har tyvärr inga bilder på mina, har en playboybunny på bröstet, en tribal på vardera arm, och tatuerade nyss in ett rött hjärta med en banderoll runt och i den banderollen står miin blivande frus namn, och den gjorde jag 2cm från herr BAlle
har tyvärr inga bilder på mina, har en playboybunny på bröstet, en tribal på vardera arm, och tatuerade nyss in ett rött hjärta med en banderoll runt och i den banderollen står miin blivande frus namn, och den gjorde jag 2cm från herr BAlle
har några till planerade, sen får det fan va bra
haha det kallar jag att tro på att man ska vara tillsammans livet ut iaf! Modigt gjort. Grattis till giftermålet även Vist heter det så? :S
Nu har det äntligen gått igenom med firman! I början av Februari öppnar storebrorsan Daniel Barkman och jag Tattoo-studio i Oxelösund nere vid Järntorget!
Alla runt Sthlm, Nyköping, Norrköping, Katrineholm osv.. Spread the word och kom in och kika!
Hemsida kommer såsmåningom!!
Men dyk in till oss i början av Februari somsagt!!
Nu har det äntligen gått igenom med firman! I början av Februari öppnar storebrorsan Daniel Barkman och jag Tattoo-studio i Oxelösund nere vid Järntorget!
Alla runt Sthlm, Nyköping, Norrköping, Katrineholm osv.. Spread the word och kom in och kika!
Jahopp började på min nya tattoo idag En black and grey ängel, nyss hemkommen dock... så plasten sitter kvar på ännu, men kastar upp nån bild ikväll sen när den är av duschad och insmord!
Gaaah... Var runt och kollade bland lite tattuerare i Gbgområdet när det gällde att fortsätta på min underarm - Cheryflower och stars and dust. 2000kr för bara konturerna Inte det priset jag ville ha just nu
This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Här kommer en liten bild på nya då, blev en liten ängel som sagt. Ricky på Lucky 7 tattoos i Norrköping som står för verket Men inte färdig ännu dock... Tycks då?
Inte för o va sån, men de va ingen höjdarskiss direkt.. Väldigt platt motiv med skeva linjer, konstiga storlekar på skallen, mindre snyggt hår osv osv..
Jag skulle inte sätta den där på mig.. :S Det är min högst personliga åsikt dock!
Bättre om du ber polaren din att "fuska" lite, hitta en cool skalle på nätet, använd ljusbord och kalkera av den, rita på en cool topphatt som ni oxå har en äkta bild på, tänk på proportioner osv noga! Nästan ALLA tatuerare som ritar egna motiv kalkerar (ritar av) nån gång eller har gjort det i början iaf!