Letar efter en låt, inte helt säker på hur den går. Lite Ibiza stuk på den. Tror Pascha finns med i texten. Kan vara av dj phillippe men är inte säker. Har letat överallt men inte hittat den
tacksam för hjälp
Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"
tjena! letar efter en låt som refrengen går typ "killen är cp åhh åhh åhh åhh" hmm vafan låter la helt sjukt men den var rätt skön;) spelades i en klädaffär ja var inne i... hoppas nån vet.
tjena! letar efter en låt som refrengen går typ "killen är cp åhh åhh åhh åhh" hmm vafan låter la helt sjukt men den var rätt skön;) spelades i en klädaffär ja var inne i... hoppas nån vet.
Säker på att det inte var "men jag är ens inte cp, cp cp, ens inte cp eller gay eller opererad tjej....." Iallafall Thomas Järvheden - Cp låten!
"Kristian Anttila - Smutser"
eller något. är inte säker på stavningen.
Jag har ochså en fråga,
tv6 körde en låt för längesedan till trailern på "now see this"
det va enn upprockad verision till "you spin me around" -någon??
Stefan attila - killen är cp..
Jag har ochså en fråga,
Dope - you spin me round (lika a record) 100% säker!
"Kristian Anttila - Smutser"
Jag har ochså en fråga,
Dope - you spin me round (lika a record) 100% säker!
Någon som kan rapidshare denna låt? http://youtube.com/watch?v=dbmvjnu7kSk Jag har en Cortina och det skulle vara trevligt om jag kunde poppa denna låt i den
Någon som kan rapidshare denna låt? http://youtube.com/watch?v=dbmvjnu7kSk Jag har en Cortina och det skulle vara trevligt om jag kunde poppa denna låt i den
Fast jag vet inte hur jag ska förklara.. Det är en svensk låt iaf och i refrängen spelar dom flöjt och sjunger *itta och nåt om att smitta nån tjej... Låter inte vidare trevligt kanske men den var bra, spelades på campingen på Power meet i helgen. I den svarta bussen som det står Antabuss på.
Fast jag vet inte hur jag ska förklara.. Det är en svensk låt iaf och i refrängen spelar dom flöjt och sjunger *itta och nåt om att smitta nån tjej... Låter inte vidare trevligt kanske men den var bra, spelades på campingen på Power meet i helgen. I den svarta bussen som det står Antabuss på.