1575
Sök

Tatuerings-tråden

Höbonde
228 Inlägg
19 augusti 2008
Gör man en tatuering så blir det alltid fler, det blir som en drog:D Härligt att plåga sig själv lite tongue

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

född blåvit
624 Inlägg
20 augusti 2008
rideharddiefree skrev:
Gör man en tatuering så blir det alltid fler, det blir som en drog:D Härligt att plåga sig själv lite tongue

Det där är så sjukt sant, känner inte en människa med gaddar som inte håller med big_smile

Hade inte haft min första en vecka innan jag började planera för fler, man går runt och är lite småsugen hela tiden cool

edit; därför vart det lite surt när jag skulle boka tid med min och brorsans vanliga, i mitten av Juli var alla i studion bokade året ut yikes populära typer!
Senast redigerat av dabby (20 augusti 2008)

1 752 Inlägg
20 augusti 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/13971/437376_nzj46g.jpg
Som den ser ut just nu. får se om man bygger på den framöver:)

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Zephyr Tattoo Jönköping
254 Inlägg
20 augusti 2008
Min bror Daniel gjorde min första gadd nu i våras.
Har en gammaldags flintlås-pistol med snirklar och krumelurer tatuerad i ryggslutet så den ser ut att vara nedstucken i byxorna.. (Är nygjord på bilden och byxorna är neddragna)
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44351/437588_jw0r3v.jpg

Kommer garanterat byggas vidare snart!! ;D
Senast redigerat av bjornE_ (20 augusti 2008)

Professional dreamer
398 Inlägg
20 augusti 2008
Kan ju erkänna att jag avbokade tiden på Viking, föll för grupptrycket
då alla berättade hur deras tattueringar blivit inflamerade etc..
Nu ere istället den 1 september som gäller!!
Då ska jag sitta i stolen hos Pushing the Pins!! smile

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

733 Inlägg
21 augusti 2008
hedeknasan skrev:
Är det någon som tattuerat sej på synliga ådror?
Till exempel handleden.

Eftersom jag ska ha mina tre stjärnor på handleden
så är jag lite nyfiken =P

Jag har tattuerat hela underarmen, och en liten stjärna på andra sidan, men det gör inte så ont där. Kittlar mer tongue Finns ställen det gör mer ont på:S

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

733 Inlägg
21 augusti 2008
Tribbe skrev:
Jag som är nål rädd... har svimmat och skit på sjukhus för stick i fingret hmm
Är det ens värt att tänka på tatuering då eller ska jag bara försöka glömma det?roll

Har varit sugen i några år... polarna har skaffat om man har velat med.... men har varit/är för feg.. tänker bara på den där nålen som ska åka in och ut i skinnet på mig cool Men när man kollar på maimi ink och la ink så tycker jag det ser helt ofarligt ut....

Tips tack... Och snälla mobba inte mig nu.. neutral

Haha tongue Du är som mig då. Fast jag svimmar inte, skriker så dom döda vaknar bara man nämner att jag måste ta en spruta... Men har idag... fem tattueringar tongue *tvungen att räkna dom*

Tips 1: "ladda absolut inte med alkohol. Förtunnar blodet och det blöder bättre/mer tongue
Tips 2: blunda wink det gör inte ont, kittlar mer tongue

This Bitch Bites

670 Inlägg
21 augusti 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/87387/389244_vrg5i7.jpg

Mvh Daaanyy

733 Inlägg
21 augusti 2008
Aaha! Hittade en bild på min underarm, på tal om kött och hundhår liksom...
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=258958

This Bitch Bites

133 Inlägg
21 augusti 2008
Jag har en triballiknande mellan skulderbladen och texten "carpe diem" på underarmen, lägger upp bilder senare om jag orkar..

