2212
Sök

Tatuerings-tråden

DFFL
9 020 Inlägg
5 september 2008
VolvoRacingAB skrev:
Mina kosta runt tusen stycket smile

http://www1.garaget.org/gallery/archive/84541/451743_ogczao.jpg

Inte nog med att det står volvo, de är uselt gjorda också.
Linjerna ser ut som fan.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Evolution Garage
1 299 Inlägg
5 september 2008
Har två och har beställt tid för två till i Oktober, dock vet jag inte riktigt va jag ska göra än... Ska smacka upp ett par bilder när jag har...

Sky´s the limit...

7 120 Inlägg
5 september 2008
Har ni inte tänkt på att ni får leva med tatueringarna livet ut? Vissa kan ju vara mindre roliga att ha när man närmar sig 50-60 roll

645 Inlägg
5 september 2008
Aerodynamik skrev:
Har ni inte tänkt på att ni får leva med tatueringarna livet ut? Vissa kan ju vara mindre roliga att ha när man närmar sig 50-60 roll

Nä jag tror säkert ingen här vet om att tatueringen är livet ut... roll
Sen finns det ju visserligen laserbehandlingar, men om man tänkt ta bort den redan innan man gjort den så kan man ju lika gärna skita i det.

Evolution Garage
1 299 Inlägg
5 september 2008
Aerodynamik skrev:

Orka leva som en munk bara för att man ska trivas när man e gammal å värdelös, livet är ändå officiellt slut vid 40...

Sky´s the limit...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 september 2008
VolvoRacingAB skrev:

kul om du nån gång skulle börja gilla ett annat märke roll

förr så gillade jag också volvo, nu hatar jag dom över allt annat... man kan ändra sig fort..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

4 506 Inlägg
5 september 2008
Rushman skrev:
Aerodynamik skrev:

Orka leva som en munk bara för att man ska trivas när man e gammal å värdelös, livet är ändå officiellt slut vid 40...

Slut? Räknar ni enns med att bli så gammla?
Inte jag iafa, Känns orealistiskt med allt som kan hända smile haha

Kan du andas kan du dö.

7 100 Inlägg
5 september 2008
ja ska snart tatuera "silly patrik"(sjöstjärnan från svampbob) pga att de har blivit mitt nya smeknamn tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 953 Inlägg
5 september 2008
bmx skrev:
ja ska snart tatuera "silly patrik"(sjöstjärnan från svampbob) pga att de har blivit mitt nya smeknamn tongue

haha fränt

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
5 september 2008
Vill göra fler tatueringar men har fan ingen aning om vad jag skall göra. Förslag?

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Muttley
5 september 2008
FireTraXX skrev:
VolvoRacingAB skrev:

Linjerna ser ut som fan.

sen var väl en tusenlapp för de duktigt dyrt med?.

född blåvit
624 Inlägg
6 september 2008
Aerodynamik skrev:

Någonsin hört uttrycket carpe diem?

Fasen ska man leva för om man går omkring och tänker på framtiden smile

hater
656 Inlägg
6 september 2008
tribals är väl ldet fulaste i dessa tider, fattar inte att folk fortfarande tattar de. borde va förbud. Håller själv på med en full sleeve just nu, med inriktning - Yakuza style ^^

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

Hårdrockare - Ärkemupp.
270 Inlägg
6 september 2008
tkd_rille skrev:
FireTraXX skrev:
VolvoRacingAB skrev:

Linjerna ser ut som fan.

sen var väl en tusenlapp för de duktigt dyrt med?.

Sweet lord...

Heh mja lite komiskt finner jag det allt, men å andra sidan finner jag tamefan inga ord för detta alltså tongue

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
6 september 2008
roxe skrev:
Vill göra fler tatueringar men har fan ingen aning om vad jag skall göra. Förslag?

Gör en tom ring men typ flammor runt "liknande en brinnande sol" det ä ju rätts fränt haha typ i nacken som mig =P gjorde ont som fan men men kul att ha bara =P

Jag vill själv göra nån till tatuering på typ armen me vad ska man ha??? vill inte ha nån med färg eller nån marilyn monroe bild haha. förslg???

/ Johan = full som fan =P

12 Inlägg
7 september 2008
har gjort den store tribalen som du hade tänkt ha , fast ritade om den lite smile blev helnöjd med den ! men ska bygga ut den nu i oktober smile

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
7 september 2008
köp tatoo tidningar.. där i finns säkerligen nåt som du blir inspirerad utav.. själv har man en smärre förmögenhet utlagd på div såna tidningar hehe tongue

Weber frälst!
223 Inlägg
9 september 2008
Sj ska man tatuera in Rydberg på baksidan av vänstra underarmen, nån som vet ngn sid a man kan kolla upp olika stilar m.m på? hittade ingenting på tattoo.se....

543 Inlägg
9 september 2008
_Glenne_ skrev:
nu skulle jag vilja ha lite åsikter av er... var till stan och kikade runt på lite tatueringar och så idag smile

hittade denna, den stora på bilden alltså, såg dock bättre ut i verkligheten än på bild men men smile
http://i33.tinypic.com/2w5vm1v.jpg

och den jag gillade mest var den här... tyckte den va riktigt snygg... dock lite för liten tyckte jag, kommer bara räcka över hela överarmen typ, men då kom jag på idén att förlänga den lite så den går från axeln och ner till typ halva underarmen.... vad tror ni om det??

jag tror det blir snyggt som fasen, och tror nog att det blir så, men vill endå höra lite åsikter av er! smile

tacksam för lite åsiker

Vet tre stycken i den här stan som har EXAKT den där tribalen!
Så istället ber du din tattuerare skissa upp en efter just DINA önskemål, om du nu ska ha en tribal.

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

SKÅNING
1 215 Inlägg
9 september 2008
Rushman skrev:
Aerodynamik skrev:

precis man får se det som att det var en kul grej då man gjorde den, har inga själv än men har ett par i tankarna och det är såna som kanske inte är så roliga ok 30år men va fan man lever bara en gång

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

Sök