Skitkul att ligga på hetast just nu och fått 18 kommenterer på bilen idag det är verkligen skitroligt och det uppskattar jag som fan!
Nu till lite om bilen har vart idag och hämtat lite grejer = Grenrör Tryckrör Oljetråg med oljetretur mätarhållare silicolslang och klammrer boost controller
Lite bilder då det är ju alltid roligt..
Tryckrören Ska passas in ordentligt sen och lackas och fixxas..
Grenrör och boost controllern.. Tack till speedart för fin fint pris på boost controllern..
Och oljetråget som är nyblästrat och mätarhållarn..
Jo, jag minns själv den dagen jag fick körkort 1 månad efter jag fyllt 18:) Jag åkte och snurrade i min calibra i jag vet inte hur länge, drog "långresor" till falun och borlänge, sedan ner till jönköping nån dag efter man fick kortet, ja, man var helt enkelt ett med bilen och det var en sån känsla! Att få stitta där själv, helt själv, gasa lite extra, svänga lite tvärare, bromsa lite hårdare och självklart, glida med en hand på ratten:D det vill jag få känna igen!
Jo, jag minns själv den dagen jag fick körkort 1 månad efter jag fyllt 18:) Jag åkte och snurrade i min calibra i jag vet inte hur länge, drog "långresor" till falun och borlänge, sedan ner till jönköping nån dag efter man fick kortet, ja, man var helt enkelt ett med bilen och det var en sån känsla! Att få stitta där själv, helt själv, gasa lite extra, svänga lite tvärare, bromsa lite hårdare och självklart, glida med en hand på ratten:D det vill jag få känna igen!
MVH Matte!
Hehe det låter ju jääävligt bra!
jag längtar så jag håller på att dö jag vill ut med vectran och glida och dumpa som faaaaaaaaan hahaha
WHAT !!? driver du med oss ? vad har hänt ? lr har du bara tapat suget mvh robin
Har tröttnat totalt.. Har varken tid eller råd med nått annat..
Tiden skiter jag i.. för jag har världens bästa tjej som jag tror iaf tycker det är bra att jag håller på med bilen..
Men pengar är det dålgit med kan ju inte lägga allt jag äger på bilen då det är hur mycket som helst som behövs till bilen kan ju inte rensa allt jag har fan händer när man ska flytta sen då ?.. Och man är ju inte direkt kooz eller har ett så grymmt bygge som phonic så man kan bli sponsrad av folk som skänker pengar så att det är bara lägga ner skiten ett bra tag och spara ihop lite pengar.. har inget sommarjobb i sommar heller så det blir inga pengar då heller..