarn smile

Häftigt cool Som en riktig sjöbjörn.

haha big_smile tack !

Johan Lindgren

169 Inlägg
8 januari 2008
Ser redigt proffsigt ut:D

Full Gas Spar Tid:P

2 644 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
MazLer skrev:
Ser redigt proffsigt ut:D

Bugar och tackar smile

Skitkul att höra sånt big_smile är ju bara 17år och första bilen och har inte byggt nått innan så riktigt kul att höra att det ser proffsigt ut big_smile

Johan Lindgren

Skojare
22 Inlägg
9 januari 2008
jo en tjejpolare till mig.. va e hon, 27 tror ja. bestämde sig för o göra EN tattoo i svanken. helgen efter kom hon, nu ska jag göra en till. o nu 3månader efter så har hon 3st.. skumt som fan.

2 644 Inlägg
9 januari 2008
Trådstartare
rolex skrev:
jo en tjejpolare till mig.. va e hon, 27 tror ja. bestämde sig för o göra EN tattoo i svanken. helgen efter kom hon, nu ska jag göra en till. o nu 3månader efter så har hon 3st.. skumt som fan.

haha blir lätt så verkar det som tongue

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
9 januari 2008
Trådstartare
Tog kontakt med bil och marin textil i linköping idag smile

Så dom kommer byta matta på golvet och göra så det blir snyggt och bra därbak vid sportstolarna när inte baksätet är kvar smile sen så tror jag dom kommer få göra om innertaket åt mig med smile  Golvet blir blått och innertacket svart smile Så det kommer dom göra när bilen om ett jävla tag ska in på lack för då är den ändå ute och far på bilkärra smile

Johan Lindgren

1 752 Inlägg
9 januari 2008
GAAAAAAAHHHHHH!!! blir ju helt galet bra det här ju!!big_smilebig_smile vet inte ens vart man ska börja o kommentera...big_smile Det ända jag kan säga är väll typ fortsätt som du gör så kommer det här bli hur sjukt som helst!!big_smile

Mvh Kalle

Ps tattueringen vart jävligt lyckad den med:D vart gjorde du den nån stans??smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

2 644 Inlägg
10 januari 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
GAAAAAAAHHHHHH!!! blir ju helt galet bra det här ju!!big_smilebig_smile vet inte ens vart man ska börja o kommentera...big_smile Det ända jag kan säga är väll typ fortsätt som du gör så kommer det här bli hur sjukt som helst!!big_smile

Mvh Kalle

Ps tattueringen vart jävligt lyckad den med:D vart gjorde du den nån stans??smile

hehe tack jätte kul att höra smile nu har jag dock tagit ett uppehål i garagaget men på fredag är jag igång igen så då forsätter jag med uppdateringar osv .. smile

hehe tack jag gjorde den på jontes pain't i norrköping smile

Johan Lindgren

1 752 Inlägg
11 januari 2008
Hehe du verkar ju ha legat i ett tag så jag antar att du kan få ta en liten paus då!wink Men bara en liten!big_smile Vill ju se massor med resultat nu när du ska med på touren ju!! big_smile

okej vad tog dom för o göra din då??smile Vart ju som sagt riktigt snyggt..smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

2 644 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Hehe du verkar ju ha legat i ett tag så jag antar att du kan få ta en liten paus då!wink Men bara en liten!big_smile Vill ju se massor med resultat nu när du ska med på touren ju!! big_smile

okej vad tog dom för o göra din då??smile Vart ju som sagt riktigt snyggt..smile

hehe ikväll så ska jag igång och skruva lite smile ja klart det blir massa ! big_smile

1200 tog dom smile

Johan Lindgren

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
11 januari 2008
Lindgren_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:

hehe ikväll så ska jag igång och skruva lite smile ja klart det blir massa ! big_smile

1200 tog dom smile

Snygg tatto smile
Ja de är bäst du jobbar på nu så du blir klar inför lack snart tongue hehe
Kika in på min tråd med, har en ny uppdate uppe och kommer upp en ny om några minuter tongue

Lycka till ikväll! smile
mvh kimpa

2 644 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
Lindgren_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:

1200 tog dom smile

Snygg tatto smile
Ja de är bäst du jobbar på nu så du blir klar inför lack snart tongue hehe
Kika in på min tråd med, har en ny uppdate uppe och kommer upp en ny om några minuter tongue

Lycka till ikväll! smile
mvh kimpa

Tack smile

Hehe japp nästa vecka skickas bakkjolen,vingen,huvförlängaren tilol mig så tar det 4-5 dar för det att komma smile

jag kollar det senare ska iväg och äta och lite nu tongue

Tack !

Johan Lindgren

Sök