:)blir mycket bättre än vad jag trodde den skulle bli,han har gjort ett fint jobb min tatuerare, gårdagens sittning blev 2 timmar,blev mycke gjort på de timmarna,skall dit på ons igen så får se hur långt vi hinner då=)
hedley skrev:
Sjukt snyggt! Hur länge satt du idag?
varför låta en motor suga när man kan vålta den med turbo
Ngn som e bra på att måla...? Ska nämligen tatuera in fiskarnas stjärntecken på handleden men hittar inget snyggt motiv... alla bilder som finns ser bara tråkiga ut..
Ngn som e bra på att måla...? Ska nämligen tatuera in fiskarnas stjärntecken på handleden men hittar inget snyggt motiv... alla bilder som finns ser bara tråkiga ut..
/ Lisa
Vill du ha det traditionellt eller vill du skugga och utveckla det osv?
En polare te mej gjorde en mer utvecklad version av det, blev rätt ballt.
/ Lisa
Vill du ha det traditionellt eller vill du skugga och utveckla det osv?
En polare te mej gjorde en mer utvecklad version av det, blev rätt ballt.
Jag vill ha den så nice som möjligt. inte övedrivet med skugga å så men inte bara massa fula streck som bilderna man hittar på nätet...
/ Lisa
Enklast är att gå till en tatuerare, be denna att rita upp motivet ifråga är du inte nöjd, disskuterar/ritar ni tillsammans fram ett motiv du är nöjd med!