5695
Sök

Koppla in Slutsteg?

406 Inlägg
3 september 2007
Trådstartare
Hej. Jag håller på att koppla in ett slutsteg i bilen men jag vet inte vart jag skall koppla in "Remote Turn On" sladden i Bilstereon? Det är en JVC har ingen instruktions bok så jag kan inte kolla där?! Någon som vet?

AVCdesign.se
Fiat uno 1,3 turbo --->Projekt tråd UNO turbo
BMW 530i E34

493 Inlägg
3 september 2007
jag hade samma problem på min avant stereo. men jag fick kolla sätta på stereon och allt koppla in allt och sen trycka mot kabeln mot dom andra kablarna och till slut så poff så gick det igång sen så fick jag sätta ihop kablarna på ett snyggt sätt. för på min stereo så satt remote kabeln i iso kontakten som jag då inte var beredd på för har inte sett det förut hehe så jag fick testa mig fram.

mvh
martin

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
3 september 2007
brukar vara en blåvit kabel

881 Inlägg
3 september 2007
Finns det en "Electric Antenna" kabel på stereon så kan du dra den till Remote på steget.

406 Inlägg
3 september 2007
Trådstartare
Hur ser en Electric antenna ut då? jag har en kabel som inte går till någonting? Som kommer från stereon kan det vara den?

AVCdesign.se
BMW 530i E34

406 Inlägg
3 september 2007
Trådstartare
Euroman skrev:
jag hade samma problem på min avant stereo. men jag fick kolla sätta på stereon och allt koppla in allt och sen trycka mot kabeln mot dom andra kablarna och till slut så poff så gick det igång sen så fick jag sätta ihop kablarna på ett snyggt sätt. för på min stereo så satt remote kabeln i iso kontakten som jag då inte var beredd på för har inte sett det förut hehe så jag fick testa mig fram.

mvh
martin

Nu fungerar det provade mig fram jag med..!! winkbig_smile

AVCdesign.se
BMW 530i E34

Sök