Vet inte om det är rätt tråd, men jag vet en bas låt som heter "New era" eller något. Jag har hittat den på youtube förut, men kommer inte ihåg vad jag sökte på. Och nu hittar jag den inte längre! Tack i förväg.
Earsugar - New era kanske?
Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.
Har länge letat efter en låt som jag lyssna mkt på när jag var yngre.. Antar att det är en sent 80tals låt eller tidigt -90. Dom spelar munspel i början av låten, samt lite gitarr. Sen blir det rock.
Jag hade låten på ett band förut som innehöll endel Marboro classic låtar har jag för mig. Bandet har jag tappat bort för länge länge sedan.
Hahha, skulle precis ge dig länken till den filmen
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
nu får ni nåt att bita ja hörde en låt igår på radion,det är en gammal låt,i refrängen så sjunger han:mmmm mmmm,sen är de lite piano tjafs i de.han har en mörk röst.det är en lungn låt. precis när ja klev ur bilen så toh låten slut,tyckte att ja hörde nåt med crushed,crusher mm
nångon vänlig själ som vet?
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
nu får ni nåt att bita ja hörde en låt igår på radion,det är en gammal låt,i refrängen så sjunger han:mmmm mmmm,sen är de lite piano tjafs i de.han har en mörk röst.det är en lungn låt. precis när ja klev ur bilen så toh låten slut,tyckte att ja hörde nåt med crushed,crusher mm
mmmm såklart jag vet
Av Crash test dummies
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
mmmm såklart jag vet
Av Crash test dummies
den var det
tackar
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Kan någon hjälpa mig att få tag på Bröderna Gylph - sexpredikanten. hittar den inte någonstans, hoppas på ett svar för har sökt den hur länge som helst.