Nice! Ser riktigt bra ut! Vingen va som pricken över i . Blev de mycke bättre ljus när du konverterade till xenon? Märkte du stor skillnad på både hel och halvljus?
Nice! Ser riktigt bra ut! Vingen va som pricken över i . Blev de mycke bättre ljus när du konverterade till xenon? Märkte du stor skillnad på både hel och halvljus?
Tackar! jo xenonbelysningen är som en fröjd för ögat, dock är skenet lite ojämt för mig då jag tagit ut "plastskivorna" ur lyktorna som jämnar ut skenet... Nog blir det bättre ljus med helljus of course dock inte så mycket ser även ganska fult ut då helljuset har gult sken jämfört med xenon:et
Har plötsligt fått rätt så mycket ideér i huvudet som vanligt, blir aldrig nöjd .
Det jag har funderat på nu är följande saker :
- M3 carbon speglar som jag håller på att fråga återförsäljaren om lite osv före jag beställer - Frontspoiler, tänke fixa en egen liknande som denna : (menar den lilla extra "läppen" nere) sen lägger jag troligtsvis reg-brickan i fönstret
- Sen funderade jag få en rätt så stor WRC dekal som skulle gå snett över ena sidan på bilen, skulle kanske se rätt så coolt ut!
Skriv gärna en kort/lång kommentar kring mina tankar! Det uppskattas!
Framspoiler blir säkert snyggt, bara den inte kommer hemskt mycket lägre ner än resten av korgen. I så fall borde du nog ha någon slags sidokjolar osv också. Ser dumt ut då framändan är låg och resten av korgen hög...
Framspoiler blir säkert snyggt, bara den inte kommer hemskt mycket lägre ner än resten av korgen. I så fall borde du nog ha någon slags sidokjolar osv också. Ser dumt ut då framändan är låg och resten av korgen hög...
mm tänkte på det också.. får se, blir det mycket lägre så blir det att skaffa kjolar bara...
Tackar hörni, dock stötte jag på en mindre trevlig sak när jag skulle montera dem.. de hade inte ens skickat rätt adaptrar till dem fastän jag skrev vilken bil jag hade, skruvarna som kom med var inte heller tillräckligt långa... kolla på denna bild, spegeln till vänster är orginalspegeln, "tapparna" på den är mycket längre än på den nya, vilket orsakar att skruvarna inte räcker till, dessutom verkar hålen även vara på fel ställen...
ser ni något fel, eller kan det vara dom som skickat fel? :S
hmm , var idag och köpte nya (längre) skruvar, ska testa lite egna modifikationer imorn , har dock en fråga :
Går bilen igenom besiktningen fast inte den där man ställer på speglarna till manualspeglar är i funktion? //MVH
Gör de väntar på Update
Ja den går igenom ändå. Gick när jag körde igenom med vectran och hade då m3speglar på. Alltså va inte den man ställer in speglarna med i funkrion. Sånt kollar dom inte. Eller hade jag bara tur?
hmm , var idag och köpte nya (längre) skruvar, ska testa lite egna modifikationer imorn , har dock en fråga :
Går bilen igenom besiktningen fast inte den där man ställer på speglarna till manualspeglar är i funktion? //MVH
Gör de väntar på Update
Ja den går igenom ändå. Gick när jag körde igenom med vectran och hade då m3speglar på. Alltså va inte den man ställer in speglarna med i funkrion. Sånt kollar dom inte. Eller hade jag bara tur?
Nice! well man tycker ju inte att de skulle behöva fungera..man kan ju ändå ställa på speglarna utifrån skulle bli ett jävla jobb att fixa det att fungera märkte jag då jag skulle vara tvungn att ta bort dem från gamla speglarna och då blir med massor med mera egna modofieringar så tror jag skippar det men kommer update imorn ivarjefall! Tack för ditt svar