Okej.. d va blandat.. utvärderar detta..
-Vill du träffa någon o ha lite förhållande med eller hitta DEN personen som verkligen känns så rätt så ska man alltså spana..
Vid vägkanten, va inte rädd för liftare o sånt, släpp in dem bara man vet ju aldrig

haha..
Åk skoltåg, vakta grannens hund, spana in ex.ets kompisar.. lite elakt men, kärlek är kärlek..

Har du kompisar? -behöver kanske inte bara vara kompisar längre?? Flirta med folk på garaget, Sök bland olika yrkesgrupper.. fånga deras uppmärksamhet när dom jobbar

(funkade för mig en gång iafl) Be en kompis å fixa ihop dig med kompisens syskons kompisar, kan va hett

-Gå till skolor.. vi är ju många som inte går i skolan länge men, ja vi får väl hänga där endå, haha o när man ändå är där så kan man lika gärna hänga med på skolfester- verkar finnas odds att lyckas där av vad jag förstått..
Apropå fester!! - PÅ fest ska man vara, spelar ingen roll om du är as packad o hemsk.. man kan få kärlek ändå!!!
Och lyckades man inte på festerna, ja men testa STRANDEN!!! Skjutklubben, bussen, toalettkön på krogen, I ett garage, kolla bagaget på en skyline, försök sälja en opel till någon snygging

Kolla om din chef har någon son eller dotter, eller sov över hos en kompis-men sov i kompisens bror/dotters rum istället!!
Ja vad vet jag... men verkar ju finnas en hel del varianter på hur man träffas.. jag ska kolla lyckan i Norge i helgen iafl!!
Glömde nästan en grej...
decib3L skrev:
volvo945a skrev:
"U CANT BUY TASTE *pekar på volvos med osthyvlar*"
"Att äga en volvo är som att sätta på sin mormor.
Säkert skoj, men vem fan vill göra det egentligen?"
"Anti-volvo" så mycket volvo hat.. ni är nog bra männsikor innerstinnerst inne... de tror jag faktiskt..
Och vad har det med tråden att göra?
hahah.. de undrar jag med, de kanske va de hon ville säga igentligen
--------------------------------------------------------------------------------
-Jag vet inte varför jag skrev d inlägget..

d va volvon i mig som ville att jag skulle göra d.. ähh, trött... måste sova.. God natt på er.