2572
Sök

Tatuerings-tråden

733 Inlägg
20 oktober 2008
vild skrev:
okies!

Himla kul med olika info från alla håll, man blir helt paranoid! smile

Haha, jo det kan bli intressant om vilken man ska lyssna på, men pojkarna har rätt, tvätta en gång om dagen och smörj in så ofta du kommer ihåg i princip.

Haha, satt och smörjde in min tattuering på armen samtidigt som jag körde lastbil tongue Lagom omtyckt av skolan tongue

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
20 oktober 2008
smörj inte förmycket ;P d gjorde jag med min första.. fick stoora ärr och infektioner av salvan (helosan) fet salva=finnar

7 281 Inlägg
20 oktober 2008
http://www.geting.se/image.php/130428-Bild0000.jpg

Tatueraren la till någonslags misslyckad rökeffekt över svansen...
Utöver det är jag nöjd.
Men ska dit med en till drake på bröstet sen vill jag även ha någonting på vänster underarm.

född blåvit
624 Inlägg
20 oktober 2008
Potkin skrev:
smörj inte förmycket ;P d gjorde jag med min första.. fick stoora ärr och infektioner av salvan (helosan) fet salva=finnar

nja, får du små finnar så har det mest med otur att göra, det är en allergisk reaktion kroppen får när mycket hud skrapas upp och ämnen som normalt finns i kroppen, nu hamnar på utsidan.

184 Inlägg
20 oktober 2008
whiper skrev:
vild skrev:
okies!

Haha, jo det kan bli intressant om vilken man ska lyssna på, men pojkarna har rätt, tvätta en gång om dagen och smörj in så ofta du kommer ihåg i princip.

Haha, satt och smörjde in min tattuering på armen samtidigt som jag körde lastbil tongue Lagom omtyckt av skolan tongue

Pojke vete fan om man är, men iaf xD
Men smörj inte mer än max 4ggr/dag det räcker gott och väl, annars är risken att den inte läker som den ska!

Can you handle me?

208 Inlägg
20 oktober 2008
hehe, blir nog runt 4 ggr jag smörjer, går ju inte hur enkelt som helst att tvätta rent handen och smörje mellan skulderbladen när man är ute och yrar på stan å så big_smile

Mina öronpiercings har alltid varit tjuriga på att läka, så jag tänkte faktiskt vara rikigt duktig nu! Aldrig ha gamla otvättade kläder, har en speciell handduk att torka med, alltid tvätta händerna innan jag rör den, mild bra tvål tongue Just nu har den börjat fjälla av sig lite, klias en del, kittlas typ, och ömmar lite när man smörjer in den smile

If you can't convince them, confuse them!

184 Inlägg
21 oktober 2008
vild skrev:
hehe, blir nog runt 4 ggr jag smörjer, går ju inte hur enkelt som helst att tvätta rent handen och smörje mellan skulderbladen när man är ute och yrar på stan å så big_smile

Mina öronpiercings har alltid varit tjuriga på att läka, så jag tänkte faktiskt vara rikigt duktig nu! Aldrig ha gamla otvättade kläder, har en speciell handduk att torka med, alltid tvätta händerna innan jag rör den, mild bra tvål tongue Just nu har den börjat fjälla av sig lite, klias en del, kittlas typ, och ömmar lite när man smörjer in den smile

Bara normalt att den gör så! Men det är bra inställning du har, med renligheten. Du ska bara inte pilla bort det den "fäller", fast det är väl ingen risk när den sitter där den sitter tongue
Lactacyd är en perfekt duschtvål att använda till tatuering om du inte redan använder den vill säga..

Can you handle me?

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
21 oktober 2008
Jag tatuera mej för 2timmar sen ! big_smile
Blev en japansk traditionell drake på höger överarm, axel till armbåge. Bild kommer när ja har en kamer

EDIT: Här kommer bilden smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/50023/large/488953_df2wi4.jpg
Senast redigerat av Waho (24 oktober 2008)

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

733 Inlägg
24 oktober 2008
WS6 skrev:
whiper skrev:
vild skrev:
okies!

Men smörj inte mer än max 4ggr/dag det räcker gott och väl, annars är risken att den inte läker som den ska!

Haha, men du tog åt dig iaf wink Jag använder inte heller Helosan. TatooGoo smile

This Bitch Bites

184 Inlägg
24 oktober 2008
whiper skrev:
WS6 skrev:
whiper skrev:

Haha, men du tog åt dig iaf wink Jag använder inte heller Helosan. TatooGoo smile

Måste väl få försvara mitt rätta kön!! tongue

Jag använder Helosan, funkar skit bra för mig!

Can you handle me?

178 Inlägg
24 oktober 2008
använde också helosan många grr. man ville ju inte att tatton skulle torka ut. samt att jag säkerligen tvättade tatton 2 ggr/dag..

mvh petta

http://www.garaget.org/PeTTa
ALLT UNDER 19" ÄR VINTERDÄCK

\m/(><)\m/
742 Inlägg
24 oktober 2008
ska göra efternamnet (finskt så inte så vanligt) på utsidan av högra underarmen i old english stil på torsdag.. slänger upp en bild sen

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

645 Inlägg
24 oktober 2008
Tänkte jag skulle slänga upp en bild på hur det ser ut för tillfället, nästa sittning är satt den 27/11.
Hade bara mobilen o lite ps att tillgå så varsegoa.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/749/489017_kerxmk.jpg

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
25 oktober 2008
Snyggt, är så jävla sugen att bygga min med fast den inte ens  är klar  än :tongue

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

< T 00 >
88 Inlägg
25 oktober 2008
Blir iväg snart o göra min phoenix fågel på sidan av kroppen=)!! Ev nästa helg blir det av =P!!!

Chifen

Scania arbetare
364 Inlägg
25 oktober 2008
ska själv gadda mig till våren

Audiholic!

733 Inlägg
26 oktober 2008
WS6 skrev:
whiper skrev:
WS6 skrev:

Måste väl få försvara mitt rätta kön!! tongue

Jag använder Helosan, funkar skit bra för mig!

Pojke = ditt rätta kön wink
Inte mitt fel att du lägger up det så fint att man bara måste komentera det wink

Nej jag tycker inte om Helosan lika mycket som TattooGoo. Så får hoppas att den funkar denna gången med, bestämmt mig för att fortsätta på armen ist för att trimma bilen tongue
Senast redigerat av whiper (27 oktober 2008)

This Bitch Bites

Avstängd
168 Inlägg
26 oktober 2008
Evildream skrev:
ska själv gadda mig till våren

Ska du gadda dig själv?

Zephyr Tattoo Jönköping
254 Inlägg
28 oktober 2008
Inte för o va sån nu men... känns som koi-fiskar och drakar är det nya "tribalerna"? Dvs alla har dem snart.. tongue

Snyggt? Absolut!! Men nu börjar det bli lite väl mycket av det goda alltså.. tongue
Jag kör nog vidare mitt eget race jag.. wink

508 Inlägg
28 oktober 2008
Ja men drakar är ju sjukt snygg wink Gjorde dock min innan trenden börja men ska ändå fortsätta med dom. Men d är väl som du säger, inte lika många som gör tribaler längre...

Sök