måste man ha en anledning att göra en tattoo.. hatar alla tv program som vinklar! alla skall ha minnes tatueringar hit å dit, sitta å snyfta i tv å tycka synd om sig själva för dom vart mobbade å skall göra kiofish.. sörja sin döda morfar å blabla..
ingen som gaddar sig nuför tiden för att dom tycker det är snyggt?? hallååå???
Jag har gjort kombinationer av det i mina gaddar! Både ett snyggt motiv - för att jag tycker om motivet OCH det står för något som betyder väldigt mkt för mig!
tjenare har ett par tatueringar och har blivit sugen på en tribal på revbenen skulle kunna tänka mig i still med den dära skuggade tribalen som FANGUS har men alltså den ska passa på revbenen... är det någon som har en snygg tribal där som kan skicka bild eller länka eller någon som vet ngn snygg e lite desperat ;D mvh
Här är en bild till i alla fall, och jag vet att många har dom här stjärnorna men jag tycker ändå dom är grymma. Ryggen & svanken är svårare att ta kort på själv men d kommer
Haha... höll du telefonen me tänderna då ?? De känns som att de måste vara lättare att fota ryggen isf.. ja använde webbkameran.. inte bästa kvalisorten, men man ser förhoppningsvis va de föreställer..
Nu var jag nålad för första gången också Tog ungefär en timme, lite mindre. Såhär i efterhand, kanske var lite tungt börja med första tatueringen i nacken precis på ryggraden? (med mina sjukt stela muskler jag har i skuldror och nacke! usch)
Måste erkänna det kändes ganska mycket emellanåt, konturerna på vänster sida, och ifyllningen längst ut åt kanterna Men det va kul ;P
Egendesignat vädurstecken *stolt vädur*
just nu gör det absolut mest ont där den jävla tejpen satt *alldeles röd och rivig där*
Den stora ångesten kommer nu när jag ska försöka tvätta nacken 3-4 gånger om dagen Tur man är vig i höger arm iaf
Nu var jag nålad för första gången också Tog ungefär en timme, lite mindre. Såhär i efterhand, kanske var lite tungt börja med första tatueringen i nacken precis på ryggraden? (med mina sjukt stela muskler jag har i skuldror och nacke! usch)
Måste erkänna det kändes ganska mycket emellanåt, konturerna på vänster sida, och ifyllningen längst ut åt kanterna Men det va kul ;P
Egendesignat vädurstecken *stolt vädur*
just nu gör det absolut mest ont där den jävla tejpen satt *alldeles röd och rivig där*
Den stora ångesten kommer nu när jag ska försöka tvätta nacken 3-4 gånger om dagen Tur man är vig i höger arm iaf