2075
Sök

Hur träffades du och din partner?

blacken
15 augusti 2007
Vi hade en "tjejdag" på skjutklubben för ungerför sju år sedan, och hon hamnade i min faddergrupp. I år så har vi varit tillsammans i sex härliga och mysiga år. Innan dess så var jag singel i tio år, hade nästan gett upp hoppet. Så man kan lite spetsfundigt påstå att det började med ett skjut:D

306 Inlägg
15 augusti 2007
jag träffade min sambo när jag skullle somva över hos hans syster, men sen slutade det med han jag sov inne hos han istället big_smile
jag va 15 och han 16
har nyligen firat 6 år ihop nu big_smile

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P

945 Inlägg
15 augusti 2007
Träffade henne i toalettkön på krogen.
Sa till henne att om det inte vart så mycket folk omkring så skulle jag hånglat upp dig.
Klart hon letade upp mig senare. Detta höll inte längre än nån månad men det var en trevlig anekdot.

Avstängd
5 Inlägg
15 augusti 2007
MilleN skrev:
Snackade faktiskt med hennes bror på Garagets IRC-kanal, han nämnde att hans storasyster letade efter en Opel, "haha vettig tjej" blev mitt svar och då fick jag hennes msn och på den vägen är det! Snackade i några månader tills jag fick mod nog att åka och träffa henne och det klickade direkt, blir 4 månader om några dagar. Tack garaget wink

btw volvobrud så hade jag nog hållt den historien för mig själv hehe, har varit i ditt 'ex' situation och värre sätt får man leta efter.

kul och en bilintresserad tjej är inte illa,som accepterar ens bilhobby dessutom som gärna
hänger på bilträffar mm.de roligt att få uppleva saker tillsammans,men nu behövde hon inte köpa din opel och du slapp bli av me den.dela är bättre för er båda smile

172 Inlägg
15 augusti 2007
V-TOLV skrev:
MilleN skrev:
Snackade faktiskt med hennes bror på Garagets IRC-kanal, han nämnde att hans storasyster letade efter en Opel, "haha vettig tjej" blev mitt svar och då fick jag hennes msn och på den vägen är det! Snackade i några månader tills jag fick mod nog att åka och träffa henne och det klickade direkt, blir 4 månader om några dagar. Tack garaget wink

btw volvobrud så hade jag nog hållt den historien för mig själv hehe, har varit i ditt 'ex' situation och värre sätt får man leta efter.

kul och en bilintresserad tjej är inte illa,som accepterar ens bilhobby dessutom som gärna
hänger på bilträffar mm.de roligt att få uppleva saker tillsammans,men nu behövde hon inte köpa din opel och du slapp bli av me den.dela är bättre för er båda smile

Bilintresserade tjejer kan vara JÄKLIGT jobbiga ... hela tiden försöker bevisa att det är faktiskt tjejer som kör bättre osv ....  det är iaf så jag upplever det ...smile

Kör du först så väntar jag där framme

German technology für alles
27 Inlägg
15 augusti 2007
Diabel skrev:
V-TOLV skrev:
MilleN skrev:

Bilintresserade tjejer kan vara JÄKLIGT jobbiga ... hela tiden försöker bevisa att det är faktiskt tjejer som kör bättre osv ....  det är iaf så jag upplever det ...smile

Fan träffar du för bilbrudar egentligen wink Tycker de är helt tvärtom!

Treat people as you wanna be treated 'till they treat you diffrent, then treat 'em as they treat you.

9 108 Inlägg
15 augusti 2007
Diabel skrev:

Tycker samma som du, hon är precis lagom bilintresserad för min smak smile Gillar att titta på snygga bilar men inte så mycket mer, och hon är förstående att man vill lägga ner tid och pengar på det. Jag har ingen aning om varför hon fastnat för Opel men jag ska försöka hitta en fin Astra GSi eller Astra Bertone Coupé åt henne wink

Hade aldrig pallat en tjej som kan mer/tror hon kan mer än mig om bilar hehe!

Knegare
302 Inlägg
15 augusti 2007
Sköna sett folk träffas!
Min första tjej träffade jag genom min polares lillebrorsa! smile De hade fest hemma å så sa det klick! wink
Min nuvarande träffade jag genom polarns flickvän hon kämpa och kämpa på att jag skulle dejta henne...

Poon
Love the sound...

Saaboholic
3 129 Inlägg
15 augusti 2007
Diabel skrev:
Volvobrud83 skrev:
Hmm

Bodde först grannar, hans golv var mitt tak...där jag bodde med mitt ex.

Efter ngr dagar i arresten så kom min granne hem och som tack för hjälpen att jag tog handom hans hundar och katt så bjöd han på middag för mig och exet.

Senare på kvällen så skickade han ett sms och undrade om jag inte kunde komma upp och se på tv hos honom...sagt och gjrot så sa jag till exet att han ville prata lite om det som varit så jag går upp, jaja gör det då.

Gick upp till honom och han låg i sängen vid tvn kröp upp i sängen till honom och la mig med ryggen mot honom, han drog mig intill sig och höll runt mig...det var jättemysigt. Låg så i flera timmar tills jag vänder mig om och vi börjar kyssas kl närmar sig 4 då jag tvingar mig själv att gå ner till exet igen.

Dagen därpå gör jag slut och kan vara tillsammans med min nuvarande sambo på heltid.

Vi firar 1 år på söndag. big_smile

hmmmmm Hade jag varit ditt ex ... hade jag spöat allt jag kan ur din nuvarande "sambo" brännt ner hans lägenhet ... och stängt in dig i källaren i typ 3 år ... Men det är bara jag tongue

Håller med.. och jag måste säga att det var en jävligt dålig stil av dig att göra så mot ditt ex.

Den killen hade fått sond-matas om det var en annan det gällde ifs hade jag aldrig låtit min brud gå upp till någon granne som messar heller men iallafall.

/Mr B

"Liberty of thought is the life of the soul"

Saaboholic
3 129 Inlägg
15 augusti 2007
ja jävlar då ska vi se..

Skolan, samma klass, paralell klass etc..
Internet
Fest

Min nuvarande tjej träffade jag på en fest hos en tjejkompis.. det roliga var att jag verkligen inte hade tänkt gå ut och festa eller något..var bara 3-4dgr efter att det officiellt tog slut med exet då.. men efter mycket tjöt kom man iväg.

Väl där så söp man en hel del rökte och tjötade.. efter ett tag kom en brud fram och ragga på än men var inte intresserad.. cirka 1timma senare så kommer grannen till hon som hade festen över med sitt folk (dom hade fest brevid) och i den skaran befann hon sig.. hon trodde först att jag var tsm med hon som hade festen men så var det ju inte.. och sen helt plötsligt stod vi och höll om varandra på dans golvet smile

Samla mod när vi båda skulle dra hem vid 2-tiden att fråga om numret, och en jävla tur var det för här är jag nu.

1år 2månader och 11dagar senare är vi fortfarande ihop och skall inom en snar framtid även förlova oss smile

Tjejen heter förövrigt Sofia för den som bryr sej^^)

"Liberty of thought is the life of the soul"

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
15 augusti 2007
hedley skrev:
Diabel skrev:
Volvobrud83 skrev:
Hmm

Bodde först grannar, hans golv var mitt tak...där jag bodde med mitt ex.

Efter ngr dagar i arresten så kom min granne hem och som tack för hjälpen att jag tog handom hans hundar och katt så bjöd han på middag för mig och exet.

Senare på kvällen så skickade han ett sms och undrade om jag inte kunde komma upp och se på tv hos honom...sagt och gjrot så sa jag till exet att han ville prata lite om det som varit så jag går upp, jaja gör det då.

Gick upp till honom och han låg i sängen vid tvn kröp upp i sängen till honom och la mig med ryggen mot honom, han drog mig intill sig och höll runt mig...det var jättemysigt. Låg så i flera timmar tills jag vänder mig om och vi börjar kyssas kl närmar sig 4 då jag tvingar mig själv att gå ner till exet igen.

Dagen därpå gör jag slut och kan vara tillsammans med min nuvarande sambo på heltid.

Vi firar 1 år på söndag. big_smile

hmmmmm Hade jag varit ditt ex ... hade jag spöat allt jag kan ur din nuvarande "sambo" brännt ner hans lägenhet ... och stängt in dig i källaren i typ 3 år ... Men det är bara jag tongue

Håller med.. och jag måste säga att det var en jävligt dålig stil av dig att göra så mot ditt ex.

