2115
Sök

Lindgren_ ´s vectra projekt.

2 644 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
WeDo skrev:
Neeeeeeeeej...... Touren då ? sad sad sad

Det blir som det blir tyvärr..

Johan Lindgren

Japan Quality
670 Inlägg
5 maj 2008
Se till så du kan åka med Vectran åtminstone Lindgren. Jag vet vad kunnig du är...

P.Sköld
Honda il potere dei sogni

505 Inlägg
5 maj 2008
Trökigt, trökigt=/
Det är bara ställa undan den och pula lite då och då som du skriver, och när du får en slant över så lägg det på bilen, men bara om lusten tillåter. Man ska inte hålla på om man absolut inte vill, då får man sällan upp intresset igen. Jag väntar gärna ett extra år för att få se den!

MVH Matte!

Calibra Turbo 4x4

2 644 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Powerman skrev:
Se till så du kan åka med Vectran åtminstone Lindgren. Jag vet vad kunnig du är...

Det är hur mycket kvar som helst och jag har absolut ingen ork kvar..

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Spawner skrev:
Trökigt, trökigt=/
Det är bara ställa undan den och pula lite då och då som du skriver, och när du får en slant över så lägg det på bilen, men bara om lusten tillåter. Man ska inte hålla på om man absolut inte vill, då får man sällan upp intresset igen. Jag väntar gärna ett extra år för att få se den!

MVH Matte!

Visst är det tråkigt som fan..

Lite då och då kommer jag vell hålla på men inte mycket..

Låter roligt att du tror på den iaf smile

Johan Lindgren

Japan Quality
670 Inlägg
5 maj 2008
Lindgren_ skrev:
Powerman skrev:

Kör med mammas o pappas bilar så länge  wink

P.Sköld
Honda il potere dei sogni

Evolution
1 627 Inlägg
5 maj 2008
Sorgligt har lite dilema med min med vill ha en bil att sladda med men då måste det lättas men vill ochså bygga kul ljud svårt det där

Fäll ner pungen och landa

2 644 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Powerman skrev:
Lindgren_ skrev:
Powerman skrev:

Kör med mammas o pappas bilar så länge  wink

Lär vell bli nått sånt..

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Karlzzon The One skrev:
Sorgligt har lite dilema med min med vill ha en bil att sladda med men då måste det lättas men vill ochså bygga kul ljud svårt det där

okok..

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Jag börjar fundera på en sån grej som phonic gjorde att folk kan skänka några kronor om dom vill för varje krona är ju ett steg i rätt riktigt..

Sen ha en pärm alltid ligga i bagaget "Tack till dom som gjorde att mitt bygge kunde bli klart"..

Fast frågan är ju den.. Är det ens värt att lägga ner den tiden ? skänker nån pengar till en 17åring som bygger en vectra..

För isåfall skulle jag kunna få ihop utsidan coh nog få den besiktad och så , så jag kan köra med den i sommar iaf.. men skita i ljud och motor så länge..
Senast redigerat av Lindgren_ (5 maj 2008)

Johan Lindgren

Lokal gasglad kille
112 Inlägg
5 maj 2008
Tråkigt men sant...

2 644 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
MrBLING skrev:
Tråkigt men sant...

Ja sad

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Kommer besked om ikväll hur det blir med biljäveln.. Ska lägga mig och fundera nu..

Johan Lindgren

4 663 Inlägg
5 maj 2008
ok förstår dig  efter det jag har läst sad  man kan inte  bara pumpa in pengar till bara bilen måster tänkta lite på omjivningen (flickvänn) big_smile
stöttar dig till 100
ha de bra o lycka till
mvh robin

2 644 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
ok förstår dig  efter det jag har läst sad  man kan inte  bara pumpa in pengar till bara bilen måster tänkta lite på omjivningen (flickvänn) big_smile
stöttar dig till 100
ha de bra o lycka till
mvh robin

Precis.. Kul att höra!!

Stort tack..

Johan Lindgren

1 503 Inlägg
5 maj 2008
Tråkigt att höra Lindgren.. Vet själv att det kan vara tungt arbete ibland. Det bästa då är att skaffa inspiration och tänka framåt. Nätterna och helgerna jag körde i vintras sket jag i att tänka utan jobbade bara på, de bästa man kan göra om man verkligen vill bli färdig smile Men du verkar ju ha problem med kostnaderna med, förstår inte varför du ska in och pilla i motorn detta år sånna fall... Lycka till!!

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

2 644 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Oboy6 skrev:
Tråkigt att höra Lindgren.. Vet själv att det kan vara tungt arbete ibland. Det bästa då är att skaffa inspiration och tänka framåt. Nätterna och helgerna jag körde i vintras sket jag i att tänka utan jobbade bara på, de bästa man kan göra om man verkligen vill bli färdig smile Men du verkar ju ha problem med kostnaderna med, förstår inte varför du ska in och pilla i motorn detta år sånna fall... Lycka till!!

Japp.. får se hur det blir..

Kom ju över grejerna jag köpte till motorn så pass billigt för att va så pass ovanliga så att det var ju bara att hugga..

Får se hur jag gör..'

Tack!

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Jahopp det får bli såhär.. att jag ger mig fan i att ge upp för jag tycker det ju är roligt bara tråkgit att veta att det kanske blir att vänta med klar bil tills 2009..

Och så om nån välig själ skulle vilja sponsra emd 1 krona eller 2 blir jag hur glad som helst.. Det är ju ett steg i rätt riktning.. och om det blir några som skulle vilja göra det kommer det stå med på ett papper varje utställning och ligga i bagaget " Tack till dom som gjorde att mitt projekt gick att genomföra".. Så om nån är intresserad skicka ett pm ni kommer få stå med på min sida med och här i tråden.. smile

även om nån vet nått företag som kan vara sugna på att skänka några kronor eller nått jag behöver..

Nu hoppas jag att det här gå att lösa och att jag blir klar nångång smile

Johan Lindgren

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
6 maj 2008
Är de pengarna som är problemet så tycker jag att du har börjat lite i fel ände. Du gör ju inte en sak klar innan du börjar med den andra. Jag menar det är ju inte gratis att bygga bil de vet dom flesta och de tar en jävla tid med och man kan inte spendera varje timma framför bilen även fast man vill de. Och du börjar med inredningen och innan den är klar sliter du ner utsidan och innan nått av dom är klara så plöjer du pengar i motorn så står du där du står nu. Du ser ingen ände på någonting och de blir då inget kul att hålla på. Mitt råd: Ta en sak i taget. Och ge dig fan på att de ska bli klart innan du börjar med nästa grej. Nu fick jag iofs med 2 av anledningarna att man inte vill fortsätta. Men men... Keep it up ffs!

/// SyyHn

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
6 maj 2008
Vad är största behovet just nu ? Kanske kan dra till med någon lätt sponsring på något gulligt ting som verkligen behövs. PMa en lista så får jag se om det är något jag kan plocka på företaget.
Kan inte lova något, men iaf kolla om något är möjligt smile

Men som det skrivs kanske du ska försöka koncentrera dig på en sak, men vet hur det är att bygga på, man tänker sällan på ekonomin utan vill bara bli klar.

Kämpa på, klipp grannens gräsmatta, rasta hundar, se till att få lite cash. Men glöm ffs inte tjejen, ge henne lite kärlek ibland med wink

Mvh
Mikke
Senast redigerat av J-P-R (6 maj 2008)

Sök