2398
Sök

Lindgren_ ´s vectra projekt.

2 644 Inlägg
2 juni 2008
Trådstartare
KHRacing skrev:
trevlig ide med SUpravinge på en Opel.  kör hårt

Tack smile Ja blir en del modda men på ska den som fan!

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
2 juni 2008
Trådstartare
IzaaL skrev:
Grrr På Vingen

hehe ja dne är najz smile

Johan Lindgren

96 Inlägg
2 juni 2008
Det blir kalas på din bil ska du se wink

601 Inlägg
2 juni 2008
Hej, jag har nu läst mycket på detta projekt ( 83 sidor ) och jag älskar det smile du är riktigt bra wink
Jag är ganska bra på photoshop:) så jag tänkte bara att jag kunde sänka bilen lite på photoshop smile här är iaf bilden, om du gillar det och du har fler ideer och sånt så kan du ju adda mig på msn och sen kan jag se om jag kan fixa det på photoshop först om du förstår vad jag menar smile

Men här kommer bilden;)

http://img59.imageshack.us/img59/9130/opelxj0.jpg

How can a car be so fast and so gay at the same time?!
Projekttråden på Jettan;
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3429212

4 663 Inlägg
2 juni 2008
det blir ju fan skit snygt med supra vingen big_smile
fortsätt så big_smile
mvh robin

2 644 Inlägg
2 juni 2008
Trådstartare
Speedart1 skrev:
Det blir kalas på din bil ska du se wink

Tror jag med smile

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
2 juni 2008
Trådstartare
GolfMK3 skrev:
Hej, jag har nu läst mycket på detta projekt ( 83 sidor ) och jag älskar det smile du är riktigt bra wink
Jag är ganska bra på photoshop:) så jag tänkte bara att jag kunde sänka bilen lite på photoshop smile här är iaf bilden, om du gillar det och du har fler ideer och sånt så kan du ju adda mig på msn och sen kan jag se om jag kan fixa det på photoshop först om du förstår vad jag menar smile

Men här kommer bilden;)

Fan vad kul att höra!

Och skitstort tackl för dom bilderna smile ser ju dögrym ut sen spacers på det där och lack och grejer daamn vad het dne blir smile

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
2 juni 2008
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
det blir ju fan skit snygt med supra vingen big_smile
fortsätt så big_smile
mvh robin

Tack tack!

Johan Lindgren

601 Inlägg
3 juni 2008
Lindgren_ skrev:
GolfMK3 skrev:

Men här kommer bilden;)

Fan vad kul att höra!

Och skitstort tackl för dom bilderna smile ser ju dögrym ut sen spacers på det där och lack och grejer daamn vad het dne blir smile

Vilken färg etc ska det bara, kan du få en bättre bild på bilen i en bra vinkel så kan jag fixa färg etc och sånt smile Adda mig gärna: F-Demi@live.se

Btw:P Jag fyller 17 den 6 augusti big_smile Har börjat lite smått med min golf och fixa wink
Senast redigerat av GolfMK3 (3 juni 2008)

How can a car be so fast and so gay at the same time?!
Projekttråden på Jettan;
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3429212

2 644 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
GolfMK3 skrev:
Lindgren_ skrev:
GolfMK3 skrev:

Men här kommer bilden;)

Fan vad kul att höra!

Vilken färg etc ska det bara, kan du få en bättre bild på bilen i en bra vinkel så kan jag fixa färg etc och sånt smile Adda mig gärna: F-Demi@live.se

Btw:P Jag fyller 17 den 6 augusti big_smile Har börjat lite smått med min golf och fixa wink

Jag addar dig direkt smile

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
Rullade ut bilen idag för att ta ett kort åt en kille som ska försöka sänka och lägga på lite färg och så på bilen i photoshop åt mig smile

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/16842projekt.JPG

Blir snygga va ? wink

Johan Lindgren

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
3 juni 2008
Kommer bli grymt när det är klart smile
Men fan va hög den ser ut på senaste bilden, haha, kommer bli bra med en rejäl sänkning på den tongue

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
3 juni 2008
Jävligt läckert kommer det bli me vingen! smile

Ska inte klaga, brukar inte göra det så ofta tongue
Men jag personligen tycker du ska satsa allt på karossen som spackling och det sista finliret och vingen (som kommer bli jävligt bra) prioritera det först och börja med motorn sen, visst kanske du inte hinner till din dead-line men du har gjort så jävla grymt ifrån dig och du får verkligen en jävligt snygg bil!

Vill inte att du ska tappa orken eller inte få karossen 100% klar och du kanske börjar med för mycket på samma gång och tex motorn och karossen.. vill bara ditt bästa och tycker du gör ett jävligt bra jobb och du ska aldrig ge upp!

Ge Järnet!
Mvh Kim

96 Inlägg
3 juni 2008
kimpan_90 skrev:

Men jag personligen tycker du ska satsa allt på karossen som spackling och det sista finliret och vingen (som kommer bli jävligt bra) prioritera det först och börja med motorn sen, visst kanske du inte hinner till din dead-line men du har gjort så jävla grymt ifrån dig och du får verkligen en jävligt snygg bil!

Vill inte att du ska tappa orken eller inte få karossen 100% klar och du kanske börjar med för mycket på samma gång och tex motorn och karossen.. vill bara ditt bästa och tycker du gör ett jävligt bra jobb och du ska aldrig ge upp!

Ge Järnet!
Mvh Kim

Han har fullt stöd frånoss på speedart och saabjohan så lugn den kommer bli färdig vart han än börjar   smile

2 644 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
Puff2k skrev:
Kommer bli grymt när det är klart smile
Men fan va hög den ser ut på senaste bilden, haha, kommer bli bra med en rejäl sänkning på den tongue

Tack ja den ska sänkas som fan smile

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
kimpan_90 skrev:

Ge Järnet!
Mvh Kim

Hehe tack kul att höra smile

Jo för fan men jag köper bara gerjer till motorn måste bygga kalrt utsidna coh insidan innan jag kan besikta sen ska jag bygga motorn efter besiktningen.. smile

Hehe precis tongue Tack igen!

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
Speedart1 skrev:
kimpan_90 skrev:

Ge Järnet!
Mvh Kim

Han har fullt stöd frånoss på speedart och saabjohan så lugn den kommer bli färdig vart han än börjar   smile

Skönt som fan att ha kan jag ju säga wink

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
Nu har Golfmk3 photoshoppat bilen åt mig han har sänkt den och slängt på lite färg smile

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/16187Vectranps.JPG

Kommer en bättre verison snart han ska finslipa den lite smile

Ser riktigt grym ut  hoppas den blir så bra bara smile

Stort tack till golfmk3!
Senast redigerat av Lindgren_ (3 juni 2008)

Johan Lindgren

1 752 Inlägg
3 juni 2008
Ja speciellt ful kommer den då inte bli!wink Skulle snarare tro att den blir ääääääckligt fet!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

2 644 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Ja speciellt ful kommer den då inte bli!wink Skulle snarare tro att den blir ääääääckligt fet!big_smile

Kul att höra smile Jofan det känns som den blir ganska snygg för att va en vectra A big_smile

Johan Lindgren

Sök