2665
Sök

Vad heter den här låten? Den officiella och enda tråden...

46 Inlägg
18 april 2009
-Mackan- skrev:
RazorBlade_ skrev:
Någon som vet artist och låtnamn på dessa 2 låtar?
http://www.speedyshare.com/701492886.html

Har du testat "Track ID", palla ladda hem massor av skit liksom.

aa ingen träff på någon av låtarna. tror dom ligger på nån VA skiva men helt omöjlig att hitta

Audiförare
63 Inlägg
19 april 2009
RazorBlade_ skrev:
-Mackan- skrev:
RazorBlade_ skrev:
Någon som vet artist och låtnamn på dessa 2 låtar?
http://www.speedyshare.com/701492886.html

aa ingen träff på någon av låtarna. tror dom ligger på nån VA skiva men helt omöjlig att hitta

Lyckades hitta dom:

Sandra Gee - If You Want Me (Amboza Remix)
John Astericks feat. Juliex - Turbulens 2008 (Radio Cut)

Från en skiva som heter Huxx Hits Vol 37

Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!

155 Inlägg
20 april 2009
erkki88 skrev:
RazorBlade_ skrev:
-Mackan- skrev:

Lyckades hitta dom:

Status ju, tackar för dom jag oxå. Även fast de inte var jag som fråga (;
Känner Amboza(Niclas Assarsson) men hade inte en aning om att de va hans Rmx smile

Snyggast Behöver inte Vara Bäst!
Syns du inte, finns du inte!

46 Inlägg
21 april 2009
erkki88 skrev:
RazorBlade_ skrev:
-Mackan- skrev:

Lyckades hitta dom:

tack som fan du!! Har letat mig fördärvad efter dem för hade albumet innan. tack smile

224 Inlägg
21 april 2009
nån som vet vad ja tänker på för låt, bullet? too my head sjuger dom å de är ganska mkt bas i låten, nån som vet

"det är ju inte lätt att förklara för någon som inte begriper"

2 Inlägg
21 april 2009
Pettzon skrev:
nån som vet vad ja tänker på för låt, bullet? too my head sjuger dom å de är ganska mkt bas i låten, nån som vet

låten heter bullet with a name och gruppen heter nonpoint. Hoppas det var den du menade

underordnad allfixare
696 Inlägg
21 april 2009
misspiggy skrev:
Pettzon skrev:

låten heter bullet with a name och gruppen heter nonpoint. Hoppas det var den du menade

eller infinite mass - bullet kanske?

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

219 Inlägg
23 april 2009
eller rage against the machine?

Pensionerad Bilbyggare
112 Inlägg
23 april 2009
Hejsan!
Har fått en låt på hjärnan och kan inte släppa den så om någon av er här kanske
vet vad det är för någon låt eller om ni kan fixa den till och med ?
Det är låten i början av "ByggMax" reklam som går på tv just nu.

Här kommer en länk till den:
http://www.youtube.com/watch?v=T5L0ykP7yh4

/KnaZ

Addicted To Adrenaline

224 Inlägg
23 april 2009
LasseMan skrev:
misspiggy skrev:
Pettzon skrev:

eller infinite mass - bullet kanske?

Den är de, tackar har leat som en tok efetr den:D

"det är ju inte lätt att förklara för någon som inte begriper"

1 808 Inlägg
24 april 2009
Hörde en låt när ja kolla på American Dad, men vette fan va den heter. de är iaf Säsong 1 avsnitt 18 som heter  Finances With Wolves. Mellan 13.13 - 13.52 in i avsnittet.

Hjälp sökes yikes

Efter avancerad sökning så hitta ja den big_smile. Så ni behöver int bry er in de här inlägget
Senast redigerat av Gronwalls (24 april 2009)

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

BECE
147 Inlägg
25 april 2009
Vad heter låten som är med i Robinsonintrot? smile Det är inte den från reklamen jag menar utan den i början av programet. smile

Ingen minns en fegis.

643 Inlägg
5 maj 2009
nån som vet vad reklamlåten som går till extreme home makeover på tv3 nu heter? är en 80-90 tals lugn låt som åxå spelas ofta på lugna favoriter.

låten är inte spec bra men jag blir less när jag har glömt vad den heter. refrängen går nånting med na na na, na na na, osv tongue

191 Inlägg
8 maj 2009
Letar en en låt och videon till låten. Kommer inte ihåg vad låten heter eller vad artisten heter.. det enda jag vet är att killen är blond, i 30årsåldern och i videon var det fullt av bilar som körde omkring på bana fast endast på målsrakan. Artisten är norsk har jag för mig och låten är nog minst 3-4år gammal.

Inte lätt jag vet, men man måste ju chansa:)

Åttafemti R

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
9 maj 2009
Tja allihopa..

Har en snutt på mobilen som jag spelade in när jag var ute senast..
Det är en "trance"låt med en skön melodi som går om o om flera gånger och det är en kille som sjunger nåt i stil med "i feel for you" om o om..

Har filen på datorn som .wav fil ifall någon ville höra.

Annars unrar jag om man kan ladda upp låten nånstans så ni kan tanka o lyssna?
Blir dum i huvudet snart, måste få reda på vad låten heter.

Väldigt väldigt tacksam för svar.

EDIT:
Här har ni låten:
http://www.speedyshare.com/380363453.html
Senast redigerat av Jojje_ (9 maj 2009)

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
9 maj 2009
Svenss0n skrev:
nån som vet vad reklamlåten som går till extreme home makeover på tv3 nu heter? är en 80-90 tals lugn låt som åxå spelas ofta på lugna favoriter.

låten är inte spec bra men jag blir less när jag har glömt vad den heter. refrängen går nånting med na na na, na na na, osv tongue

Opus - Life is Life. smile

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

406 Inlägg
10 maj 2009
jaa jag undrar då om nån känner igen denna låten, har ingen mer info än de som hörs... http://www.youtube.com/watch?v=8arWc7Jy2sE

Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren....

303 Inlägg
10 maj 2009
xc90 skrev:
jaa jag undrar då om nån känner igen denna låten, har ingen mer info än de som hörs... http://www.youtube.com/watch?v=8arWc7Jy2sE

läser du längre ner bland kommentarerna till filmer ser du vad låten heter!... read before asking...

406 Inlägg
10 maj 2009
amazonsimme skrev:
xc90 skrev:

läser du längre ner bland kommentarerna till filmer ser du vad låten heter!... read before asking...

OOPSS...sorry missa det, trodde det va en dålig kommentar bara........jaja jag tackar iaf.

Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren....

159 Inlägg
11 maj 2009
Jag försöker hitta en låt som har titeln "hallå du gamle indian" men vet ej vilka som har gjort den, så jag hittar den inte.. Är det eventuellt nån som har den som kan skicka den till mig så är jag tacksam smile

Power is nothing without control -AUDI- de e grejer de!

Sök