4543
Sök

ISO kablage till Sony?

2 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
Hejsan, jag är lite ny på det här med stereo i bil och sånt. I alla fall så hade jag inbrott i min bil för cirkus 2 veckor sen, dom tog då stereon, steget och basen. Så nu måste jag köpa ny stereo, Min polare hade ett paket med steg, bas och cd spelare, den ända haken är att cd:n inte har nån ISO kabel. Då sa alla andra mina vänner att sony hade en ovanlig ISO? Och att den typ är skit svår att få tag i.. är det sant ? Jag har kvar den ISO kabeln som satt innan, den tog dom inte. Den är från biltema tror jag, Funkar inte den? och slutligen: vart får jag tag på en som funkar isånnafall?

Stereon heter : Sony Xplod CDX r3300

stereon jag hade innan hette typ "MarQuant" eller något

tacksam för hjälp:) Och ni får ursäkta eventuella stavfel, har ju just börjat skolan igen;) är lite rostig

2 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
hur kan 11 stycken inte ha nått att bjuda till med? sad

736 Inlägg
29 augusti 2007
jag hade en stereo förut med ISO, den pajade, så jag köpte en ny och det var en Sony, den passade rakt på den gamla ISOkabeln i alla fall. Hoppas jag fattat din fråga rätt...

Kejsare
547 Inlägg
29 augusti 2007
Vad jag vet så har inte Sony några konstiga kontakter. Jag hade en gammal Xplod, och när jag bytte till min JVC så passade kontakten in utan att behöva göra ett skit. Bara klicka i den

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.

Sök