Det är defitivt en remix av Darude - Sandstorm, mer kan jag inte säga men det är en start iaf.
Jag tror faktiskt det är Sandstorm fast en remake, vet att Rocco släppte en singel "Eveybody" och där fanns originalet med några mixar plus ett par remakes.
Men alla dessa remakes :s vore evigt tacksam om någon kunde luska fram namnet Är en av de bästa låtarna jag hört på länge.
nån som vet vad den här franska rocklåten heter , extremt skön låt! spelas i bakgrunden större delen av klippet, men spelas "självständigt" de 4 första sekunderna och de 8 sista.
"Ca plane pour moi" heter låten, kan inte artisten i huvudet just nu
gruppen heter "The Presidents of the United States of America"
Letar efter en låt från mitten/slutet av 90-talet, två eller fler unga tjejer som sjunger på svenska. Lite grand åt det lugna dance-hållet, men kommer tyvärr inte ihåg något av texten. Någon brud som "jollrar" i bakgrunden dock har jag för mig...
Letar efter en låt från mitten/slutet av 90-talet, två eller fler unga tjejer som sjunger på svenska. Lite grand åt det lugna dance-hållet, men kommer tyvärr inte ihåg något av texten. Någon brud som "jollrar" i bakgrunden dock har jag för mig...
Lilli och Sussie?
PMSL, nej fan. Läs om, läs rätt! Snackar inte om halvtanter från början av 90-talet heller.
Jag skulle vilja veta vad låten heter den i början på alla robinsson avsnitt. Inte dead by april - losing you som var med i trailern utan den låten som är med i varje avsnitt i början?
Jag skulle vilja veta vad låten heter den i början på alla robinsson avsnitt. Inte dead by april - losing you som var med i trailern utan den låten som är med i varje avsnitt i början?
Har för mig att det står några sidor tillbaka i denna tråden...
Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se
Gjorde i veckan ett jobb i en fabrik där dom lyssnade på bandit rock och föll pladask för en låt som jag aldrig hört innan( Jag som är dålig?) Det var en tjej som sjöng och musiken till var helt underbar, ingen lugn balad men inte heller för mycket. Nästan helt säker på att refrängen var " fear in/of myself (?) Googlat lite och resultatet är noll . Så någon som vet nått? Spelades i fredags runt 12 - 13 tiden. Någon som vet ?
Gjorde i veckan ett jobb i en fabrik där dom lyssnade på bandit rock och föll pladask för en låt som jag aldrig hört innan( Jag som är dålig?) Det var en tjej som sjöng och musiken till var helt underbar, ingen lugn balad men inte heller för mycket. Nästan helt säker på att refrängen var " fear in/of myself (?) Googlat lite och resultatet är noll . Så någon som vet nått? Spelades i fredags runt 12 - 13 tiden. Någon som vet ?
Jag får damp, letar efter en låt dom spelar på NRJ.se - Den går Boys boys boys.. Vem e det som har gjort den? Typ halvtechno
sökte på "boys boys boys" på tuben titta vad jag fann
eller
Senast redigerat av Sushikocken (20 juni 2009)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Hej jag undrar om någon kan hjälpa mig och säga vad en låt heter dom sjunger I kissing your lips och så sjöng dom monday to friday i den låten jag hoppas någon förstår mig och vad det är för låt jag hörde den nyss och vill gärna veta vad den heter
Hej jag undrar om någon kan hjälpa mig och säga vad en låt heter dom sjunger I kissing your lips och så sjöng dom monday to friday i den låten jag hoppas någon förstår mig och vad det är för låt jag hörde den nyss och vill gärna veta vad den heter
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!