och den jag gillade mest var den här... tyckte den va riktigt snygg... dock lite för liten tyckte jag, kommer bara räcka över hela överarmen typ, men då kom jag på idén att förlänga den lite så den går från axeln och ner till typ halva underarmen.... vad tror ni om det??
jag tror det blir snyggt som fasen, och tror nog att det blir så, men vill endå höra lite åsikter av er!
tacksam för lite åsiker
Vet tre stycken i den här stan som har EXAKT den där tribalen! Så istället ber du din tattuerare skissa upp en efter just DINA önskemål, om du nu ska ha en tribal.
äh vadå, tycker han den är snygg så varför tillverka en ny?
AttackMedic skrev:
hedley skrev:
Potkin skrev:
sen är dom sjukt överskattade på miami ink åxå..
finns folk här i sverige som är grymt mycket bättre..
Dom flesta av dom är överskattade, MEN chris garver är inte en av dom, han är grymt skicklig. Resten kan diskuteras.
Kat von D är rätt duktig hon med. Men hålle med Chris Garver är grym. Såg ett avsnitt nu när han gjorde en vampyr. Riktigt grym!
Sen har ju Kat lämnat både stad och studio sen ett bra tag tillbaks, men ändå
Dom flesta av dom är överskattade, MEN chris garver är inte en av dom, han är grymt skicklig. Resten kan diskuteras.
Kat von D är rätt duktig hon med. Men hålle med Chris Garver är grym. Såg ett avsnitt nu när han gjorde en vampyr. Riktigt grym!
den där draken som han målat, som sitter ibland bakom disken o ibland på väggen mittemot, den får han mer än gärna sätta på min vad
jo dom är duktiga, men menar bara att det finns minst lika bra om inte bättre här i sverige, dom har blivit så sjukt hypade bara för att dom är med i ett tv program.. tror inte ens dom är i sina studios mer än några timmar i veckan..
besök en tattoo mässa och bläddra i studionas pärmar.. blev riktigt imponera dutan en snubbe som körde svartvitt.. dock var han inte svensk, från brasilien eller nåt liknande.. var något av d snyggaste jag sett. sen är studion i piteå sjukligt duktiga.. självklart minns jag inte vad dom heter nu men... left hand tattoo kan d vara
Det är left hand tattoo du menar, peppe å edin, dom är RIKTIGT duktiga, älskar ryggtavlan i deras galleri som är en ängel som ser ut att gå på kullerstens gata mot "portarna" så sjukt bra gjord!
Smörj med benpanthen iställetför helosan. Sjukt mycket bättre salva.
Eller så använder man Tattoo Goo som dom flesta tatuerare säljer, använder själv det o mina tatueringar läker sjukt fort o blir jäkligt bra varje gång.
Det har jag med till mina. Blir inte lika mycket skorpor och sen luktar den mycket godare. Sen så täpper inte den heller till porer så som Helosan kan ha en förmåga att göra... Tattoo Goo for the Win!
This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.