GARAGETS LFS tråd.

alexus65
9 augusti 2007 · 152 Inlägg

Någon som vet om man kan öka på laddtrycket?big_smile

Senast redigerat av alexus65 (9 augusti 2007)

Insane Base
Mazda 323 (1989)
aegarN
9 augusti 2007 · 10 Inlägg

folk håller ju på och tjatar om att dom får mycket poäng etc, så tänkte bara lägga upp en bild på hur mkt poäng jag fick PÅ RAKAN! nu kanske vissa inser att den där "drift-poäng-mätaren" bara e skit wink

http://www.fuskbugg.se/pub/misc/_score.JPG

EDIT: ett par minuter senare..

http://www.fuskbugg.se/pub/misc/__score.JPG

om jag fortsätter ett tag till så kan jag säkert komma upp i 100k ^^

Senast redigerat av aegarN (9 augusti 2007)

nejbo nejbo
9 augusti 2007 · 34 Inlägg

är det värt att köpa en s2-licens? nån som har gjort det och känner att det är värt?

dä va birrigt bö...
FluGan Sideways.nu
9 augusti 2007 · 873 Inlägg

s2 licensen är sjukt rolig och jag ångrar inte en sekund...


Edit

http://youtube.com/watch?v=AMz6zPavWEU& … mp;search=

satt och slösurfade och hamnade där.. tongue

Senast redigerat av FluGan (10 augusti 2007)

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Nissan 200sx "Sideways.nu" (1992)
nejbo nejbo
10 augusti 2007 · 34 Inlägg

blev en licens ändå smile och beställde en g25a också. ska det va så ska det va big_smile haha.

dä va birrigt bö...
Mokko
10 augusti 2007 · 286 Inlägg

Fick igång mitt LFS och nu har jag suttit några timmar och nött, fy fan vad roligt det är att spela, ångrar inte att jag var in å köpte en ny DFP så jag kan ha 360graders styrning big_smile

Tezla Galen
10 augusti 2007 · 108 Inlägg

http://www.garaget.org/gallery/archive/46329/130066_myqgvz.jpg

NissanMotorsport
10 augusti 2007 ·

Mokko skrev:

FluGan skrev:
Läs i min signatur.. tongue

Lösen är bil på båda

Jo jo, det vet jag redan, men jag kan inte hitta någon server alls hmm

vet inte om du hittat den än, men neranför alla servrar så står det "visa privata"
ändra det till JA..  va så för mig, satt å fundera på va som va fel, så kom ja på det =P

MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
10 augusti 2007 · 2 362 Inlägg

Spelat precis på Garaget serven, alltså 1:an.. det var varit otroligt många som är välifgt omogna och håller på att krocka med en när man försöker vara lite seriös! tycker detta är j*vligt tråkigt att personer ska komma och försrstöre.  En perosn som var väldigt jobbig va en kille på 11 år som var inne på serven =/

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
terazzi
10 augusti 2007 ·

Håller med, va också där inne innan och shit vad dem håller på där :S

Quantic
10 augusti 2007 · 645 Inlägg

Bara att komma över till den andra servern o köra, för det är väl den som är till för lite mer seriös drifting om jag inte minns fel. Kör själv alltid på den servern, om det är 14st andra som försöker krocka med en hela tiden tappar man ju lusten neutral

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 augusti 2007 · 5 753 Inlägg

jaa väldans vad dom höll på där inne... jag tycks alldrig få till dom förbannade tillbaka kasten efter kurvorna hmm  men men man får väll träna på då man bara är amatör smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Quantic
10 augusti 2007 · 645 Inlägg

_Glenne_ skrev:
jaa väldans vad dom höll på där inne... jag tycks alldrig få till dom förbannade tillbaka kasten efter kurvorna hmm  men men man får väll träna på då man bara är amatör smile

japp, bara o öva smile har själv bara kört sen i söndags så jag e lite av en nybörjare jag med big_smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 augusti 2007 · 5 753 Inlägg

Quantic skrev:

_Glenne_ skrev:
jaa väldans vad dom höll på där inne... jag tycks alldrig få till dom förbannade tillbaka kasten efter kurvorna hmm  men men man får väll träna på då man bara är amatör smile

japp, bara o öva smile har själv bara kört sen i söndags så jag e lite av en nybörjare jag med big_smile

hehe mjo... själv har man bara kört sen tidigare inatt smile men man lär väll lira lite till snart medans man väntar på att potatisgrattängen ska bli klar (vart lite hungrig) hahaha smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
terazzi
10 augusti 2007 ·

kommer nog med snart in.. fan nere just nu sad

Team-Adolfsson Gödseldräng
10 augusti 2007 · 4 529 Inlägg

_Glenne_ skrev:

Quantic skrev:

_Glenne_ skrev:
jaa väldans vad dom höll på där inne... jag tycks alldrig få till dom förbannade tillbaka kasten efter kurvorna hmm  men men man får väll träna på då man bara är amatör smile

japp, bara o öva smile har själv bara kört sen i söndags så jag e lite av en nybörjare jag med big_smile

hehe mjo... själv har man bara kört sen tidigare inatt smile men man lär väll lira lite till snart medans man väntar på att potatisgrattängen ska bli klar (vart lite hungrig) hahaha smile

haha här har vi 1 av dom som körde å krockade på server2 tongue
glenne wink

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 augusti 2007 · 5 753 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:

_Glenne_ skrev:

Quantic skrev:
japp, bara o öva smile har själv bara kört sen i söndags så jag e lite av en nybörjare jag med big_smile

hehe mjo... själv har man bara kört sen tidigare inatt smile men man lär väll lira lite till snart medans man väntar på att potatisgrattängen ska bli klar (vart lite hungrig) hahaha smile

haha här har vi 1 av dom som körde å krockade på server2 tongue
glenne wink

hmm tror jag bara krockade med den där lila bilen när vi körde chicken race, men om jag krockade med nån annan så var det inte medvetet smile

eller jag vet inte lätt att krocka när man inte kan köra och det är fler på banan haha tongue

Senast redigerat av _Glenne_ (10 augusti 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Jolle87
10 augusti 2007 · 1 585 Inlägg

måste man ha s2  licens  för att kunna spela på internet eller?

Enjoii Språkfascist
10 augusti 2007 · 109 Inlägg

Jolle87 skrev:
måste man ha s2  licens  för att kunna spela på internet eller?

demo funkar bra smile

Senast redigerat av Enjoii (10 augusti 2007)

Syns man inte, så finns man inte.
MrTobias
10 augusti 2007 · 1 297 Inlägg

kan inte connecta till servern. Har firewall avstängd. sitter på 100mbit BBB och använder endast deras modem. vad måste jag göra?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang