Fi fan!!! Vilket jävla nice projekt!!! Måste säga att jag e inget big fan av opel men även det fula kan man göra vackert!!! Du gör det här helt galant! när kommer nästa update ?
Fi fan!!! Vilket jävla nice projekt!!! Måste säga att jag e inget big fan av opel men även det fula kan man göra vackert!!! Du gör det här helt galant! när kommer nästa update ?
Precis jag tycker inte heller om opel direkt.. men jag ville ha nått fult att göra vackert och det ser ljust ut nu
Härligt att höra.. börjar verkligen likna nått nu.. Kan nästan föreställa sig det färdiga resultatet nu.. Kommer garanterat bli kalasfint om du nu inte tappar besinningen o penselmålar den med flowerpowerinspirerade motiv. Mvh
Härligt att höra.. börjar verkligen likna nått nu.. Kan nästan föreställa sig det färdiga resultatet nu.. Kommer garanterat bli kalasfint om du nu inte tappar besinningen o penselmålar den med flowerpowerinspirerade motiv. Mvh
Tack tack
Jo man kan ju börja göra det nu Fast vad säger att jag inte börjar kapa lite här och där moahah
Dags för en uppdatering Vart inte en hel natt i garaget idag som tänkt men jag ställer klockan och ger mig ut tidigt imorn
Har hållt på och slipat på fronten den såg ut såhär när jag kom ut idag..
Såhär såg ena sidan ut när jag kom ut..
Och andra sidan.
Sen när jag gick in såg ena sidan ut såhär.
Och andra såhär.
Sen har jag spacklat och slipat över där handtaget satt.. (svetsat under)
Sen har jag börjat med trösklarna så att måste köpa lite skit innan jag kan montera klart dom men överkanten på ena sidan är klar Det har jag inga bilder på det tar jag imorn..
men har jag en bild på mitt knä som svetslopperna käkat upp.. Skönt när dom bränner genom byxxerna och genom huden..