2176
Sök

Vad heter den här låten? Den officiella och enda tråden...

35 Inlägg
15 september 2009
Skinkorre skrev:
Vad heter låten som spelas på nitro circus trailer på Mtv?

Har hittat låten jag sökte efter lol

The State of Massachusetts - Dropkick Murphy's

http://www.youtube.com/watch?v=U4KqalP5 … re=related

429 Inlägg
16 september 2009
Hej jag söker en låt som jag tror dom sjunger något ungefär "Saturday i wanna go, saturday i wanna ......."
Det låter ungefär som det är takida men jag tror inte det är takida.
någon som vet ?

NissanMotorsport
17 september 2009
skulle vilja veta va en låt som brukar gå för jämnan på p3..  men har ingen vidare bra förklaring utav den, förutom att när ja säger att den är bra, så säger jobbarkompisarna att man är pundare.. för de låter som en pundarlåt lite smile haha.. kille me lite seg röst, samt något skönt ljud som kommer emellanåt, har testat varit inne på p3s sida och lyssnar igenom alla låtar.. men hittar den inte ;O

Svetsare
3 150 Inlägg
17 september 2009
MIG1408 skrev:
skulle vilja veta va en låt som brukar gå för jämnan på p3..  men har ingen vidare bra förklaring utav den, förutom att när ja säger att den är bra, så säger jobbarkompisarna att man är pundare.. för de låter som en pundarlåt lite smile haha.. kille me lite seg röst, samt något skönt ljud som kommer emellanåt, har testat varit inne på p3s sida och lyssnar igenom alla låtar.. men hittar den inte ;O

Hahaha, inte mycket att gå på men testar ändå  tongue     

King Of Leon - Use Somebody

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

NissanMotorsport
17 september 2009
ZonaX skrev:
MIG1408 skrev:

Hahaha, inte mycket att gå på men testar ändå  tongue     

King Of Leon - Use Somebody

hah ne ja vet smile men tyvär hmm inte den.. tack ändå smile

1 808 Inlägg
21 september 2009
hej

Har nu sökt igenom hela min Rammstein samling men hittar inte den låten ja vill ha tongue
Det är när dom räknar från 1 - 10 på tyska innan låten börjar tongue

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Svetsare
3 150 Inlägg
21 september 2009
Gronwalls skrev:
hej

Har nu sökt igenom hela min Rammstein samling men hittar inte den låten ja vill ha tongue

Denna?   

Rammstein - Die Sonne

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

1 808 Inlägg
21 september 2009
ZonaX skrev:
Gronwalls skrev:
hej

Denna?   

Rammstein - Die Sonne

japp de vare smile tackar så mycke

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

124 Inlägg
23 september 2009

Letat som en galning vilket band det är som gör första låten snälla hjälp mig smile

321 Inlägg
23 september 2009
Paxter skrev:

Letat som en galning vilket band det är som gör första låten snälla hjälp mig smile

Nån med Track-ID på telefonen lär ju kunna ta fram vad det är.

EViLution!

Os Difuntos
1 822 Inlägg
25 september 2009
Allx skrev:
Paxter skrev:

Nån med Track-ID på telefonen lär ju kunna ta fram vad det är.

TrackID visste inte vilken låt det var tyvärr.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
25 september 2009
Nu skall ni få den svåraste hittills big_smile Kommer bara ihåg hur videon var så det blir en beskrivning på den. Jag har själv letat efter den i flera år så den som löser denna e jag skyldig en stooor tjänst.
Videon är inspelat på typ en engelsk skola med ganska små fula ungar i skoluniform (tror jag) som slåss har jag för mig. Allt är ganska grått och trist, jag har för mig att låten är nån block party liknande musik.

Sleeper
3 084 Inlägg
25 september 2009
baca skrev:
Nu skall ni få den svåraste hittills big_smile Kommer bara ihåg hur videon var så det blir en beskrivning på den. Jag har själv letat efter den i flera år så den som löser denna e jag skyldig en stooor tjänst.
Videon är inspelat på typ en engelsk skola med ganska små fula ungar i skoluniform (tror jag) som slåss har jag för mig. Allt är ganska grått och trist, jag har för mig att låten är nån block party liknande musik.

haha det är inte brittan då smile
http://www.youtube.com/watch?v=UREvYxMLinE låten syftar ju på att bli slagen iaf big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Os Difuntos
1 822 Inlägg
25 september 2009
Sushikocken skrev:
baca skrev:

http://www.youtube.com/watch?v=UREvYxMLinE låten syftar ju på att bli slagen iaf big_smile

Haha så nära men ändå ljusår ifrån big_smile Jag tror att låten är snart tio år eller nått och jag tror att refrängen var whooo ohhh ohhh eller nått haha. Fått för mig att det är massa glasfönster som krossas också men kan ha fel där.
Senast redigerat av baca (26 september 2009)

Ace Ventura
1 240 Inlägg
26 september 2009
baca skrev:
Sushikocken skrev:
baca skrev:

Haha så nära men ändå ljusår ifrån big_smile Jag tror att låten är snart tio år eller nått och jag tror att refrängen var whooo ohhh ohhh eller nått haha. Fått för mig att det är massa glasfönster som krossas också men kan ha fel där.

http://www.youtube.com/watch?v=t1WXL67X2IA

wild wild guess tongue

Os Difuntos
1 822 Inlägg
26 september 2009
Aruzo skrev:
baca skrev:
Sushikocken skrev:

http://www.youtube.com/watch?v=t1WXL67X2IA

wild wild guess tongue

Noop även om jag tycker denna låten är grymm (pinsamt ja vet)

Os Difuntos
1 822 Inlägg
26 september 2009
Kom på en anna sak med videon det sitter massa ungar runt en inomhuspool typ ett badhus och så står det en unge nere i poolen och kollar upp i kameran.. FAN VAD JAG MÅSTE HITTA DENNA LÅTEN, BLIR GALEN

54 Inlägg
26 september 2009
Tjaa! någon som vet vad låtarna i MDS Maximum-2 overdrive heter?, jag letar efter alla låtar som är med på skivan, så undrar om det är någon som vet;)

535 Inlägg
26 september 2009
psycho-boy skrev:
Tjaa! någon som vet vad låtarna i MDS Maximum-2 overdrive heter?, jag letar efter alla låtar som är med på skivan, så undrar om det är någon som vet;)

Är det pumpapa och in i gamet som är på den skivan kanske?

Motorer utan turbo.....suger!

429 Inlägg
26 september 2009
racerwagon skrev:
Hej jag söker en låt som jag tror dom sjunger något ungefär "Saturday i wanna go, saturday i wanna ......."
Det låter ungefär som det är takida men jag tror inte det är takida.
någon som vet ?

Jag hitta låten. det var Volbeat - mabylene big_smile

Sök