Jobbilder, vad jobbar du med?

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
4 september 2007 · 1 300 Inlägg

Skapligt många brevbärare ;P

Någon mer än jag som jobbar för en "privat" post firma? alltså inte den gula posten som jag kallar det.

Typ som citymail eller något.


Där jag jobbar heter det Mariestads Brev & Paketservice

(pappas företag)

smile



En hel del lastbils körare =P

I do it my way
Rylander
4 september 2007 ·

Jobbar extra som personlig assistent... vet inte riktigt vad man ska lägga upp för bild på det, men kan lägga in länk till bilen man fota igår då det är ägaren till bilen man jobbar extra åt.

http://www.garaget.org/?car=30075

Trivs skitbra ! smile

Akka
4 september 2007 · 1 174 Inlägg

Jobbar som kuverteringsoperatör i årsta sthlm / presic ovanför posten big_smile (får dock ej fota pga vi har känslig material)

rang Lasbilschaufför
4 september 2007 · 34 Inlägg

marven skrev:

SatansWrath skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/50969/145966_jf8lhm.jpg
En vanlig dag på jobbet bland proffsen, jobbar på fruktlager Det är inte min mustang på bilden !!!

Jag jobbar på en budfirma, ååh där har man hämtat ett antal gånger! Lime.... j*vla ställe... aldrig färdiga i tid, o rutten frukt också tongue hahaha ta inte illa upp

Tycker det liknar Saba i Helsingborg... Har vart där och lastat ett antal gånger om man säger så smile Jobbar på Schenker Åkeri i Nässjö och våran Helsingborgsbil lastar frukt och grönt där varje natt... Har kört den bilen innan men nu kör jga våran Malmöbil istället... Så nu har man att göra med folket i Malmö...

Kör Volvo Fh12 460 med dolly och trailer hängandes efter = 25,25 meter.

Dock så håller jag på och kollar runt efter lite annat jobb! Nån som vet nåt får gärna hojta till! big_smile

Btw, brukar möta några stycken Uppmans bilar på E4:an... Är alla lampkåta där eller?? big_smile wink Hehe smile Brukar låta rätt gott om Volvo sexorna med...

www.norssmotorsport.se
www.johankarlsson.se
Kör: Renault Megane Sport -06
Tjuren
4 september 2007 · 142 Inlägg

http://www.garaget.org/gallery/archive/3590/146638_c3r99t.jpg
En fin höstdag på dom Smala Jävla vägarna längst upp i Blekinge anknytning Skåne län.
Kör lastbil, kör uppe på fittiga vägar som suger balle.. Vägarna blekinge glömt och skåne ritat av sin karta..tongue
Denna vägen är den bredaste av dom där uppe..
Finns en väg som kallas Ulvshult och är 1körfil..
(ingen komradio = backa) vi måste ropa över komradio eftersom de inte går o mötas på den ena vägen.. men allt har ju sin charm, även negativa sidor.. men ändå.. de e rätt fritt arbete.. smile

Senast redigerat av Tjuren (4 september 2007)

..,,Nilsson is over and out,,..
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay"
Tega Yrkesförare
4 september 2007 · 1 073 Inlägg

rang skrev:

marven skrev:

SatansWrath skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/50969/145966_jf8lhm.jpg
En vanlig dag på jobbet bland proffsen, jobbar på fruktlager Det är inte min mustang på bilden !!!

Jag jobbar på en budfirma, ååh där har man hämtat ett antal gånger! Lime.... j*vla ställe... aldrig färdiga i tid, o rutten frukt också tongue hahaha ta inte illa upp

Tycker det liknar Saba i Helsingborg... Har vart där och lastat ett antal gånger om man säger så smile Jobbar på Schenker Åkeri i Nässjö och våran Helsingborgsbil lastar frukt och grönt där varje natt... Har kört den bilen innan men nu kör jga våran Malmöbil istället... Så nu har man att göra med folket i Malmö...

Kör Volvo Fh12 460 med dolly och trailer hängandes efter = 25,25 meter.

Dock så håller jag på och kollar runt efter lite annat jobb! Nån som vet nåt får gärna hojta till! big_smile

Btw, brukar möta några stycken Uppmans bilar på E4:an... Är alla lampkåta där eller?? big_smile wink Hehe smile Brukar låta rätt gott om Volvo sexorna med...

Kul när det lyser och låter;)

TheFinnishFlash Avstängd
4 september 2007 · 1 266 Inlägg

vw___tompa skrev:
jobbar som cnc laser operatör.. kolla min sida..

coolt !! det jobbar jag oxå med smile exakt samma laser som ni använder.. trumpf 3000

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
rang Lasbilschaufför
4 september 2007 · 34 Inlägg

Tega skrev:

rang skrev:

marven skrev:

Jag jobbar på en budfirma, ååh där har man hämtat ett antal gånger! Lime.... j*vla ställe... aldrig färdiga i tid, o rutten frukt också tongue hahaha ta inte illa upp

Tycker det liknar Saba i Helsingborg... Har vart där och lastat ett antal gånger om man säger så smile Jobbar på Schenker Åkeri i Nässjö och våran Helsingborgsbil lastar frukt och grönt där varje natt... Har kört den bilen innan men nu kör jga våran Malmöbil istället... Så nu har man att göra med folket i Malmö...

Kör Volvo Fh12 460 med dolly och trailer hängandes efter = 25,25 meter.

Dock så håller jag på och kollar runt efter lite annat jobb! Nån som vet nåt får gärna hojta till! big_smile

Btw, brukar möta några stycken Uppmans bilar på E4:an... Är alla lampkåta där eller?? big_smile wink Hehe smile Brukar låta rätt gott om Volvo sexorna med...

Kul när det lyser och låter;)

Klar att det är det smile Bl.a. det som är trist att jobba på Schenker Åkeri... Inga roliga bilar direkt. Bara vanliga vita utan något extra... Jobbade på Åhlens Åkeri i Tranås ett tag innan och där körde jag en Scania 164 480 med raka rör smile Det var gott big_smile

www.norssmotorsport.se
www.johankarlsson.se
Kör: Renault Megane Sport -06
Viggen77
4 september 2007 · 281 Inlägg

Jobbar på HL:Display inom logistik/transport avd.
Trivs superbra med jobbet.

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !
jesseboy
4 september 2007 · 67 Inlägg

inget riktigt jobb, men utöver gymnasiet så delar jag ut reklam och samhällsinformation.
Tjänar ingen bra men mer än studiebidraget i allafall + att man får grym kondition och snygg rumpa
http://photoimagine.files.wordpress.com/2007/06/_mg_0650xx.jpg 


Dock ej jag på bilderna.

Senast redigerat av jesseboy (4 september 2007)

bape Medlme
4 september 2007 · 47 Inlägg

Kalle_Ponken skrev:

bape skrev:
http://sfhj.net/posten2.jpg
Även jag är brevbärare......
Det började som extrajobb i december men jag blev kvar där. Hur länge vet jag dock inte då jag får 1-månadsavtal hela tiden.

Hahaha klockren bild ju! big_smile Jag jobbar oxå som brevbärare, men har än så länge inte lyckats med o parkera in mej så bra än... wink

Nu var det faktiskt inte jag som hade parkerat där dårå wink
Men bilen jag körde idag såg inte mycket annorlunda ut när jag ställde in den. Blev nämligen PÅKÖRD av en pensionär i en rondell för ca 2 timmar sedan. Kunde gått illa då hon använde fel pedal och gasade istället för bromsade precis framför ett övergångsställe. Usch hmm

TheDeadDorkster Dieselgypsy
4 september 2007 · 538 Inlägg

jesseboy skrev:
inget riktigt jobb, men utöver gymnasiet så delar jag ut reklam och samhällsinformation.
Tjänar ingen bra men mer än studiebidraget i allafall + att man får grym kondition och snygg rumpa
http://photoimagine.files.wordpress.com … 0650xx.jpg 


Dock ej jag på bilderna.

Fy S**** vad jag tycker det är synd om dig. Jag kör ut mellan 5 och 10 ton per vecka till utdelarna. Då får man grymm kondition, och på en fredag kan jag gå ner upp till 2 kilo även efter ha käkat 2 mål skräpmat och 2-4 liter läsk och vatten.

Ett tips förresten: Snöra eller packa in dina returer. Annars tar vi inte med dom tillbaka.

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
jesseboy
4 september 2007 · 67 Inlägg

TheDeadDorkster skrev:

jesseboy skrev:
inget riktigt jobb, men utöver gymnasiet så delar jag ut reklam och samhällsinformation.
Tjänar ingen bra men mer än studiebidraget i allafall + att man får grym kondition och snygg rumpa
http://photoimagine.files.wordpress.com … 0650xx.jpg 


Dock ej jag på bilderna.

Fy S**** vad jag tycker det är synd om dig. Jag kör ut mellan 5 och 10 ton per vecka till utdelarna. Då får man grymm kondition, och på en fredag kan jag gå ner upp till 2 kilo även efter ha käkat 2 mål skräpmat och 2-4 liter läsk och vatten.

Ett tips förresten: Snöra eller packa in dina returer. Annars tar vi inte med dom tillbaka.

Här i eskilstuna har vi en speciell säck för returer.

christofferedil Yellow bug!
4 september 2007 · 1 640 Inlägg

henkebenke skrev:

SatansWrath skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/50969/145966_jf8lhm.jpg
En vanlig dag på jobbet bland proffsen, jobbar på fruktlager Det är inte min mustang på bilden !!!

Är det ni som tillverkar dendär färskpressande brämhultsjuicen? lol

Kul att se att någon nämner vår juice. Är en ära att säga att man kommer från Brämhult, då tillochmed den äldsta lapplänningen känner till den wink

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Galad8
4 september 2007 · 1 997 Inlägg

Haha, själv jobbar man...
Nää, själv jobbar man ju inte än men går transport. så ska väl bli Långtradar chaffis inom en snar framtid! smile

Coolgate
5 september 2007 · 100 Inlägg

Ja de tycker ja!
Fler Chaufförer me lite bakom pannbenet behövs!



Galad8 skrev:
Haha, själv jobbar man...
Nää, själv jobbar man ju inte än men går transport. så ska väl bli Långtradar chaffis inom en snar framtid! smile

Audi A6 Kombi "S-line" (2018)
darkwizard Fordonstekniker
5 september 2007 · 1 740 Inlägg

Coolgate. går genom en trafikskola och ska yrkeschafför. Uppkörning för CE nästa vecka.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
EvolutionIII
5 september 2007 · 459 Inlägg

Hej alla, jag har stora planer på att gå en sådan där intensivkurs för C och CE, vet ni nån bra skola?, har hört att det finns i borlänge samt mora, tipsa gärna mig. gjorde misstaget att inte gå entrepenad utbildningen inriktning transport, gick istället fordonsprogrammet. men som sagt kom gärna med förslag!

Daaze Rent A Retard !
5 september 2007 · 674 Inlägg

sj så är man långtids sjukskriven efter min olycka, sitter även i rullstol så det e inte så lätt att "gå" tillbaka till mitt förra jobb, (Snickare)  sad hatar det.. vill jobba, big_smile så om nån som har ett jobb till mig som jag klara med rullstolen så blir det skit bra big_smile !!! bara att säga till wink

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
EvolutionIII
5 september 2007 · 459 Inlägg

Daaze skrev:
sj så är man långtids sjukskriven efter min olycka, sitter även i rullstol så det e inte så lätt att "gå" tillbaka till mitt förra jobb, (Snickare)  sad hatar det.. vill jobba, big_smile så om nån som har ett jobb till mig som jag klara med rullstolen så blir det skit bra big_smile !!! bara att säga till wink

Telefon försäljare hemmifrån?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang