Tjenna. Satt å glodde på Scrubs som vanligt å hörde en låt som värka bra
De är på Säsong 7 avsnitt 7 som heter My Bad Too, ungefär runt 07,35 min in i programet när dom kör ambulans med en kille som har blivit av med fingrarna. De är en Speed metal låt eller liknande..
Nån som har å kan kolla efter om dom vet va de är för låt skulle vara trevligt
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
jag undrar också efter en em låt, kanske samma som tbarren jag vet inte, men dom spelar den när dom visar sammandrag på matcher, även när dom visar hur det gått för lagen i em, låter typ som en film låt...... den som hittar den låten skall jag skänka min själ till.
jag undrar också efter en em låt, kanske samma som tbarren jag vet inte, men dom spelar den när dom visar sammandrag på matcher, även när dom visar hur det gått för lagen i em, låter typ som en film låt...... den som hittar den låten skall jag skänka min själ till.
den jag söker spelar dem på arenan när något lag gör mål, underbar låt, lyssna noga efter den ikväll ;D
Facepalm - Because expressing how dumb that was in words just doesn't work
någon som kan l'gga upp låten 4 öl o en pizza?? har letat som fan efter den! för er som har den men ej vet hur ni gör gå in på www.speedyshare.com o lägg in den. kopiera sedan länken o lägg in här!