4735
Sök

Kabeldragning Stereo, Slutsteg...

121 Inlägg
17 augusti 2007
Trådstartare
Hur viktikgt är det när man drar kablarna från batteriet å stereon bak till skuffen?
Alltså man ska ju dra +en på en sida å remont och så en viss sida. Hur viktigt är det?
Nu har jag dragit allt på en och samma sida (Höger). Men hade tänkt köpa dig en ny plus kabel så jag tänkte om jag ska dra den med dom andra kablarna elr om jag ska dra den på vänster sida istället.  hmm

Gatebil Mantrop 2007

1 058 Inlägg
17 augusti 2007
Tobias_Sundin skrev:
Hur viktikgt är det när man drar kablarna från batteriet å stereon bak till skuffen?
Alltså man ska ju dra +en på en sida å remont och så en viss sida. Hur viktigt är det?
Nu har jag dragit allt på en och samma sida (Höger). Men hade tänkt köpa dig en ny plus kabel så jag tänkte om jag ska dra den med dom andra kablarna elr om jag ska dra den på vänster sida istället.  hmm

det går att köra med kablarna på samma sida, jag har själv gjort det utan problem.. men det finns en risk att slutsteget plockar in en störning från generatorn via lågnivån... men ska du ändå dra en ny kabel så dra du den på andra sidan av bilen för att vara riktigt säker

PoLoud =D

Sök