Himla kul med olika info från alla håll, man blir helt paranoid!
Haha, jo det kan bli intressant om vilken man ska lyssna på, men pojkarna har rätt, tvätta en gång om dagen och smörj in så ofta du kommer ihåg i princip.
Haha, satt och smörjde in min tattuering på armen samtidigt som jag körde lastbil Lagom omtyckt av skolan
This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Tatueraren la till någonslags misslyckad rökeffekt över svansen... Utöver det är jag nöjd. Men ska dit med en till drake på bröstet sen vill jag även ha någonting på vänster underarm.
smörj inte förmycket ;P d gjorde jag med min första.. fick stoora ärr och infektioner av salvan (helosan) fet salva=finnar
nja, får du små finnar så har det mest med otur att göra, det är en allergisk reaktion kroppen får när mycket hud skrapas upp och ämnen som normalt finns i kroppen, nu hamnar på utsidan.
Haha, jo det kan bli intressant om vilken man ska lyssna på, men pojkarna har rätt, tvätta en gång om dagen och smörj in så ofta du kommer ihåg i princip.
Haha, satt och smörjde in min tattuering på armen samtidigt som jag körde lastbil Lagom omtyckt av skolan
Pojke vete fan om man är, men iaf xD Men smörj inte mer än max 4ggr/dag det räcker gott och väl, annars är risken att den inte läker som den ska!
hehe, blir nog runt 4 ggr jag smörjer, går ju inte hur enkelt som helst att tvätta rent handen och smörje mellan skulderbladen när man är ute och yrar på stan å så
Mina öronpiercings har alltid varit tjuriga på att läka, så jag tänkte faktiskt vara rikigt duktig nu! Aldrig ha gamla otvättade kläder, har en speciell handduk att torka med, alltid tvätta händerna innan jag rör den, mild bra tvål Just nu har den börjat fjälla av sig lite, klias en del, kittlas typ, och ömmar lite när man smörjer in den
hehe, blir nog runt 4 ggr jag smörjer, går ju inte hur enkelt som helst att tvätta rent handen och smörje mellan skulderbladen när man är ute och yrar på stan å så
Mina öronpiercings har alltid varit tjuriga på att läka, så jag tänkte faktiskt vara rikigt duktig nu! Aldrig ha gamla otvättade kläder, har en speciell handduk att torka med, alltid tvätta händerna innan jag rör den, mild bra tvål Just nu har den börjat fjälla av sig lite, klias en del, kittlas typ, och ömmar lite när man smörjer in den
Bara normalt att den gör så! Men det är bra inställning du har, med renligheten. Du ska bara inte pilla bort det den "fäller", fast det är väl ingen risk när den sitter där den sitter Lactacyd är en perfekt duschtvål att använda till tatuering om du inte redan använder den vill säga..
Pojke vete fan om man är, men iaf xD Men smörj inte mer än max 4ggr/dag det räcker gott och väl, annars är risken att den inte läker som den ska!
Haha, men du tog åt dig iaf Jag använder inte heller Helosan. TatooGoo
This Bitch Bites
Tänkte jag skulle slänga upp en bild på hur det ser ut för tillfället, nästa sittning är satt den 27/11. Hade bara mobilen o lite ps att tillgå så varsegoa.
Måste väl få försvara mitt rätta kön!!
Jag använder Helosan, funkar skit bra för mig!
Pojke = ditt rätta kön Inte mitt fel att du lägger up det så fint att man bara måste komentera det
Nej jag tycker inte om Helosan lika mycket som TattooGoo. Så får hoppas att den funkar denna gången med, bestämmt mig för att fortsätta på armen ist för att trimma bilen
Senast redigerat av whiper (27 oktober 2008)
This Bitch Bites
Ja men drakar är ju sjukt snygg Gjorde dock min innan trenden börja men ska ändå fortsätta med dom. Men d är väl som du säger, inte lika många som gör tribaler längre...