Men nu har jag fått idétorka! Fick presentkort på tatuering när jag tog studenten men har ingen aning om vad jag vill göra!
Jag funderar på något ganska stort med "blommor" och skit på på sidan av magen (vid revbenen) men jag är orolig sen när man ska bli med barn och man blir gammal.... hrm..

finns det något bra, lite mer annorlunda ställe att göra på som man inte behöver tänka på att vara "tränad" resten av livet?

Funderar på att göra streckkoden (personnr) som finns på baksidan körkortet i nacken eller insidan av handleden..

oj, detta blev långt, men jag hoppas ändå jag kanske får något bra svar?!

If you don't live for something, you'll die for nothing

Saaboholic
3 129 Inlägg
21 augusti 2008
Ingen här som råkar vara bra på att rita/skissa osv som känner för att hjälpa mig ta fram en bra skiss på min kommande gadd?

Har förövrigt 3st.

2st kina tecken på skuldran (True Love)

1st stor ängel på höger överarm (egen designad).

"Liberty of thought is the life of the soul"

379 Inlägg
21 augusti 2008
Har tid den 4:e september i Karlskrona. Blir mitt namn på annat språk på baksidan av höger överarm. Blir najs tror jag!

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"

29 Inlägg
21 augusti 2008
AttackMedic skrev:
Har tid den 4:e september i Karlskrona. Blir mitt namn på annat språk på baksidan av höger överarm. Blir najs tror jag!

hos people?

please don´t make me angry, you wouldn´t like me when i´m angry

379 Inlägg
21 augusti 2008
voorhees skrev:
AttackMedic skrev:

hos people?

Japp, precis. Är det bra?

Homer "Wohoo!"

Zephyr Tattoo Jönköping
254 Inlägg
21 augusti 2008
AttackMedic skrev:
voorhees skrev:
AttackMedic skrev:

hos people?

Hos vem? Om det är Daniel på people så är det min bror.. tongue

Flygplans bogserare
103 Inlägg
21 augusti 2008
Tribbe skrev:
Jag som är nål rädd... har svimmat och skit på sjukhus för stick i fingret hmm
Är det ens värt att tänka på tatuering då eller ska jag bara försöka glömma det?roll

Har varit sugen i några år... polarna har skaffat om man har velat med.... men har varit/är för feg.. tänker bara på den där nålen som ska åka in och ut i skinnet på mig cool Men när man kollar på maimi ink och la ink så tycker jag det ser helt ofarligt ut....

Tips tack... Och snälla mobba inte mig nu.. neutral

Har oxå ruskig nål skräck men har just nu 10st tatueringar och mer kommer de bli.
De är en helt annan sak att tatuera sig så hoppas de löser sig för dej.

379 Inlägg
22 augusti 2008
bjornE_ skrev:
AttackMedic skrev:
voorhees skrev:

hos people?

Hos vem? Om det är Daniel på people så är det min bror.. tongue

Nä, blev hos Caroline. Börjar bli lite smånervös nu. Är första tatueringen men det ska nog gå bra

Homer "Wohoo!"

Zephyr Tattoo Jönköping
254 Inlägg
22 augusti 2008
Bara o bita ihop.. wink

[IRONI] Tänk inte på hur djävulens ont det gör bara, och blöder... yikes [/IRONI]

Gjorde min i ryggslutet (svanken, som alla 16åriga tribaltjejer), kan säga att det inte var skönt men man blir lixom bedövad tillslut..
Sålänge tatueraren orkar köra på i ett sträck så.. Min tog ca 2½timme för brorsan att göra, men när de va typ 15min kvar ringde hans telefon så de blev en paus.. JÄVLAR va ont de gjorde när han satte igång efter samtalet!!!!! tongue

Lycka till! smile

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
22 augusti 2008
ja ska iväg o tatuera mig om 1 timme på house of pain i växjö big_smile

Inspiration comes standard

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 augusti 2008
ska snart tatuera mig jag med... skulle få en tatuering för några tusenlappar av morsan i 20års present, vad det blir återstår att se smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök