2071
Sök

Hur träffades du och din partner?

658 Inlägg
15 augusti 2007
postorder_probe skrev:
förresten!!
jag har testar krogen med *påpekar*

Testa att sluta leta så brukar det lösa sig av sig självt wink

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

2 230 Inlägg
15 augusti 2007
JoQe skrev:
postorder_probe skrev:
förresten!!

det stämmer så  bra så:) när man minst anar det så krylar det av dom:D

så kan det vara då det inte blev som det skulle

The Queen
200 Inlägg
15 augusti 2007
Hade spanat in min pojkvän i skolan och han på mig, sen hos en gemnesam polare hade vi födelsedagsfest tillsammans eftersom han fyllde en dag före mig så slog vi ihop hela partajet och så hånglade jag upp han och sen en vecka efter följde jag med han på hans syrras 20-års fest och så vart vi ett par och den här månaden firar vi 1 år och 9 månader <3

Golf Racing*

3 113 Inlägg
15 augusti 2007
skolan faktiskt.. smile mitt enda o längsta wink

Semper Fi

11 Inlägg
15 augusti 2007
Träffade min sambo för 6½ år sedan på en fest midsommarafton   man kan väll säga att det var arrangerat av hans bästa vänn och min kusin lite små roligt  tongue   I alla fall förlovade sedan fyra år tillbaka och väntar nu vårt första barn   Fortfarande lika förälskade

wink

113 Inlägg
15 augusti 2007
Rojpen skrev:
JoQe skrev:
postorder_probe skrev:
förresten!!

det stämmer så  bra så:) när man minst anar det så krylar det av dom:D

Det är så sant det bara kan bli. Hade svurit vid att aldrig bli kär igen, men det gick ju som det gick tongue
Den lille jävlen lyckades fälla mig, och lika glad är jag för det smile

Trägnagare
185 Inlägg
15 augusti 2007
En gemensam vän bara så vi lärde ju känna varrandra rätt bra, sen blev det ett fyllestrul och vi har i stort sett hållt ihopa sen dess smile

All show and no go!

Proljece?
1 464 Inlägg
15 augusti 2007
F*n vad många killar/tjejer hittar mycket skit partners visste inte om att det fanns så många "hoes" där ute.

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

2 600 Inlägg
15 augusti 2007
fan så om man slutar att leta så kankse man hitta nån . för jag känner mig lite ensam ibland tongue

gör som jag kör gubba racer=)

755 Inlägg
15 augusti 2007
raggade ut mitt ex vid väg kanten sedan så var vi till sammans i 7 månader och lite till sedan gjorde jag slut.. nu går man som kåt bocken för kan sitter och kollar in varenda brud som går förbi..

956 Inlägg
15 augusti 2007
Golf_bunny skrev:
Hade spanat in min pojkvän i skolan och han på mig, sen hos en gemnesam polare hade vi födelsedagsfest tillsammans eftersom han fyllde en dag före mig så slog vi ihop hela partajet och så hånglade jag upp han och sen en vecka efter följde jag med han på hans syrras 20-års fest och så vart vi ett par och den här månaden firar vi 1 år och 9 månader <3

jaa det är jag som är pojkvännen

eldus veldus

755 Inlägg
15 augusti 2007
golf88 skrev:
Golf_bunny skrev:

Grattis då,...

1 503 Inlägg
15 augusti 2007
Car_Babe skrev:
Träffade min kille för 3 år sedan smile Träffade han genom en gemensam kompis.
Älskar honom bara mer å mer för varje dag!!

smile Ja, så gick de till. Älskar dig me mer och mer för varje dag älskling!

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

956 Inlägg
15 augusti 2007
good_year skrev:
golf88 skrev:
Golf_bunny skrev:

Grattis då,...

haha tack tack

eldus veldus

Drop Shop
926 Inlägg
15 augusti 2007
good_year skrev:
raggade ut mitt ex vid väg kanten sedan så var vi till sammans i 7 månader och lite till sedan gjorde jag slut.. nu går man som kåt bocken för kan sitter och kollar in varenda brud som går förbi..

känner igen de där sista lol

172 Inlägg
15 augusti 2007
mellowd skrev:
good_year skrev:

känner igen de där sista lol

mmm;)

Kör du först så väntar jag där framme

Kelan.pixbox.se
239 Inlägg
15 augusti 2007
träffade nuvarande pojkvännen hos mitt ex..

//Silverpilen\\

12 086 Inlägg
15 augusti 2007
decib3L skrev:
volvo945a skrev:
"U CANT BUY TASTE *pekar på volvos med osthyvlar*"

"Att äga en volvo är som att sätta på sin mormor.
Säkert skoj, men vem fan vill göra det egentligen?"

"Anti-volvo"   så mycket volvo hat.. mad ni är nog bra männsikor innerstinnerst inne... de tror jag faktiskt..  smile

Och vad har det med tråden att göra? smile

hahah.. de undrar jag med, de kanske va de hon ville säga igentligen smile

83 Inlägg
16 augusti 2007
Trådstartare
Okej.. d va blandat.. utvärderar detta..

-Vill du träffa någon o ha lite förhållande med eller hitta DEN personen som verkligen känns så rätt så ska man alltså spana..
Vid vägkanten, va inte rädd för liftare o sånt, släpp in dem bara man vet ju aldrig smile haha..
Åk skoltåg, vakta grannens hund, spana in ex.ets kompisar.. lite elakt men, kärlek är kärlek.. smile Har du kompisar? -behöver kanske inte bara vara kompisar längre?? Flirta med folk på garaget, Sök bland olika yrkesgrupper.. fånga deras uppmärksamhet när dom jobbar wink (funkade för mig en gång iafl) Be en kompis å fixa ihop dig med kompisens syskons kompisar, kan va hett wink -Gå till skolor.. vi är ju många som inte går i skolan länge men, ja vi får väl hänga där endå, haha o när man ändå är där så kan man lika gärna hänga med på skolfester- verkar finnas odds att lyckas där av vad jag förstått.. wink
Apropå fester!! - PÅ fest ska man vara, spelar ingen roll om du är as packad o hemsk.. man kan få kärlek ändå!!! smile
Och lyckades man inte på festerna, ja men testa STRANDEN!!! Skjutklubben, bussen, toalettkön på krogen, I ett garage, kolla bagaget på en skyline, försök sälja en opel till någon snygging wink Kolla om din chef har någon son eller dotter, eller sov över hos en kompis-men sov i kompisens bror/dotters rum istället!!

Ja vad vet jag... men verkar ju finnas en hel del varianter på hur man träffas.. jag ska kolla lyckan i Norge i helgen iafl!! smile

Glömde nästan en grej...

decib3L skrev:
volvo945a skrev:
"U CANT BUY TASTE *pekar på volvos med osthyvlar*"

"Att äga en volvo är som att sätta på sin mormor.
Säkert skoj, men vem fan vill göra det egentligen?"

"Anti-volvo"   så mycket volvo hat..  ni är nog bra männsikor innerstinnerst inne... de tror jag faktiskt.. 

Och vad har det med tråden att göra?

hahah.. de undrar jag med, de kanske va de hon ville säga igentligen

--------------------------------------------------------------------------------
-Jag vet inte varför jag skrev d inlägget.. smile d va volvon i mig som ville att jag skulle göra d.. ähh,  trött... måste sova.. God natt på er.

har kontroll

324 Inlägg
16 augusti 2007
Började maila med min nuvarande flickvän på någon sida.
Inne på sjätte året och första tösen.
Så kan det gå..

Fiesta XR2 1.6 -87
Focus HGV -99

Sök