Kommer bli nice du Fan om mna bra hade pengarnan så skulle jag bsetälla ett par fälgar till benzen nu Va kostade ditt "fälgpaket" på ett ungefär? så vet man va man ungefär måste börja spara till,, fast kanske blir lite billigare för mig, men det får man se
Kommer bli hett me den där ratten! keep it up! mvh kimpa
Kommer bli nice du Fan om mna bra hade pengarnan så skulle jag bsetälla ett par fälgar till benzen nu Va kostade ditt "fälgpaket" på ett ungefär? så vet man va man ungefär måste börja spara till,, fast kanske blir lite billigare för mig, men det får man se
Kommer bli hett me den där ratten! keep it up! mvh kimpa
Haha vad dom kosta skriver jag inte här
Men beror ju på vad du ska ha för fälgar räkna med 10-20 tusen
Jävlar du inte dåligt ! längar efter bilder vad var det för Kelvin på xenonet ?
Hoppas man får se den i sommar ?
hehe måste ju handla på lite jag tog 8000k fic vellja mellan 4300-12000k.. 4300 kändes för vitt.. och 12000 är ju typ lila och lyser dåligt så 8000 vart bra
Här är alla grejer jag väntar på dvs fälgar,däck,xenon,sparco ratten,bakkjol,vinge och huvförlängare allt ska förhoppnings vis dyka upp senast nästa vecka MYYYYS i garaget blire då
Har haft ett jävla problem med att få bort en dörr.. idag fick jag bort den.. Pinnen som sitter genom gångjärnet såg ut såhär.. var intte lätt att få ut dne..
Gjort klart grillen..
Sen gjort fästen till fronten..
2 sånna på varje sida.
Sen har jag gömt 4 stycken såhär i överkant..
Och en bild när fronten sitter på.. Jag vet att det är stökigt som fan och så i garaget jag ska städa i nästa vecka.. och fronten ser förjävlig ut nu när jag vart igång och slipat ner den.. men det är ju slutresultatet som räknas skönt att ha fästena klara
I veckan då jävlar ska det meckas när alla grejer kommer