6092
Sök

har fått inbrott i bilen dom har tatt sterion baslådan

Avstängd
50 Inlägg
12 augusti 2007
Trådstartare
har fått inbrott i bilen dom har slagit sönder rutan tatt sterion och baslådan bilen e avställd har ingen försäkring fins det nått som kan täcka det eller nått man kan fixa ..

297 Inlägg
12 augusti 2007
möjligtvis hemförsäkringen beroende på vart den står.

/Gurra

FWD drar bilen, RWD trycker på och Quattro bara sticker

DFFL
9 020 Inlägg
12 augusti 2007
Be om sponsring.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Bobo
12 augusti 2007
Lägg upp en tråd och bilder på sakerna under efterlyst om du inte redan gjort det

Klyphuggare
328 Inlägg
12 augusti 2007
du får skylla dig själv när du förvarar såna saker i bilen

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

1 723 Inlägg
12 augusti 2007
står bilen i ett garage kan hemförsäkringen täcka det. Upp till 60000kr hos Folksam (har det varit åtminstonde). Ring ditt försäkringsbolag där du tecknat hemförsäkringen å hör.

Camel
12 augusti 2007
FireTraXX skrev:
Be om sponsring.

Hahaha big_smile

1 878 Inlägg
12 augusti 2007
falloutboy skrev:
står bilen i ett garage kan hemförsäkringen täcka det. Upp till 60000kr hos Folksam (har det varit åtminstonde). Ring ditt försäkringsbolag där du tecknat hemförsäkringen å hör.

beror lite på om han har utökad försäkring för elektronik prylar?

*eller har jag fel?*

911 Inlägg
12 augusti 2007
vilka jävlar ! att dom inte kan sluta pilla på andras bilar !    kom hem från santorini igår och såg att nån försökt få bort grillen på min , Pajjaser !    hoppas d blir en billig lösning för dig !

pic up the phone, wazzzaaa

1 723 Inlägg
12 augusti 2007
Frozen1985 skrev:
beror lite på om han har utökad försäkring för elektronik prylar?

*eller har jag fel?*

det vet jag inte. kom bara å tänka på det här när jag skulle ställa en avställd och oförsäkrad bil i ett garage. Men det finns ju smidigare försäkringar för det ändamålet, "garageförsäkring". smile

hemförsäkring ska täcka ett visst belopp iaf, men vad det omfattar varierar säkert från bolag till bolag.

274 Inlägg
12 augusti 2007
Honken_ skrev:

öö vart sitter problemet?? klart som fan man ska kunna ha sterio grejer i bilen?

fyllo

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
13 augusti 2007
Sponsring, som någon redan nämnde.. då får du dig en ny "sterio". wink

257 Inlägg
14 augusti 2007
har du inte skruvat fast baslådan? själv har man gjort det om dom ska få ur den av mig måste  dom ta med sig vinkelslipen big_smile

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

2 283 Inlägg
14 augusti 2007
Honken_ skrev:

Det var nog det mest korkade jag hört denna månaden

R.I.P. Michael Jackson!

257 Inlägg
14 augusti 2007
Honken_ skrev:

ee man ska fan få har sakerna ifred!

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

658 Inlägg
14 augusti 2007
brelasten skrev:
Honken_ skrev:

öö vart sitter problemet?? klart som fan man ska kunna ha sterio grejer i bilen?

Skylla sig själv är ju inte helt rätt att säga, man måste ju kunna få ha saker i fred. Men nu funkar ju inte samhället så vilket medför att det är rätt korkat att ha sånt i bilen utan försäkring!

Emma_Blond: Kolla med bolaget du hade bilen försäkrad hos, brukar övergå till garageförsäkring när man ställer av bilen och den ska täcka stöld.

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

274 Inlägg
14 augusti 2007
JoQe skrev:
brelasten skrev:
Honken_ skrev:

Skylla sig själv är ju inte helt rätt att säga, man måste ju kunna få ha saker i fred. Men nu funkar ju inte samhället så vilket medför att det är rätt korkat att ha sånt i bilen utan försäkring!

Emma_Blond: Kolla med bolaget du hade bilen försäkrad hos, brukar övergå till garageförsäkring när man ställer av bilen och den ska täcka stöld.

precis vad jag tänkte!
Det är skam att man ska måsta låsa sina grejor och inte kunna lämna dom där man vill för då försvinner dom.
Samtidigt är väl alla ganska så väl medvetna om att samhället vi lever i tyvär inte funkar så.
Skulle aldrig kunna lämna sterion kvar i bilen. Har mina helförsäkrade.. vad annars har man för val...

Hoppas det löser sig! Verkligen skit trist att höra wink

455 Inlägg
14 augusti 2007
usch sånt folk hatar man!!!! Lider me dig sad nu kommer man inte vilja ha sin bil ståendes ute pga sånt =/ ska nog köpa mig ett sånt där larm där man ser om de nån som är på en´s bil tror jag .  Men kommer inte ha min bil ståendes ute på natten  efter att alla blir av me sina saker ir får sönder sin bil. De nog den ända utvägen om man vill ha sina saker ifred här =/ För de finns tyvärr folk till allt sad Finns inte mkt att göra för att få såna att försvinna =/

Klyphuggare
328 Inlägg
14 augusti 2007
haha vilket liv det blev. va väl inte så jätteseriös med det jag skrev. har själv fått en cykel stulen när jag va på fyllan så det va nära att jag fick gå hem så jag vet hur det känns lider med dig.

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
14 augusti 2007
Vad du kan göra nästa gång är inte ha massa stereo prylar i en bil som e oförsäkrad ^^ riktigt dumt,

Bmw osv..

Sök