Satt igår och lyssnade på en låt som gick på Viasat Dance.. (Radio kanalen).. Där var en låt som jag fastnade för.. Det var grym bas i låten och han som sjöng typ om allting han hatade.. Skulle vara evigt tacksam om nån kan säga vad den heter
Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se
känns skit dumt att göra en ny tråd för detta, så skriver det här så kanske nån lycklig snappar upp det, lyssna på "Puscifer - Momma sed" när ni endå sitter här å letar musik, den är sjukt skön att ha i bilen på natten....soft är bara förnamnet
Har letat ett bra tag nu efter en låt där dom sjunger typ "snälla pappa ge mig hundra kronor"....någon som vet vad det är för låt!!!???....blir så frustrerad!!!
känns skit dumt att göra en ny tråd för detta, så skriver det här så kanske nån lycklig snappar upp det, lyssna på "Puscifer - Momma sed" när ni endå sitter här å letar musik, den är sjukt skön att ha i bilen på natten....soft är bara förnamnet
Om ni vill ha ner bara låtarna från youtube så rekommenderas http://vixy.net/ (går även att ladda ner programmet.) Där väljer ni om ni vill ha avi,mp3,mp4 m.m.. Så slipper ni ta hem hela filmklippet.. Funkar super! Ett litet tips bara...
Min bil var lagligt parkerad när jag backade på det andra fordonet.
En låt som brukar gå på studio 107,5. En tjej som sjunger något mixtrat med data sen är det trumpet spelandes i refrängen. Trance låt Någon som vet vad den heter?