4036
Sök

AUDI S3 el BMW 530????

212 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
svårt å sälja bilen nu efter semestern, vi får ska ha den på annons ett tag till, annars behåller jag den till sommartiden, då blir den mer eftertraktad, fast folk fattar inte att man e less på alla skitsnackare som kommer med sjuka ideer och bud.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
4 september 2007
Mannen ända ja ville var att hjälpa så skriver du "shiiittt du verkar inte fatta något om bilar" Rätt onödigt o skriva så när man försöker hjälpa. Jag menade inget illa med att vilja hjälpa direkt. Men hoppas de går bra iaf.. Den gula s3 du tittar på som kunde tänka sig byta mot e39 säg till han att du vill ha 50k Emellan.

Mvh.

Bmw osv..

*BECE**
334 Inlägg
4 september 2007
Tycker med att s3 är grym, speciellt den gula färgen, men de e nog lättast att först sälja BMWn sen köpa Audin, men jag vet inte:)

1337
1 343 Inlägg
4 september 2007
bmw530iA skrev:
svårt å sälja bilen nu efter semestern, vi får ska ha den på annons ett tag till, annars behåller jag den till sommartiden, då blir den mer eftertraktad, fast folk fattar inte att man e less på alla skitsnackare som kommer med sjuka ideer och bud.

Jag tror inte du ska vänta ett år till för att försöka få sålt din BMW.
Jag är ledsen att beghöva säga det men en BMW har inte riktigt lika bra andrahandsvärde som det haft en gång i tiden. Mitt tips till dig är att åka till en bilfirma och försöka göra ett avtal med din BMW som inbytesbil.

Lycka till iaf!
ps. sänk den till 155.000 så har du nog lättare att bli av med den.
Ibland är det svårt att vara realist men ibland måste man tyvärr

I'm not a fighter, I'm a lover!

212 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
Mannen ända ja ville var att hjälpa så skriver du "shiiittt du verkar inte fatta något om bilar" Rätt onödigt o skriva så när man försöker hjälpa. Jag menade inget illa med att vilja hjälpa direkt. Men hoppas de går bra iaf.. Den gula s3 du tittar på som kunde tänka sig byta mot e39 säg till han att du vill ha 50k Emellan.

Mvh.

okej mitt fel också tack för hjälpen

212 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
Nille_del_Mar skrev:
bmw530iA skrev:

Jag tror inte du ska vänta ett år till för att försöka få sålt din BMW.
Jag är ledsen att beghöva säga det men en BMW har inte riktigt lika bra andrahandsvärde som det haft en gång i tiden. Mitt tips till dig är att åka till en bilfirma och försöka göra ett avtal med din BMW som inbytesbil.

Lycka till iaf!
ps. sänk den till 155.000 så har du nog lättare att bli av med den.
Ibland är det svårt att vara realist men ibland måste man tyvärr

skulle aldrig sälja bilen för 155, hellre ta av allt skit och sälja den för 140.000 och sen sälja ljudet fälgarna och dämparna separat. grejerna som finns på är värda över 100.000

Avstängd
658 Inlägg
4 september 2007
bmw530iA skrev:
d konstiga e att jag gillar den gula färgen

Klart du gillar gult !!

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

212 Inlägg
5 september 2007
Trådstartare
haha den va bra, ja men på vissa bilar e gult det bästa, din bil va ju perfekt i den gula färgen

Sök