4340
Sök

Lindgren_ ´s vectra projekt.

2 644 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
peking_86 skrev:
han har ett träd på sin tomt där det växer pengar

Nej!!!!! 2 stycken faktiskt smile

Johan Lindgren

811 Inlägg
2 mars 2008
jo det är sant. Man kan aldrig vara för säker.
Peking_86 jag tror dig big_smile

2 644 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
Droors skrev:
jo det är sant. Man kan aldrig vara för säker.
Peking_86 jag tror dig big_smile

ne man kan ju inte det smile

haha vem vet!

Johan Lindgren

157 Inlägg
3 mars 2008
kan du dela med dej med träden då

audi 100

2 644 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
Ons-tors-fredag ska jag dra iväg och leka i en backe med snö kan nog va roligt yikes haha! Sen imorn ska jag in och köpa ny telefon blir en nokia n958gig verkar rätt schyyst!

Men sen blire full fart igen smile

Johan Lindgren

1 752 Inlägg
3 mars 2008
Lindgren_ skrev:
Ons-tors-fredag ska jag dra iväg och leka i en backe med snö kan nog va roligt yikes haha! Sen imorn ska jag in och köpa ny telefon blir en nokia n958gig verkar rätt schyyst!

Fan blir man stenrik som studerande eller vad fan är detta!??tongue Så var det då int på min tid iaf!big_smile ajja hoppasatt du får det gött i backen o inte bryter nått!wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

2 644 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Lindgren_ skrev:

Fan blir man stenrik som studerande eller vad fan är detta!??tongue Så var det då int på min tid iaf!big_smile ajja hoppasatt du får det gött i backen o inte bryter nått!wink

Haha ja stenrik på 1050 i månaden big_smile Känns sådär att köap en n95 8gig och 4 sparcostolar den här månaden plus att elmia är det är typ 4000 som går har jag räknat på.. sen även när man ska iväg och åka lite i backen kostar en jävla massa sen går alltid massa små skit åt i garaget..

Johan Lindgren

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
3 mars 2008
Lindgren_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Lindgren_ skrev:

Haha ja stenrik på 1050 i månaden big_smile Känns sådär att köap en n95 8gig och 4 sparcostolar den här månaden plus att elmia är det är typ 4000 som går har jag räknat på.. sen även när man ska iväg och åka lite i backen kostar en jävla massa sen går alltid massa små skit åt i garaget..

4000?? Det räcker inte för en N95 8gb tongue
Har själv en! Kanon mobil!
Förresten. Va hände me garagebrand?? Gick d illa?
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (3 mars 2008)

C H E V R O L E T <3

2 644 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
Lindgren_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:

nej nej nej nej nej ! 4000 går åt till elmia det var därför jag skrev 4 där tongue den telefonen hoppar ju iväg på ca 7-8000 ju tongue Skönt att hör att det är en bra telefon!

Naedå vart ingen större fara! hände inget på bilen iaf!

Johan Lindgren

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
3 mars 2008
Lindgren_ skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
Lindgren_ skrev:

nej nej nej nej nej ! 4000 går åt till elmia det var därför jag skrev 4 där tongue den telefonen hoppar ju iväg på ca 7-8000 ju tongue Skönt att hör att det är en bra telefon!

Ahaa tänkte la att du inte köper stulet wink
hehe nää men sant. Men mobilen är absolut värd pengarna!
Kameran är underbar & Grym jäkla blixt med!
Jaja det var ju tur att det gick bra då smile

C H E V R O L E T <3

2 644 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
Lindgren_ skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Ahaa tänkte la att du inte köper stulet wink
hehe nää men sant. Men mobilen är absolut värd pengarna!
Kameran är underbar & Grym jäkla blixt med!
Jaja det var ju tur att det gick bra då smile

Ne köper heller nytt så jag får garantin smile
Okej riktigt skönt att höra! så man inte köper nån skit smile

mjo det var det kunna brännt ner hela kåken 50 liter soppa i bilen osv..

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
Sådär då var stolarna sålda! Vart inget fjällen så blir vell att meka lite nån dag smile

Johan Lindgren

157 Inlägg
4 mars 2008
Lindgren_ skrev:
Sådär då var stolarna sålda! Vart inget fjällen så blir vell att meka lite nån dag smile

var i fjällen skulle du fast det inte blev av

audi 100

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
4 mars 2008
har en N95 som jag verkligen är nöjd med, dock inte 8GB men modellen innan... fortarande nice big_smile

2 644 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
peking_86 skrev:
Lindgren_ skrev:

var i fjällen skulle du fast det inte blev av

Har ingen koll på vart det var vi skulle polarn som sköter sånt smile Jag hänger bara på!

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
sir_daniel skrev:
har en N95 som jag verkligen är nöjd med, dock inte 8GB men modellen innan... fortarande nice big_smile

Okej låter gött big_smile

Johan Lindgren

157 Inlägg
9 mars 2008
Lindgren_ skrev:
sir_daniel skrev:

Okej låter gött big_smile

lägg upp nyyyyyyyyyyy bilder nu massa

audi 100

495 Inlägg
9 mars 2008
ja, meeer bilder till folket:D

mig <3 vtec = sant

2 644 Inlägg
9 mars 2008
Trådstartare
FoXxIe skrev:
ja, meeer bilder till folket:D