3280
Sök

Vad heter den här låten? Den officiella och enda tråden...

I brist på annat :)
526 Inlägg
31 maj 2009
Quicken skrev:
nuffe skrev:
Vad heter denna låten:
http://www.zshare.net/audio/6076787325831473/

Det är defitivt en remix av Darude - Sandstorm, mer kan jag inte säga men det är en start iaf.

Jag tror faktiskt det är Sandstorm fast en remake, vet att Rocco släppte en singel "Eveybody" och där fanns originalet med
några mixar plus ett par remakes.

Men alla dessa remakes :s vore evigt tacksam om någon kunde luska fram namnet smile Är en av de bästa låtarna jag hört på länge.

201 Inlägg
2 juni 2009
Svedan skrev:
Zeno_ skrev:
Moparboy440 skrev:
nån som vet vad den här franska rocklåten heter smile, extremt skön låt!
spelas i bakgrunden större delen av klippet, men spelas "självständigt" de 4 första sekunderna och de 8 sista.

"Ca plane pour moi" heter låten, kan inte artisten i huvudet just nu

gruppen heter "The Presidents of the United States of America" tongue

Han kallade sig Plastic Bertrand smile

Be A Part Of The Driving Force

219 Inlägg
4 juni 2009
Jag söker en låt som är på reklam för Whale of wars på discovery channel?? En rätt grymt rockig låt!!

EDIT!

Såg längre upp att det var nån annan som var ute efter låten också och såg att det var Muse - Knights of Cydonia som jag letade efter

Tack tacka! smile
Senast redigerat av Destajnii (4 juni 2009)

2 014 Inlägg
6 juni 2009
Letar efter en låt från mitten/slutet av 90-talet, två eller fler unga tjejer som sjunger på svenska. Lite grand åt det lugna dance-hållet, men kommer tyvärr inte ihåg något av texten. Någon brud som "jollrar" i bakgrunden dock har jag för mig...

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

El-montör
72 Inlägg
6 juni 2009
Alecci skrev:
Letar efter en låt från mitten/slutet av 90-talet, två eller fler unga tjejer som sjunger på svenska. Lite grand åt det lugna dance-hållet, men kommer tyvärr inte ihåg något av texten. Någon brud som "jollrar" i bakgrunden dock har jag för mig...

Lilli och Sussie? big_smile

2 014 Inlägg
6 juni 2009
MagnuC skrev:
Alecci skrev:

Lilli och Sussie? big_smile

PMSL, nej fan. Läs om, läs rätt! tongue Snackar inte om halvtanter från början av 90-talet heller.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

429 Inlägg
9 juni 2009
Jag skulle vilja veta vad låten heter den i början på alla robinsson avsnitt. Inte dead by april - losing you som var med i trailern utan den låten som är med i varje avsnitt i början?

Med lem
624 Inlägg
9 juni 2009
racerwagon skrev:
Jag skulle vilja veta vad låten heter den i början på alla robinsson avsnitt. Inte dead by april - losing you som var med i trailern utan den låten som är med i varje avsnitt i början?

Har för mig att det står några sidor tillbaka i denna tråden...

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

2 118 Inlägg
10 juni 2009
nån som vet vad låten heter som spelas när K.C och Trip kommer till supermoto tävlingen i början av filmen Supercross?

sjunger typ, rattata rattatata rattatataaa tongue om nån nu förstår vad jag menar lol

EDIT: hittat den smile Bullets and octane - Pirates

http://www.youtube.com/watch?v=_1sNRmguTIE
Senast redigerat av NJ_ (10 juni 2009)

D.i.l.l.i.g.a.f

Dit solen aldrig når
163 Inlägg
14 juni 2009
Gjorde i veckan ett jobb i en fabrik där dom lyssnade på bandit rock och föll pladask för en låt som jag aldrig hört innan( Jag som är dålig?) Det var en tjej som sjöng och musiken till var helt underbar, ingen lugn balad men inte heller för mycket. Nästan helt säker på att refrängen var " fear in/of myself (?) Googlat lite och resultatet är noll . Så någon som vet nått? Spelades i fredags runt 12 - 13 tiden. Någon som vet ?

2 118 Inlägg
14 juni 2009
AmaXon skrev:
Gjorde i veckan ett jobb i en fabrik där dom lyssnade på bandit rock och föll pladask för en låt som jag aldrig hört innan( Jag som är dålig?) Det var en tjej som sjöng och musiken till var helt underbar, ingen lugn balad men inte heller för mycket. Nästan helt säker på att refrängen var " fear in/of myself (?) Googlat lite och resultatet är noll . Så någon som vet nått? Spelades i fredags runt 12 - 13 tiden. Någon som vet ?

Annars är det http://www.bandit.se/index.php?page=1&underpage=56 en bra funktion på Bandits hemsida smile roll

D.i.l.l.i.g.a.f

12 086 Inlägg
14 juni 2009
Jag söker 2 låtar

Ali Payami - Just in case
Queen Pen - Baby daddy

Jag har sökt dessa två låtar i snart 2 år på alla möjliga tänkbara sätt (även i denna tråd förr säkert)

Någon som vet vart jag kan få tag i dom säg till tongue

Hittelön!
Senast redigerat av JapMax (22 juni 2009)

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
20 juni 2009
Jag får damp, letar efter en låt dom spelar på NRJ.se - Den går Boys boys boys.. Vem e det som har gjort den? Typ halvtechno

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Sleeper
3 084 Inlägg
20 juni 2009
emijl skrev:
Jag får damp, letar efter en låt dom spelar på NRJ.se - Den går Boys boys boys.. Vem e det som har gjort den? Typ halvtechno

sökte på "boys boys boys" på tuben titta vad jag fann smile

eller

Senast redigerat av Sushikocken (20 juni 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
20 juni 2009
Letar efter den nya varieten av den sista!!! smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Svetsare
3 150 Inlägg
20 juni 2009
emijl skrev:

Denna då?   

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

400 Inlägg
20 juni 2009
Hej jag undrar om någon kan hjälpa mig och säga vad en låt heter dom sjunger I kissing your lips och så sjöng dom monday to friday i den låten jag hoppas någon förstår mig och vad det är för låt jag hörde den nyss och vill gärna veta vad den heter

Zerox

Sleeper
3 084 Inlägg
20 juni 2009
Zerox1 skrev:
Hej jag undrar om någon kan hjälpa mig och säga vad en låt heter dom sjunger I kissing your lips och så sjöng dom monday to friday i den låten jag hoppas någon förstår mig och vad det är för låt jag hörde den nyss och vill gärna veta vad den heter

http://www.youtube.com/watch?v=RTnffOG8GXo

kanske inte rätt version men där..

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

12 086 Inlägg
21 juni 2009
ZonaX skrev:
emijl skrev:

Denna då?   

Först porrskådis, sen dokusåpa, nu sångartist.. get a life tongue

7 120 Inlägg
21 juni 2009
Letar efter en rätt så lugn dance låt som är från slutet av 90-talet möjligen..
Låter som hon sjunger på franska

Sök