Nyss vakna morsan av att det luktade rök.. och så sa hon åt mig att gå ut och kolla i garaget jag sa klockan är för fan halv 5 jag sover.. då gick farsan ner och kollade i fönstret ut i garaget så hörde jag "Nu jävlar har vi problem garaget är rökfylt" så fort har jag nog aldrig sprungit ut till garaget.. Upp med porten och helvette vad det bolma rök.. Så slängde ner bilen från pallbockarna och ut med den fort som fan..
Hände inget mer än att jävligt stora brännmärken på golvet i garaget..
Jävla tur jag hade..
Låter som om någon skulle ha nytta av en utbildning i Heta Arbeten.
tur i oturen, har du någon garageförsäkring på bilen eller hemförsäkring som täcker ev. brand? annars kan det stå dig dyrt resten av livet om du åker på att betala allas bilar, garage självrisker osv osv själv....
Nyss vakna morsan av att det luktade rök.. och så sa hon åt mig att gå ut och kolla i garaget jag sa klockan är för fan halv 5 jag sover.. då gick farsan ner och kollade i fönstret ut i garaget så hörde jag "Nu jävlar har vi problem garaget är rökfylt" så fort har jag nog aldrig sprungit ut till garaget.. Upp med porten och helvette vad det bolma rök.. Så slängde ner bilen från pallbockarna och ut med den fort som fan..
Hände inget mer än att jävligt stora brännmärken på golvet i garaget..
Jävla tur jag hade..
Låter som om någon skulle ha nytta av en utbildning i Heta Arbeten.
tur i oturen, har du någon garageförsäkring på bilen eller hemförsäkring som täcker ev. brand? annars kan det stå dig dyrt resten av livet om du åker på att betala allas bilar, garage självrisker osv osv själv....
innan jag svetsar så plockar jag bort allt som kan brinna när jag är färdig så sprejar jag vatten på golv och där jag svetsat just för att sådant ej ska inträffa
tummen upp för ditt projekt kommer bli kalas när det är färdigt:D
innan jag svetsar så plockar jag bort allt som kan brinna när jag är färdig så sprejar jag vatten på golv och där jag svetsat just för att sådant ej ska inträffa
tummen upp för ditt projekt kommer bli kalas när det är färdigt:D
man måste ta det lungt nån dag med:D tur att bilen klara sig. hoppas du får gjort massa imån
//mackan
hehe japp..
Nu ska jag iväg och sätta upp ett ljus en kompis körde nämligen ihjäl sig inatt
Får se om jag orkar hålla på imorn.. tjejen kommer hem från fjällen med på kvällen så ska vell dit med..
aj då det lätt inte bra alls. förstår om du ska ta det lungt nu ett tag framöver.
//mackan
sjukt att det kan hända.. han fick sladd i en kurva och så kommer en bil exakt där på en väg där inte många åker klockan 4 på morronen med hade inte den kommit hade han dragit rakt ut på åkern..
Tur att inte garaget brann ner, vet du inte att man ska stanna kvar en eller 2 timmar efter svetsarbeten? Tråkigt med din kompis Hoppas att det går bra för omständigheterna.