2424
Sök

Lindgren_ ´s vectra projekt.

2 644 Inlägg
23 februari 2008
Trådstartare
peking_86 skrev:
då  lär du av dina misstag   svetsa ute med dej  och forsätt så i 50 år

Ja klart man måste ju göra lite misstag med smile jag är glad att jag inte brände ner hela kåken och allt tongue

Johan Lindgren

Gasglad
295 Inlägg
23 februari 2008
Lindgren_ skrev:
Nyss vakna morsan av att det luktade rök.. och så sa hon åt mig att gå ut och kolla i garaget jag sa klockan är för fan halv 5 jag sover.. då gick farsan ner och kollade i fönstret ut i garaget så hörde jag "Nu jävlar har vi problem garaget är rökfylt" så fort har jag nog aldrig sprungit ut till garaget.. Upp med porten och helvette vad det bolma rök.. Så slängde ner bilen från pallbockarna och ut med den fort som fan..

Hände inget mer än att jävligt stora brännmärken på golvet i garaget..

Jävla tur jag hade..

Låter som om någon skulle ha nytta av en utbildning i Heta Arbeten.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
23 februari 2008
tur i oturen, har du någon garageförsäkring på bilen eller hemförsäkring som täcker ev. brand? annars kan det stå dig dyrt resten av livet om du åker på att betala allas bilar, garage självrisker osv osv själv....

2 644 Inlägg
23 februari 2008
Trådstartare
Weermets skrev:
Lindgren_ skrev:
Nyss vakna morsan av att det luktade rök.. och så sa hon åt mig att gå ut och kolla i garaget jag sa klockan är för fan halv 5 jag sover.. då gick farsan ner och kollade i fönstret ut i garaget så hörde jag "Nu jävlar har vi problem garaget är rökfylt" så fort har jag nog aldrig sprungit ut till garaget.. Upp med porten och helvette vad det bolma rök.. Så slängde ner bilen från pallbockarna och ut med den fort som fan..

Hände inget mer än att jävligt stora brännmärken på golvet i garaget..

Jävla tur jag hade..

Låter som om någon skulle ha nytta av en utbildning i Heta Arbeten.

hehe japp..

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
23 februari 2008
Trådstartare
sir_daniel skrev:
tur i oturen, har du någon garageförsäkring på bilen eller hemförsäkring som täcker ev. brand? annars kan det stå dig dyrt resten av livet om du åker på att betala allas bilar, garage självrisker osv osv själv....

Har både och..

Johan Lindgren

542 Inlägg
23 februari 2008
ajaj det kunde gått illa de där..... sad

innan jag svetsar så plockar jag bort allt som kan brinna när jag är färdig så sprejar jag vatten på golv och där jag svetsat just för att sådant ej ska inträffa

tummen upp för ditt projekt kommer bli kalas när det är färdigt:D

2 644 Inlägg
23 februari 2008
Trådstartare
mazdalover skrev:
ajaj det kunde gått illa de där..... sad

innan jag svetsar så plockar jag bort allt som kan brinna när jag är färdig så sprejar jag vatten på golv och där jag svetsat just för att sådant ej ska inträffa

tummen upp för ditt projekt kommer bli kalas när det är färdigt:D

hehe kanske ksulle börja med det jag med smile

Tack tack !

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
23 februari 2008
Trådstartare
http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/3161golverefterbrand.JPG

Såhär ser det ut där det brann (fläcken på golvet) smile Jag hade en jävla tur att det inte tog sig i bilen..

Johan Lindgren

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
23 februari 2008
Usch usch.. kunde gått illa de där me gastuben i garaget med?

Tur vare iallefall att de inte tog i nå annat som på bieln eller var som helst smile

Keep up!
mvh kim

2 644 Inlägg
23 februari 2008
Trådstartare
kimpan_90 skrev:

Tur vare iallefall att de inte tog i nå annat som på bieln eller var som helst smile

Keep up!
mvh kim

Japp en gastub , typ 5 soppa dunkar , fulltank i oplen osv..

Johan Lindgren

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
23 februari 2008
Lindgren_ skrev:
kimpan_90 skrev:

Keep up!
mvh kim

Kunde alltså blivit ett fint fyrverkeri..

Nä nu ska jag inte störa nå mer!
Kämpa på!
mvh kim
Senast redigerat av kimpan_90 (23 februari 2008)

2 644 Inlägg
23 februari 2008
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
Lindgren_ skrev:
kimpan_90 skrev:

Keep up!
mvh kim

Kunde alltså blivit ett fint fyrverkeri..

Nä nu ska jag inte störa nå mer!
Kämpa på!
mvh kim

hehe japp ett riktigt jävla fyrverkeri smile

hehe japp ! imorn blire garaget ikväll blire lugnt bara orkar inte hålla på i garaget idag..

Johan Lindgren

bil intreserad anläggare
467 Inlägg
23 februari 2008
man måste ta det lungt nån dag med:D tur att bilen klara sig. hoppas du får gjort massa imån

//mackan

2 644 Inlägg
23 februari 2008
Trådstartare
weser skrev:
man måste ta det lungt nån dag med:D tur att bilen klara sig. hoppas du får gjort massa imån

//mackan

hehe japp..

Nu ska jag iväg och sätta upp ett ljus en kompis körde nämligen ihjäl sig inatt hmm

Får se om jag orkar hålla på imorn.. tjejen kommer hem från fjällen med på kvällen så ska vell dit med..

Johan Lindgren

bil intreserad anläggare
467 Inlägg
23 februari 2008
Lindgren_ skrev:
weser skrev:

//mackan

hehe japp..

Nu ska jag iväg och sätta upp ett ljus en kompis körde nämligen ihjäl sig inatt hmm

Får se om jag orkar hålla på imorn.. tjejen kommer hem från fjällen med på kvällen så ska vell dit med..

aj då det lätt inte bra alls. förstår om du ska ta det lungt nu ett tag framöver.

//mackan

2 644 Inlägg
23 februari 2008
Trådstartare
weser skrev:
Lindgren_ skrev:
weser skrev:

//mackan

hehe japp..

aj då det lätt inte bra alls. förstår om du ska ta det lungt nu ett tag framöver.

//mackan

sjukt att det kan hända.. han fick sladd i en kurva och så kommer en bil exakt där på en väg där inte många åker klockan 4 på morronen med hade inte den kommit hade han dragit rakt ut på åkern..

Johan Lindgren

248 Inlägg
23 februari 2008
Tror jag läste det i aftonbladet, han var bara 19 år va?
Alltid tråkigt=(

Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"

2 644 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
Abbbby skrev:
Tror jag läste det i aftonbladet, han var bara 19 år va?
Alltid tråkigt=(

japp det var han..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1905127.ab var det de här du läste så är det rätt..
Senast redigerat av Lindgren_ (24 februari 2008)

Johan Lindgren

Pirat
426 Inlägg
24 februari 2008
Fan vad tråkigt när sådant händer sad Men tur att bilen din klara sig fint från den lilla garageolyckan, fint blir det! smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
24 februari 2008
Tur att inte garaget brann ner, vet du inte att man ska stanna kvar en eller 2 timmar efter svetsarbeten? wink
Tråkigt med din kompis sad Hoppas att det går bra för omständigheterna.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sök