1710
Sök

Tatuerings-tråden

född blåvit
624 Inlägg
24 september 2008
Vart och gjorde en ny igår smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/79701/469321_02m01a.jpg

Kan varmt rekomendera den relativt nyöppnade Black Rose Tattoo i Partille, gick dit och chansade och blev helnöjd smile

redigerat; det är alla barnens stjärntecken
Senast redigerat av dabby (24 september 2008)

733 Inlägg
25 september 2008
dabby skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/archive … 02m01a.jpg

Kan varmt rekomendera den relativt nyöppnade Black Rose Tattoo i Partille, gick dit och chansade och blev helnöjd smile

Jasså? Vart i Partille ligger det? Vorde ju bra om man kunde hitta en ny tattuerare lite nära menar ja tongue Hur mycket kostade det btw?

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

puff
25 september 2008
Slänger in någon bild på mina tatueringar:

http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_28/23480000-23489999/640x480/23485602.jpg

http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_28/23480000-23489999/640x480/23487140.jpg

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
25 september 2008
nån som vet nån bra tattuerar i norrbotten förutom poppen som har tid att göra en ? dom jag varit till har vänte tider på minst ett halv år hmm

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Knegare
718 Inlägg
25 september 2008
Har dubbelefternamn och ska göra ett på varje underarm.. Däremot vet jag inte teckensnitt eller om jag ska ha up "insidan" eller "utsidan" om underarmarna, tips?

Namnena är "Helland" och "Vassbotn", kommer från Norge för er som undrar smile

William 2009-02-20

4 506 Inlägg
25 september 2008
Murvald skrev:
Har dubbelefternamn och ska göra ett på varje underarm.. Däremot vet jag inte teckensnitt eller om jag ska ha up "insidan" eller "utsidan" om underarmarna, tips?

Namnena är "Helland" och "Vassbotn", kommer från Norge för er som undrar smile

Ta undersidan, Ska du ha tattoo-s så tydligt så är det roligare att spara ovanarmarna
till motiv och sådant. Sök på Fronter på google, Finns en länk i ett tidigare inlägg i denna
tråden, Där det finns massa Fronter "Texter".

//Wallis

Kan du andas kan du dö.

106 Inlägg
26 september 2008
Har själv tänkt göra en tatuering, men har inte listat ut var ja ska ha den än. Ett ställe som inte gör allt för ont, inte för vanligt å där den syns. Tips?

Just me.

1 174 Inlägg
26 september 2008
Själv har jag bokat tid för en ny gaddning i går! Dock fick jag vänta till 17 dec men kommer bli galet wink
Senast redigerat av Akka (26 september 2008)

TVT Member
377 Inlägg
26 september 2008
Akka skrev:
Själv har jag bokat tid för en ny gaddning i går! Dock fick jag vänta till 17 dec men kommer bli galet wink

17e december e ju inte så långt... tongue Själv får man vänta tills Januari -09... sad

Edit: stavfel
Senast redigerat av _JoCCeV (26 september 2008)

född blåvit
624 Inlägg
26 september 2008
whiper skrev:
dabby skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/archive … 02m01a.jpg

Jasså? Vart i Partille ligger det? Vorde ju bra om man kunde hitta en ny tattuerare lite nära menar ja tongue Hur mycket kostade det btw?

Knappa in "Mellbyvägen Partille" på Eniro (av nån anledning finns det inte rätt nummer), där kan man läsa 64 på ett hus på kartan alldeles till vänster om stationen, där är det.
Öppet 12-18 tror jag det står på dörren..

Mollllgan
26 september 2008
Var inne hoss min tatuerare igår... Sa till han att på tisdag så kör vi en vadslagning.smile
Han ska skugga klart min arm (halv sleeve) Sammt fylla i den=) Om jag pallar hela sittningen med o göra detta så vinner jag 300:- annars loosar jag skiten...

Om han inte pallar med o göra hela så får jag 300:-

en sittníng som kommer ta ex antal timmar=) Bild kommer på tisdag kväll när den e klar=)

Btw snygga gadds ni har alla gorgare=)

Mvh

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
26 september 2008
klart man pallar tongue är ju skönt att bli tatuerad..

men grejen är att kroppen efter en stund slutar "ta emot" bläcket.. och det bara blöder mer å mer.. fick göra så när jag gjorde min gadding.. kroppen tog inte emot mer, å då måste tatueraren trycka hårdare och det kan bli fult.. så jag fick boka en ny tid å fortsätta.. lite trist

Mollllgan
26 september 2008
Potkin skrev:

men grejen är att kroppen efter en stund slutar "ta emot" bläcket.. och det bara blöder mer å mer.. fick göra så när jag gjorde min gadding.. kroppen tog inte emot mer, å då måste tatueraren trycka hårdare och det kan bli fult.. så jag fick boka en ny tid å fortsätta.. lite trist

Hmm okej nej fy fasen inte skönt o tatuera sig=) Hur fan upplever du en normal svensson parningslek?? lol Om du nu tkr det e "skönt" o gadda sig.. big_smile big_smile big_smile

Ja jag är lite rädd för att man blir bokstavligt talat blödig efter nårra timmar...
Men men då får vi ge varandra 150:- var isåfall=)

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
26 september 2008
hehe e ju för känslan man tatuerar sig igen.. blir beroende framkallande..

å sen e d ju snyggt åxå ;P

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
26 september 2008
_S40_ skrev:
Potkin skrev:

Hmm okej nej fy fasen inte skönt o tatuera sig=) Hur fan upplever du en normal svensson parningslek?? lol Om du nu tkr det e "skönt" o gadda sig.. big_smile big_smile big_smile

Ja jag är lite rädd för att man blir bokstavligt talat blödig efter nårra timmar...
Men men då får vi ge varandra 150:- var isåfall=)

Om du sitter för mkt med så kan du få allergisk shock av färgen för att kroppen klarar inte av det. Men det brukar sällan hända. Men om man kör över 10h så blir risken bra mkt större men har ju ingen aning om va det är för sleeve du gör heller tongue

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

BioPower by MapTun
238 Inlägg
26 september 2008
Potkin skrev:

Ja visst är det skönt big_smile Var iväg senast förra fredan och körde en del i armhålan, kändes inte alls tongue Min tattuera idiot förklarar mig varje gång..haha..

Maptun #3 BioPower Inviduell

208 Inlägg
26 september 2008
16 okt äre dags för mig smile

If you can't convince them, confuse them!

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
26 september 2008
vild skrev:
16 okt äre dags för mig smile

Vad blir det för ngt då ? smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Zephyr Tattoo Jönköping
254 Inlägg
27 september 2008
Funderar på vad nästa skall bli.. vill inte plottra för mycket med gaddar här o där så funderar på en mexikansk skalle i "dia de los muertos"-stil fast mer äkta än tecknad, på ryggen ihop med pistolen.. svartvitt med eventuellt röda detaljer isåfall.. smile

107 Inlägg
27 september 2008
Var till lilla enköping igår och beställde tid till min första gadd smile
27 okt blir det (tors hammare i svanken med kedja som -går in- i huden)

JÄVLIGT nervös - redan nu!

Sök