Jag har alltid velat ha en gadd, och snart kommer ha pengar till det. Så jag ska börja att fundera på motiv och vad den ska innehålla. Har dock en ytterst viktigt fråga först.
Jag kommer troligen att börja på gym nån gång i framtiden, inte allt för långt fram i tiden.
Och jag undrar hur kommer tattueringen att bete sig om musklerna växer? Tattueringen ska sitta på insidan av underarmen är det tänkt. Musklerna kommer ju inte att växa så extremt mycket där dock. Men det är tänkt att det är första tattueringen för en början på en sleeve. Musklerna kommer ju dock att växa mycket mer vid Bi/triceps där sleeven också ska sitta.
Jag har hört att den kommer bli deformerad, har även hört att den inte kommer det, och har hört och läst om alla möjliga saker som kan hända.
Här nedan kommer en mening som jag läst på nätet, den låter vettig. Oerhört vettig. Men jag vill veta vad ni VET, inte vad ni TROR händer, vill ha det svart på vitt !
"Huden tänjs bara om man går upp i vikt mycket snabbt. I fallet med att lägga på sej muskler så hinner huden "växa ikapp" med att musklerna växer."
Tack !