Mobiltelefon tråden...

m_a_c X40 Nordic
25 augusti 2007 · 784 Inlägg

Jag har efter att tagit och tvättat min sharp ferrari editon köpt mig en nokia n95 och jag säjer bara de de e den ända pryl man behöver den täcker allt. Riktigt go tele synd bara att de e så dålig batteri tid.

Volvo S40 T4 "Exclusive Edition" (1998)
marven
26 augusti 2007 · 551 Inlägg

Efter 7 års användande av nokia 3330 bytte jag till sony ericsson W810i. Mycket bra telefon, bra batteritid (om man inte använder högtalaren).
Negativt: Slits och repas väldigt lätt. Har iofs tappat den när jag körde gokart, den flög 50m på asfalt big_smile.

Jobbtelefon: HTC P3300 - Windows, GPS, 2 mpix o allt det

Touchscreen.. ärligt talat. riktigt usel telefon.. hänger sig minst 1 gång om dagen. ibland går det inte o svara. ibland så ringer det forfarande när man har svarat, så man kan snacka samtidigt som telefonen fortfarande ringer.

You can't B serious, oh K
golf_greatpower
26 augusti 2007 · 257 Inlägg

haha

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"
Davv3
26 augusti 2007 · 1 019 Inlägg

w880i big_smile

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
Dropkick N!sSan !D|0t
27 augusti 2007 · 20 Inlägg

K 750i och en G-net G409...

Måste (sila) Vi (horse) Ha det (braj) Ring nån (bång)...
Kesler
27 augusti 2007 · 3 650 Inlägg

Sony Ericsson k810i 1Gb minne 3,2 mpix

Andereas Vård/Livsnjutare
27 augusti 2007 · 17 Inlägg

Nokia N95 med 2Gb minne, 5Mpix, Gps och diverse "finesser" smile
Samsung Sgh-d600 som "nödtelefon" i bilen (ifall olyckan är framme)

Jag har ingen signatur, jag lovar!
Kenko
27 augusti 2007 · 264 Inlägg

Nokia N95, riktigt bra lur lär jag säga drygt att ladda batteriet varannan dag bara!! Ngn som vet hur man får in kartorna på GPS:en??

Volvo V60 D3 "BSR-ifierad" (2011)
Andereas Vård/Livsnjutare
27 augusti 2007 · 17 Inlägg

Kenko skrev:
Nokia N95, riktigt bra lur lär jag säga drygt att ladda batteriet varannan dag bara!! Ngn som vet hur man får in kartorna på GPS:en??

Japp håller med om laddningen, så pass ny telefon åsså håller batteriet i 3 dagar bara... Ja det är bara att använda "maploader" för Nokia N95 så lägger den in kartorna på minneskortet om du har något. Annars funkar det nog inte att lägga in tror jag, men kan ha fel också, är inte riktigt säker på just det. hmm

Jag har ingen signatur, jag lovar!
Kenko
27 augusti 2007 · 264 Inlägg

Andereas skrev:

Kenko skrev:
Nokia N95, riktigt bra lur lär jag säga drygt att ladda batteriet varannan dag bara!! Ngn som vet hur man får in kartorna på GPS:en??

Japp håller med om laddningen, så pass ny telefon åsså håller batteriet i 3 dagar bara... Ja det är bara att använda "maploader" för Nokia N95 så lägger den in kartorna på minneskortet om du har något. Annars funkar det nog inte att lägga in tror jag, men kan ha fel också, är inte riktigt säker på just det. hmm

Har du fått in kartorna på din?? Man måste ju ladda ner dom på dator först sen lägga in på telefonen!! Krångel!!!

Volvo V60 D3 "BSR-ifierad" (2011)
Brother_B Servicetekninker
27 augusti 2007 · 70 Inlägg

Jag har en Sonyericsson W950i, som jag e helnöjd med.

Ingen kamera, ingen GPS, touchscreen, 4gig internt minne (ej utbyggbart), mp3 spelare, bluetooth stereo headset som man kan lyssna på musik med.

Jag e helnöjd med den mobben, synkar underbart med outlook, både mejl och möten.

Har säkert glömt nåt.

_B

_b
svurtan
27 augusti 2007 · 18 Inlägg

Har nyligen köpt en W580i.
Rätt nöjd med den. Men det är ju även rätt mycket pengar som man kan göra annat för.

Nu i efterhand börjar jag fråga mig själv saker som "varför ska man ha stegräknare i telefonen?". typ...

Rejad Maskin stundent!
27 augusti 2007 · 218 Inlägg

K610i! inget extra, men va fan den var ju billig!

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"
twin_cam Smålänning
27 augusti 2007 · 7 877 Inlägg

decib3L skrev:

twin_cam skrev:
Dom som reparerar byter ju bara ut den så den ska gå sönder igen...

Jaså? Tror du vi lagar skiten för att den ska gå sönder? Eller ska vi börja göra som du och köra med Olja?

Vi lagar telefonhelvetet på det sättet som SonyEricsson vill. Inte för att jävlas med er konsumenter.

Jasså, dom lägger upp restriktioner för vad ni får göra... Men dåså. Ingen skuld på dig eller dina kollegor.

Ni har gjort ett bra jobb med alla andra telefoner jag haft wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
moose46019 study
27 augusti 2007 · 772 Inlägg

Sony ericsson p1 i

Andereas Vård/Livsnjutare
27 augusti 2007 · 17 Inlägg

Kenko skrev:

Andereas skrev:

Kenko skrev:
Nokia N95, riktigt bra lur lär jag säga drygt att ladda batteriet varannan dag bara!! Ngn som vet hur man får in kartorna på GPS:en??

Japp håller med om laddningen, så pass ny telefon åsså håller batteriet i 3 dagar bara... Ja det är bara att använda "maploader" för Nokia N95 så lägger den in kartorna på minneskortet om du har något. Annars funkar det nog inte att lägga in tror jag, men kan ha fel också, är inte riktigt säker på just det. hmm

Har du fått in kartorna på din?? Man måste ju ladda ner dom på dator först sen lägga in på telefonen!! Krångel!!!

Ja precis först laddar man ned dem till datorn, när du ansluter telefonen skall du ansluta den som Masslagringsenhet, då funkar det att lägga över dem från datorn till telefonen. Det är grymt krångligt ja för några kartor hmm Men vad skall man göra, så krångligt för konsumenten som möjligt skall det vara smile

Jag har ingen signatur, jag lovar!
golf_greatpower
28 augusti 2007 · 257 Inlägg

Turbomatte skrev:
En nyköpt Samsung U600 med 1gig minne.  Blev totalförälskad i den så fort jag såg den^^

jag vill ha den. är den värd pengarna?

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"
Evildream Scania arbetare
8 september 2007 · 364 Inlägg

Har en w810i nu men har förbokat en K850i som kommer i oktober

Audiholic!
bollen1986
8 september 2007 · 3 714 Inlägg

jag kör med en K800i som är helt värdelös

har haft den inne på lagning 5 ggr!

snart 6:e ggn....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Garre_89 custom lover
8 september 2007 · 227 Inlägg

jag har en sony ericsson w710i är jättenöjd smile

BMW 330ci "Clubsport" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang