nån som köpt trim på http://www.hi-tuning.com/

Xaben
21 juli 2007 · 213 Inlägg

som rubriken lyder.

på deras chip verkar man få ut lite mer än på andra sidor vad jag har kollat. har mest kollat på opel kadett iofs.

tänkte om det var någon bra och vettig sida ?

mvh / Xab

HSchmidt Billackerare
21 juli 2007 · 87 Inlägg

Antagligen överdriver dom bara lite mer än vad andra gör. Man ska aldrig lite på att ett trimchip ger så mkt som det står..  Tex står det på en sida att chip till bmw325 -88 ger 15hk.. så då skulle jag va glad om det gav.. 7-8hk..

mvh

BMW 325iM (1988)
Xaben
21 juli 2007 · 213 Inlägg

joo de förstår jag me att man inte får ut de som dom skriver  av chipet. med tanke på åldern på bilen + att jag tror nog aldrig man får ut den efekten dom skriver.

men ja tänkte om det var nån kvalitet på de dom sålde om man säger så smile ?

mvh / Xab

Turbo_A4 Quattro Is The Shit!
21 juli 2007 · 441 Inlägg

Effekten som står på sidan är den effekt som är garanterad. Sen om man har en skit bil som är slutkörd då får man ju så klart mindre...

Jag har alltid blivit nöjd efter att ha chipat mina bilar på Hi-Tuning.com

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com
Turbo_A4 Quattro Is The Shit!
21 juli 2007 · 441 Inlägg

Schniff; Din 325a lär ju gå rätt gött efter en chipning...  Bilen blir mer lätt körd och gasresponsen blir mycke bättre. Och med tanke på hur ditt motorrum ser ut så lär ju inte 15hk va några problem wink

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com
Xaben
21 juli 2007 · 213 Inlägg

Turbo_A4 skrev:
Effekten som står på sidan är den effekt som är garanterad. Sen om man har en skit bil som är slutkörd då får man ju så klart mindre...

Jag har alltid blivit nöjd efter att ha chipat mina bilar på Hi-Tuning.com

okey tack smile nja min manta har inte vart så hårt körd innan 2 äldre ägare innan och sen bara gått 13000mil och tycker den går bra orginal nu

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang