tjena, har letat i flera månader nu efter en låt som farsan vill, det enda som han minns ur låten är att dom är nånstans uppifrån norrland och sjunger:
Det är lika bra att sluta hoppas det går åt helvete iallafall! skulle va väldigt tacksamt on någon som vet vilkenv låt jag menar skulle kunna skriva artist och namn på låten eller ännu bättre lägga upp den här .
tack på förhand
Östen med Resten - Pessimistkonsulten ?
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
yeah i am the one bla bla bla bla bla här är det bara dunk yeah i am the one bla bla bla... dunk dunk..
sen kommer refrängen efter en stund, eller om det där är refrängen, det vet jag inte. låten börjar sådär har jag för mig.
sen är jag inte hundra på att det är just "yeah", kan vara nåt annat ord med en stavelse, var skitlänge sen jag hörde låten men den fastnade tydligen. (eller var det det den inte gjorde kanske?)
snubben skriker nog mest och har mörk rosslig röst om jag minns rätt.
bara jag so mfastnat för den tunga dancey time med boxerrobert!
aa aa aa it's dancey time... fräsh låt ^^
when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
Nu börjar jag bli tokig!!! För ett tag sedan lyssnade jag på Bollnäs Martin på Bandit på hans morgon show där man skulle gissa vad låtarna har gemensamt. Bandit länken...
Det dem sjöng i låten som jag minns som fastnat är "Bubbel bubbel bitch bitch" Låter som att dem sjunger det i låten....
Skrev till Bollnäsmartin men han svarade inte och jag måste bara få veta vilken rocklåt det är....
Nu börjar jag bli tokig!!! För ett tag sedan lyssnade jag på Bollnäs Martin på Bandit på hans morgon show där man skulle gissa vad låtarna har gemensamt. Bandit länken...
Det dem sjöng i låten som jag minns som fastnat är "Bubbel bubbel bitch bitch" Låter som att dem sjunger det i låten....
Skrev till Bollnäsmartin men han svarade inte och jag måste bara få veta vilken rocklåt det är....
OK Letar efter detta band. I Die hard 4. 7minuter 50sekunder in i filmen presenteras will ferrel då får man se en låt på hans skärm vad heter låten och vad heter bandet.
Kollade på SOundtrack skivan då låg låten inte med där till min besvikelse.
tjena, har letat i flera månader nu efter en låt som farsan vill, det enda som han minns ur låten är att dom är nånstans uppifrån norrland och sjunger:
Det är lika bra att sluta hoppas det går åt helvete iallafall! skulle va väldigt tacksamt on någon som vet vilkenv låt jag menar skulle kunna skriva artist och namn på låten eller ännu bättre lägga upp den här .
tack på förhand
Östen med Resten - Pessimistkonsulten ?
Euskefeurat har också gjort den låten.
Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!
Till er alla som undrar vad låten heter; gå in på download.com och sök efter video to mp3 convert ..ngt liknande. där har ni lösningen sjukt bra ljud för att vara kopiering från video direkt till mp3 Good luck
Nja jag vet inte, var nog inte den jag tänkte på. Tack i alla fall! Ngn annan?
Där är tre låtar på den sidan. Kollade du alla?
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Någon som vet vad låten från första fast and the Furious heter, den när polisen gör razzia hos asiaterna?? den e rätt hård och lite skrikig. Det e efter ca 59 min in i filmen??
Någon som vet vad låten från första fast and the Furious heter, den när polisen gör razzia hos asiaterna?? den e rätt hård och lite skrikig. Det e efter ca 59 min in i filmen??
Dope - Debonaire
Har stått tidigare i tråden också.
Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!
Dope - Debonaire
Har stått tidigare i tråden också.
sjuuukt bra låt, lite ot, men om ni gillar den låten borde ni som inte redan lyssnat lyssna på DIE MF DIE med Dope, sjuuuukktttttt braaa lååååtttt