6855
Sök

modul för automatisk upphissning av rutor på saab ng900/93

349 Inlägg
6 augusti 2007
Trådstartare
tjena jag och polarn har utveklat en styrmodul för automatisk upphissning av alla rutor när tändningen bryts! vi säljer den med märkta kablar och en enkel bruksannvisning 480:-!              tillval fjärrkontroll (4cm x 2cm liten) för upp och nerhissning av rutorna på 100m avtånd!

mvh tommie och johan

VANLIGA FRÅGOR OM MODULEN!!

krämar den på ström även om man inte har hissat ner rutorna? svar nej!!

hur stor är den? 4 vanliga reläer + styrmodulen som är lika stor som ett halvt kreditkort och 4mm tjockt!!

om jag ska vädra bilen utan nyckel då går det? ja men då får man koppla in en vippströmbrytare som bryter strömen till modulen eller så köper man till en fjärrkontroll!!

Kung
191 Inlägg
6 augusti 2007
funkar det möjligtvis på 9000? smile

349 Inlägg
7 augusti 2007
Trådstartare
Swinge skrev:
funkar det möjligtvis på 9000? smile

ta ett kort på din konsoll där upphissningsknapparna sitter så kan jag kanske avgöra det

Kung
191 Inlägg
7 augusti 2007
det ska jag göra smile

666 Inlägg
8 augusti 2007
Hur säkert är det med fjärren, menar om ngn bara kan sno frekvensen så kan de utanproblem komma in i bilen, sno sterio å allt annat man har... går den dessutom 100 meter så är det inte så där våldsamt svårt att peila in frekvensen... eller ni har tänkt på det?

//Silver

349 Inlägg
8 augusti 2007
Trådstartare
silverbird skrev:
Hur säkert är det med fjärren, menar om ngn bara kan sno frekvensen så kan de utanproblem komma in i bilen, sno sterio å allt annat man har... går den dessutom 100 meter så är det inte så där våldsamt svårt att peila in frekvensen... eller ni har tänkt på det?

//Silver

//Silver

nej vi har inte tänkt på det! men det går att lösa med en annan fjärkontroll som har rullande koder som en larmdosa har mvh tommie

Sök