Den killen hade fått sond-matas om det var en annan det gällde ifs hade jag aldrig låtit min brud gå upp till någon granne som messar heller men iallafall.

/Mr B

Jag berättade aldrig hur mina tidigare 5 år hade varit...då hade ni kanske förstått sad
Det är ett fritt land så tyck vad ni vill.

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.

DFFL
9 020 Inlägg
15 augusti 2007
MilleN skrev:
Diabel skrev:

Tycker samma som du, hon är precis lagom bilintresserad för min smak smile Gillar att titta på snygga bilar men inte så mycket mer, och hon är förstående att man vill lägga ner tid och pengar på det. Jag har ingen aning om varför hon fastnat för Opel men jag ska försöka hitta en fin Astra GSi eller Astra Bertone Coupé åt henne wink

Hade aldrig pallat en tjej som kan mer/tror hon kan mer än mig om bilar hehe!

Det problemet har inte jag, min flickvän gillar inte när jag kör 5 km/h för fort eller gasar lite häftigt i en sväng.
Men jag ska försöka omvända henne så fort hon får sitt körkort.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

2 230 Inlägg
15 augusti 2007
ja då ska vi se då.. hummm
ja den första tror jag hittade genom en kommpis ragg som jag bröjade prata med å blev tillsmmans med..
den andra var bara ett tilfälle träffas på en buss å så. tog slut ganska fort, se blev jag tillsammans med hennes kommpis å vi förlovade oss, sen tod det slut med.
efter det så var jag väll singel typ 6månader, å då träffade jag en kkommpis tjejs kommpis som jag blev tillsammans med å så.. sen tog det slut..
är lite rolrigt men men:D

å för tillfället dejtar eller r typ tillsammans med alex(tjej) nu då har träffats i 2månader.
å hon träffade jag genom att jag såg henne på en strand å efter en stunds letande så var det polares lillasysters kommpis å då fick jag hennes nummmer å på den vägen gick det:D

så kan det vara då det inte blev som det skulle

Girlie Girl
15 augusti 2007
Har alltid varit den bland mina kompisar som alltid varit singel. Till sist tröttnade min ena kompis på det och såg till att hennes bror fixade fram en kille jag kunde dejta haha.
Det va bara det att sen den kvällen jag träffade honom och följde med honom hem och sov där så har jag blivit kvar där i mer än fem år. Haha. Lyckad ihop-parning av våra kompisar alltså.

terazzi
15 augusti 2007
Senaste va ju via jobbet,men vi va väl inte tillsammans så sett.. men på G,sen att hon va en falsk hora va en annan sak!!.. så antar det inte räknas iaf tongue haha.. nu e jag singel och lever livet smile fast intresse finns.. men så jävla svårt bli kär..

Pfffft
906 Inlägg
15 augusti 2007
undrar jag med!! vart träffas man :S
testat allt.. lunar, snuttis, spray, mötersplatsen, nattstad..
träffar ju bara mongolider, eller idioter iaf *depp*
visserligen träffat ett par pärlor på Garaget!
dom kanske skulle skaffa en "pojk och flick" sök smile

på återseende

Umadbro?

a.k.a "Lindha-Rallye"
69 Inlägg
15 augusti 2007
himla underhållande att läsa må jag säga smile

terazzi
15 augusti 2007
postorder_probe skrev:
undrar jag med!! vart träffas man :S
testat allt.. lunar, snuttis, spray, mötersplatsen, nattstad..
träffar ju bara mongolider, eller idioter iaf *depp*
visserligen träffat ett par pärlor på Garaget!
dom kanske skulle skaffa en "pojk och flick" sök smile

på återseende

tycker dem flesta här e bra big_smile
oavsett om d e kille eller tjej lixom.. fast det finns ju rötägg överallt!!
Hoppas du hittar nån, ge inte upp det kommer smile

455 Inlägg
15 augusti 2007
Träffade min kille för 3 år sedan smile Träffade han genom en gemensam kompis.
Älskar honom bara mer å mer för varje dag!!
Senast redigerat av Car_Babe (15 augusti 2007)

Pfffft
906 Inlägg
15 augusti 2007
förresten!!
jag har testar krogen med *påpekar*

Umadbro?

Sök