Tur att inte garaget brann ner, vet du inte att man ska stanna kvar en eller 2 timmar efter svetsarbeten? Tråkigt med din kompis Hoppas att det går bra för omständigheterna.
Japp var en jävla tur.. äh jag tänker inte sitta där 2 timmar hade ju bråttom till chop shop
Jag är inte förvånad nu att det sprack där vid huvförlängarn när jag spackla över lilla skarven..tog bort den idag för att byta till bättre lim.. gammla limmet är som tuggummi har inte härdat för 5 öre och var nog runt 3 veckor sen jagsatt dit den.. så då var det problemet löst
Nu kommer en skapligt stor uppdate (: Fått mycekt gjort i helgen , plastat fast breddarna på framskärmarna.. plastat dit breddarna bak på ena sidan.. Laggt igen ena handtaget , andra har jag bara svetsat för plåten på , slipat på fronten , monterat ena sidokjolen..
aja här kommer lite bilder! Fronten hänger bara den sitter inte som den ska.. och det är mycket jobb kvar men man ser ju lite hur det blir.. (:
OBS FRONTEN HÄNGER LÖST SOM SAGT.. och så är det lite blå färg här och där för att kunna se ojämnheter.
Men fan det börjar likna nått Jag tror det blir riktigt bra!
Nu kommer en skapligt stor uppdate (: Fått mycekt gjort i helgen , plastat fast breddarna på framskärmarna.. plastat dit breddarna bak på ena sidan.. Laggt igen ena handtaget , andra har jag bara svetsat för plåten på , slipat på fronten , monterat ena sidokjolen..
aja här kommer lite bilder! Fronten hänger bara den sitter inte som den ska.. och det är mycket jobb kvar men man ser ju lite hur det blir.. (: