Jobbilder, vad jobbar du med?

Urkas Kräsen grafiker
5 september 2007 · 1 775 Inlägg

http://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/

Händerna, pokalen alltså, har jag varit med o modellerat fram.

Whine whine!
VolvoturboT5
5 september 2007 · 6 Inlägg

jag jobbar som chafför som dom flesta riktiga män gör wink jag kör flisbil en Scania 164l v8 480hk års 04.. tycker att det är det bästa man kan köra inom yrket.

Volvo c70 2,4T "Saffran" (2001)
Daaze Rent A Retard !
5 september 2007 · 674 Inlägg

TicDemp skrev:

Daaze skrev:
sj så är man långtids sjukskriven efter min olycka, sitter även i rullstol så det e inte så lätt att "gå" tillbaka till mitt förra jobb, (Snickare)  sad hatar det.. vill jobba, big_smile så om nån som har ett jobb till mig som jag klara med rullstolen så blir det skit bra big_smile !!! bara att säga till wink

Telefon försäljare hemmifrån?

förvisso.. men vill nog ha ett jobb där man har lite ögonkontakt eller vad man ska säga tongue

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
5 september 2007 · 946 Inlägg

Foffis skrev:
Tänkte kolla lite vad folk jobbar med smile kan ju skriva vad ni jobbar med, hur länge ni jobbat just där, om ni trivs bra med arbetskamrater och chefer osv smile sen är det ett enormt plus om ni slänger upp ett par bilder på eran arbetsplats om detta är tillåtet.


här kommer min arbetsplats:
Jag jobbar som lastbils chaufför och kör just nu för Schenker.
Har kört för Schenker nu denna sommaren och sedan blir de något annat åkeri, när jag börjar där kommer ny info efter ett tag smile
Trivs bra med dom få arbetskamrater jag har och trivs väldigt bra med mina kunder. Cheferna trivs jag inte så värst bra med dock.
http://www.garaget.org/gallery/archive/ … 92mk9u.jpg
http://www.garaget.org/gallery/archive/ … doep5c.jpg
http://www.garaget.org/gallery/archive/ … ybzm42.jpg

http://www.garaget.org/gallery/archive/14284/142410_e2mxif.jpg
lite av de gods jag kör smile

Kan det vara så att det är PXC525 som är bilen på bilderna?smile
MVH
David

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
oPec
5 september 2007 · 62 Inlägg

kör även denna. största vedhuggaren Valmet 941 tongue

Grymt härligt å sitta å kvista. Superfint kontor och naturen bara utanför dörren.

Rätt härligt jobb därman styr och ställer mkt själv. grymt mkt eget ansvar är det om man

bara är 19 bast tongue

http://www.garaget.org/gallery/archive/37119/147253_rnvtk1.jpg
Störst tyngst dyrast och RÖDAST.3

vwakuten.se
Volkswagen Karmann Ghia "sportbilen" (1966)
Volkswagen Golf Country "jeepen" (1991)
Volkswagen Golf Rallye G60 "golfrallye.com" (1989)
The_DLC
5 september 2007 · 24 Inlägg

Jag jobbar som licenssvetsare.
Har just bytt firma men i bakgrunden ses en dammlucka under konstruktion till en kraftstation 15x15 meter. Ska nu hoppa på ett "stoppjobb" nere i Lysekil (oljeraff) och ligga ute en månad. Bo på camping i en stuga o jobba 12-14 tim per dag i 10 dagar o ledig en dag osv i en månad. Sedan får man väl se vart det bär av smile

Senast redigerat av The_DLC (5 september 2007)

isak90
5 september 2007 · 1 997 Inlägg

The_DLC skrev:
Jag jobbar som licenssvetsare.
Har just bytt firma men i bakgrunden ses en dammlucka under konstruktion till en kraftstation 15x15 meter. Ska nu hoppa på ett "stoppjobb" nere i Lysekil (oljeraff) och ligga ute en månad. Bo på camping i en stuga o jobba 12-14 tim per dag i 10 dagar o ledig en dag osv i en månad. Sedan får man väl se vart det bär av smile

Trevligt att folk kommer till oss då preemraff har stopp:) då kanske man får se dig o bilen i stan?


Själv så jobbar man inte utan går 2:a året på teknikprogrammet inrikting matte/data:P

The_DLC
5 september 2007 · 24 Inlägg

isak90 skrev:

The_DLC skrev:
Jag jobbar som licenssvetsare.
Har just bytt firma men i bakgrunden ses en dammlucka under konstruktion till en kraftstation 15x15 meter. Ska nu hoppa på ett "stoppjobb" nere i Lysekil (oljeraff) och ligga ute en månad. Bo på camping i en stuga o jobba 12-14 tim per dag i 10 dagar o ledig en dag osv i en månad. Sedan får man väl se vart det bär av smile

Trevligt att folk kommer till oss då preemraff har stopp:) då kanske man får se dig o bilen i stan?


Själv så jobbar man inte utan går 2:a året på teknikprogrammet inrikting matte/data:P

Tja!

Ser fram mot trippen nedåt landet men bilen kommer bli kvar här uppe i garaget sad
Den är avställd för tillfället då det jobbas lite med den.
Lysekil är en fin stad som jag besökte senast våren 2003 i annat ärende än att svetsa...

Lycka till med dina studier men vem vet! Jag kanske ser din pärla och lovar då att hojta till wink

loudness
5 september 2007 · 4 554 Inlägg

obbar som elektriker på volvo från och med idag.. springer runt här och var..

EvolutionIII
6 september 2007 · 459 Inlägg

Daaze skrev:

TicDemp skrev:

Daaze skrev:
sj så är man långtids sjukskriven efter min olycka, sitter även i rullstol så det e inte så lätt att "gå" tillbaka till mitt förra jobb, (Snickare)  sad hatar det.. vill jobba, big_smile så om nån som har ett jobb till mig som jag klara med rullstolen så blir det skit bra big_smile !!! bara att säga till wink

Telefon försäljare hemmifrån?

förvisso.. men vill nog ha ett jobb där man har lite ögonkontakt eller vad man ska säga tongue

Kör Webcam ;D

Germax
6 september 2007 · 12 086 Inlägg

Finns väl massa jobb en rullstolsbunden kan ha, sök som receptionist. Då får du ju prata med folk hela dagarna. Vet dock att de är svårt o få jobb om man är de minsta "onormal". Du får göra de bästa du kan, för du ska väl inte gå på sjukpenning hela livet inte?

RedEyeMS3
13 september 2007 · 355 Inlägg

Jobbar som gjutare på ett stålverk. Kanon jobb om man gillar värme:cool: Fotoförbud!

Volkswagen Passat 1.8T "Greyhound Taxin" (2000)
Junior2
13 september 2007 · 139 Inlägg

jobbar som axel svarvare. med ordet axel svarvare menar jag inte en axel på kroppen utan axlar till fartyg, vindkraft verk med mera big_smile

vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!
MR_Z
13 september 2007 · 2 Inlägg

Jag jobbar som glasmontör i Oslo.. Varit i firman nu i lite mer än ett år och trivs som fan:P Cheferna är helt okej faktiskt...
Titta under Sogn arena så har ni lite bilder
http://www.gardabyggnadsplat.se/objekt.htm

Nissan 300 (1990)
RedEyeMS3
13 september 2007 · 355 Inlägg

Junior2 skrev:
jobbar som axel svarvare. med ordet axel svarvare menar jag inte en axel på kroppen utan axlar till fartyg, vindkraft verk med mera big_smile

Å vi gör lager till båda sakerna:)

Volkswagen Passat 1.8T "Greyhound Taxin" (2000)
ViO Svetsare
13 september 2007 · 39 Inlägg

Jag är den andra ICA-arbetaren här då.. Snart sex år på samma ställe.. Borde väl tala sitt tydliga språk? big_smile

Råder väl inte direkt foto-förbud på mitt jobb.. Men vad finns det för kul att fotografera? sad

*silverkulan blev en kolfiberkula*
Subaru Impreza "Sti" (1999)
ludde__mannen draminbil.nu
13 september 2007 · 1 382 Inlägg

ViO skrev:
Jag är den andra ICA-arbetaren här då.. Snart sex år på samma ställe.. Borde väl tala sitt tydliga språk? big_smile

Råder väl inte direkt foto-förbud på mitt jobb.. Men vad finns det för kul att fotografera? sad

YEHS!! Själv blir det bara ett halvår innan lumpen tongue
Nepp är ju dåligt med saker att fota. Iallafall spännande saker tongue

Skaune
14 september 2007 ·

Konstigt, topicen lyder jobb bilder, men ser knappt några? Bara en massa som berättar vad de gör? Nej bilder tack! (Ja jag ska oxå lägga ut bild..)

wimhed
14 september 2007 · 510 Inlägg

tkd_rille skrev:
jobbar för lernia bemmaning kstad, just nu i emmaljunga och gissa vad de tillverkar där smile
här kommer en bild på en produkt....

http://www.barnbutiken.net/images/v49/i … unga_b.jpg

Är det inte väldigt nära Smekab ? smile

Joobbar på Scan i Kristianstad (slakteriet) .. Har varit där nu sen studenten 2007 .. Fotoförbud, men tror ni kan tänka er hur där ser ut .. Massa halva krisar som blir delade och sedan uppstyckade för att sedan bli inplastade och ut på lagret haha .. Trivs bra med vissa där, iaf dom söta småtjejerna som också jobbar natt ..  men sedan finns det fler som är rent utav helt j*ä*la dumma i huvudet .. Chefen går väl an (: hehe ..

Ford F100 (1953)
Opel Vivaro (2011)
Brandten
14 september 2007 · 86 Inlägg

Jobbar som IT Tekniker på Dell.

Daaze skrev:
sj så är man långtids sjukskriven efter min olycka, sitter även i rullstol så det e inte så lätt att "gå" tillbaka till mitt förra jobb, (Snickare)  sad hatar det.. vill jobba, big_smile så om nån som har ett jobb till mig som jag klara med rullstolen så blir det skit bra big_smile !!! bara att säga till wink

Kan säkert skaffa jobb här om du kan lite data smile

Annars så blir jag jävligt sugen på att köra lastbil (pojkdröm)
Sitta på nätterna å köra runt med vilken musik man vill i hytten !!

Är det mycket jobb nu ?
Vad kostar lastbilskort ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang